Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 16 van de 17 EersteEerste ... 614151617 LaatsteLaatste
Resultaten 151 tot 160 van de 170

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Washington (DC)

  1. Top | #151
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Spreekt altijd wel voor zich inderdaad! Ander kan je het altijd nog vragen in het vliegtuig....

    Meestal is het eerst langs homeland, bagage halen, bagage opnieuw op de band en dan gaan eten in de Wendy's...(baconater!!)

  2. Top | #152
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Ik had het kunnen weten *slaat zichzelf voor hoofd*
    Dank je wel Njit!

  3. Top | #153
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    En dank je wel VinMor, heb 4 uur overstaptijd, en lekkere trek tegen die tijd, dus tijd voor een hapje

  4. Top | #154
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VinMor Bekijk Berichten
    Spreekt altijd wel voor zich inderdaad! Ander kan je het altijd nog vragen in het vliegtuig....

    Meestal is het eerst langs homeland, bagage halen, bagage opnieuw op de band en dan gaan eten in de Wendy's...(baconater!!)
    Het gaat inderdaad als vanzelf, maar eten bij Wendy's ?? Die vindt je overal, op Dulles airport ga je uiteraard naar Potbelly's
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  5. Top | #155
    Stamgast robisjo's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    vlakbij Amsterdam
    Berichten
    205

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Of je neemt de Shuttle naar de B pier, daar vind je ook diverse eet tentjes(o.a. Five Guys) en meerdere mogelijkheden om rustig te eten.

    Sjon, Bianca en Romy.

  6. Top | #156
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    179

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Maar was de vraag niet wat je moest doen als je uit het vlieg.........mmmm.....wendy's.......sorry ben verslaafd aan die baconaters van ze!!

  7. Top | #157
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Oeh Five Guys Heb ik afgelopen februari niet geprobeerd *schaam*
    Ach, zie wel waar ik trek in heb haha!
    Las het al in het Washington topic, dat je ook naar de B pier kan, zal eens kijken hoeveel tijd er sec van de 4 uur overblijven.
    Heb het idee dat het nog best druk is op het vliegveld want is het 18 februari niet Presidents Day? En vlieg dus 17 feb

  8. Top | #158

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Hallo,

    Ik ben nieuw op het forum maar lees al een tijdje mee. Heb hier al veel nuttige informatie gevonden.

    Ik wil in oktober vanuit Amsterdam via Dulles naar Orlando vliegen. United heeft gunstige vertrek- en aankomsttijden: vertrek 12.00 uur vanaf Amsterdam en aankomst in Orlando om 19.15 uur. Wat me zorgen baart is de overstaptijd in Dulles van 2.15 uur. Ik heb hier al vaker gelezen dat 2 uur voldoende moet zijn maar deze keer reis ik solo. Wat me vorig jaar opviel toen ik samen met mijn vrouw via Chicago naar Orlando vloog is dat wanneer ze er reizigers uit pikken voor een uitgebreide controle, dit vaak solo reizigers lijken te zijn. Stel dat ik er uit wordt gepikt en het is druk bij immigrations. Zou dan 2.15 uur voldoende zijn? Vorig jaar ging alles soepeltjes in Chicago maar toen waren we ook "first time ESTA users" en meteen aan de beurt bij immigrations.

    Zover ik kan zien gaat er pas de volgende dag weer een vlucht vanaf Dulles naar Orlando dus de vlucht missen is in dit geval niet zo heel fijn. Een andere optie is om via Houston te vliegen met een overstap van ruim 4 uur met een wat ongunstige aankomsttijd van 22.30 uur.

    Graag jullie advies

  9. Top | #159
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Washington (DC)

    2u15 is prima te doen zelfs met extra controle .

  10. Top | #160
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Washington (DC)

    Ik ben in de laatste 10 jaar 8 keer alleen naar de VS gereisd voor vakantie.
    Via Washington, Philadelpia en Detroit.
    Nooit veel extra vragen of problemen gehad. Nooit apart genomen of zo.
    Zorgen dat je papieren in orde zijn en dat je een logisch en eventueel aantoonbaar "verhaal" hebt.
    Waarom reis je alleen, waar is/zijn je vrouw/kinderen. (Passen op het huis, houden niet van vliegen, motoren, vliegtuigen, raceauto's)
    Waar ga je naar toe en wat ga je doen? ( Biketoberfest, Daytona Airshow, Daytona Speedway))
    Hoelang blijf je?



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •