Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 17 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 170

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Washington (DC)

  1. Top | #61
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Overstaptijd Washington

    Dan krijg je gewoon een nieuwe instapkaart voor de eerst beschikbare vlucht. Dat kan ook een andere maatschappij zijn dan die waarbij je oorspronkelijk hebt geboekt. Indien je overigens niet binnen de gestelde tijd bij de gate aanwezig bent, dan worden je stoelen gewoon weggegeven aan mensen die op een wachtlijst staan voor de betreffende vlucht. Gereserveerd of niet.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 21-11-08 om 08:50. Reden: full quote eruit

  2. Top | #62
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Overstaptijd Washington

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JKG Bekijk Berichten
    Op de heenweg ook bij Dulles Airfield een tussenstop gemaakt (om vervolgens op MCO Orlando door te vliegen). We hadden 2 uur de tijd voor de volgende vlucht, maar de vlucht duurde ietsje langer, waardoor we nog maar anderhalf uur ongeveer de tijd hadden.
    Dat was mijn ervaring twee weken terug ook. Allereerst een vertraging (harde tegenwind) van 30 minuten en dan een lange rij bij Immigrations. Ik hadin totaal echter 2,5 uur, dus voldoende. De lange rij bij Immigrations kun je nou eenmaal aantreffen. Als er net voor je een ander vliegtuig uit Europa of waar dan ook vandaan is geland, dan staan er net 300 mensen voor je neus, plus de mensen die eerder dan jij uit hetzelfde vliegtuig zijn gekomen.

    Wat ik wel op IAD heb gemerkt is dat de beamten van Immigrations tegenwoordig wel heel erg hun best doen om de rijen zo kort mogelijk te houden. Er staat iemand aan de voorkant van de rij om de mensen zo snel mogelijk naar een loket te verwijzen en bij de balies wordt zo snel mogelijk gewerkt. Toen ik niet snel genoeg mijn linkervinger op de scanner legde zei die man ook nog: "Linker". Over inleving in je klanten gesproken.

    Maar het blijft natuurlijk altijd vervelend om onder tijdsdruk van een volgende vlucht in een lange rij aan te sluiten.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #63
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Berichten
    33

    Standaard Re: Overstaptijd Washington

    hallo allemaal
    op de terugreis moet ik ook overstappen naar waschington ,heb je dan ook al die poespas die je moet doorlopen of is het anders omdat je uit Amerika gaat want met de overstap heb ik ook maar 1u40min groetjes allemaal!!!!

  4. Top | #64
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: Overstaptijd Washington

    Vanuit Amerika vertrekken met een tussenstop gaat allemaal veel soepeler, geen immigratie en de koffers worden doorgestuurd naar bijv. Amsterdam.
    Doch doch doch, wij vertrokken uit Miami via Washington met een klein uur vertraging, zodat we nog maar een kleine 45 min. overhadden.
    Maar Washington is heel simpel en op de terugreis goed te doen hoor.
    Ik kreeg een overzicht van het vliegveld in het vliegtuig in handen en kon me goed orienteren dat we bij aankomst in Washington naar links moesten lopen.
    PS
    Er waren mensen die naar Londen moesten en door de vertraging nog maar 15 min. overhadden, dat is zweten, groeten Arie.

  5. Top | #65
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    Holland
    Berichten
    63

    Standaard Re: Overstaptijd Washington

    kleine tip ook voor als het bij de immigratie allemaal lang duurt ](*,)(bijvoorbeeld doordat er meerdere vluchten tegelijk binnenstromen e.d. ) : kijk of je iemand van het personeel danwel jouw airline vind ( ze lopen meestal rond daar in de buurt) en meld gewoon dat je een connecting flight naar bijv. Orlando hebt en de tijd dringt, je zult zien dat ze alle moeite doen om je te helpen je aansluiting te halen. tenminste dat is mijn ervaring :wink:

    2011: Florida http://www.flo2011.blogspot.com/
    2010: New York 2x
    2009: Florida http://2009amerika.blogspot.com/

  6. Top | #66
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Overstaptijd Washington

    Je moet op Washington ook ff opletten als de rij erg groot is bij immigration dat je de rechterrij pakt.. die is voor Non-US Citizens.... maar daar wordt je ook wel op gewezen als het druk is. Die bordjes zie je pas later, maar wij stonden ook een paar minuten in de verkeerde rij. Zonde van de tijd.

    Michael66; misschien hadden we wel hetzelfde vliegtuig.. tenminste, ik vloog 29 febr. met United 0947. En we hadden inderdaad andere vliegtuigen die ong. tegelijkertijd aankwamen uit Europa. De beambten daar waren wel erg vriendelijk en niet streng ofzo. Fotootje, fingerprint... enz... maarja, dat met je vingers mag ook weer bij Disney en bij Universal.
    Laatst gewijzigd door JKG; 11-03-08 om 22:51.

  7. Top | #67
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    2

    Standaard Wie heeft tips voor overstappen/overstaptijd in Washington?

    Met name de terugreis hebben wij maar 1uur en 20 minuten om over te stappen op onze vlucht naar amsterdam. Is dit voldoende? en hoe kan je het beste zo snel mogelijk bij de gate zijn waar je vertrekt.
    De heenreis hebben we 3 uur dus dat is wel voldoende . Hoe kan je zorgen dat je met 4 pers. bij elkaar zit?

  8. Top | #68
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Wie heeft tips voor overstappen/overstaptijd in washington?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dam Bekijk Berichten
    en hoe kan je het beste zo snel mogelijk bij de gate zijn waar je vertrekt. De heenreis hebben we 3 uur dus dat is wel voldoende . Hoe kan je zorgen dat je met 4 pers. bij elkaar zit?
    Oeps, dit zijn wel allemaal vragen over onderwerpen die al veel malen aan de orde geweest zijn. Misschien handig als je eerst zelf de zoekfunctie gebruikt. Mocht je dan nog met vragen zitten, kan je ze altijd nog stellen.

    In zijn algemeenheid hoef je je geen zorgen te maken; de overstaptijd is voldoende. Je hoeft immers alleen maar over te stappen. Je loopt in een kwartiertje naar de juiste gate en wacht tot het vliegtuig vertrekt. That's it.

    Bij elkaar zitten is een kwestie van de site van United bezoeken. Zorg dat je je gegevens bij de hand hebt. Met een beetje klikken, stel je zo je stoelnummers vast. Je kunt ze ook bellen.



  9. Top | #69
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Wie heeft tips voor overstappen/overstaptijd in washington?

    1.20 uur is meer dan voldoende voor de terugreis, je hoeft niet eens snel te lopen.
    Met 4 personen bij elkaar moet je regelen bij je airline, via internet of telefonisch.
    Of dat jou reisbureau het voor je doet. Lukt dat niet, dan vroeg inchecken.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #70
    Vaste Bezoeker SjonnieM's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    In de buurt van Amsterdam
    Berichten
    54

    Standaard Re: Wie heeft tips voor overstappen/overstaptijd in washington?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dam Bekijk Berichten
    Met name de terugreis hebben wij maar 1uur en 20 minuten om over te stappen op onze vlucht naar amsterdam. Is dit voldoende? Hoe kan je zorgen dat je met 4 pers. bij elkaar zit?
    Als je overstapt worden je koffers meteen doorgecheckt naar het vliegtuig richting Amsterdam daar hoef je dus in tegenstelling tot de heenreis niets meer mee te doen.
    Je loopt dus naar de gate (wordt prima op de borden aangegeven) waar je vlucht vandaan vertrekt en in ons geval was dat ook zo'n 10 minuten. Mocht je met United Airlines gaan en het reisburo je stoelen niet heeft geregeld (lijkt me sterk) kan je met je confirmation of e-ticket nummer het zelf regelen of gewoon even controleren waar je zit via de volgende link:
    http://www.united.com/page/article/0,6722,50446,00.html?navSource=Dropdown07&linkTitl e=checkin

    Succes.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •