Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 15 van de 17 EersteEerste ... 51314151617 LaatsteLaatste
Resultaten 141 tot 150 van de 170

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Washington (DC)

  1. Top | #141
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Berichten
    18

    Standaard Re: Overstaptijd Washington

    Hoi Mr. T.,
    Dat moet lukken, wij hebben het ooit met kind en met oma (!) gedaan in een half uur. Dat was wel heel erg krap hoor, maar het lukte wel.... Maar 1,5uur of langer is idealer.
    Groet
    Esschie

  2. Top | #142
    Stamgast van der Steen's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Locatie
    rotterdam
    Berichten
    182

    Standaard Tijdverdrijf op Washington Dulles

    Hallo allemaal,

    In juli vliegen wij van Miami naar Washington Dulles.
    Vanaf daar vliegen we naar Amsterdam.

    Echter wij zitten 6 uur !!!! op dit vliegveld.

    Hoe kan ik het beste deze tijd doorkomen?
    Valt er wat te zien in de buurt? Of is dat niet mogelijk.
    Andere opties?

    We zijn erg benieuwd.

    Ed
    http://www.florida2009.reismee.nl/ Florida: 2006, 2007, 2009, 2011, 2013

  3. Top | #143
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Tijdverdrijf op Washington Dulles

    Ik weet niet of het genoeg tijd is om van het vliegveld af te gaan. Hoop het wel voor je.
    Persoonlijk vindt ik Washington Dulles een waareloos vliegveld. Weinig te doen, heel slecht(lees super traag) internet. En je loop je ongans om ergens te komen.

  4. Top | #144
    Vaste Bezoeker pixiedust's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    102

    Standaard Re: Tijdverdrijf op Washington Dulles

    Zelf zou ik niet van het vliegveld gaan als ik "maar" 6 uur heb. Je zit niet echt heel dichtbij de stad...en je zult op de terugreis naar het vliegveld toch maar in de file komen... Overigens weet ik niet eens of het is toegestaan om door de douane te gaan. Ik heb dit ooit eens gehad op een terugreis vanuit Costa Rica. We vlogen toen via Orlando. Leuk...dacht ik...even shoppen in de grote terminal. Nou, dat was niet de bedoeling, bleek toen we opnieuw door de douane wilden gaan naar de gate. Er moest opnieuw een pass voor ons geprint worden (wat pas na heel veel gedoe en een enorme preek lukte).

  5. Top | #145
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Washington (DC)

    Een paar jaar gelden kon je met de "buurtbus" naar de dependance van het Space and Air museum in een hoekje van de luchthaven.
    Een ritje van ongev. 15 minuten.
    Als het nog kan misschien iets?

    Een rit naar de stad met een taxi moet je 1 uur voor rekenen en kostte een paar jaar geleden al $ 50 per trip. Per openbaar vervoer is het voor 6 uur niet te doen.

  6. Top | #146
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Washington (DC)

    Let ook op dat je je handbagage altijd mee moet nemen als je ergens heen gaat; er zijn nergens bagagekluisjes of bagagedepots.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #147
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Vliegen van/naar/via Washington (DC)

    Niet op de airport, maar tot mijn verwondering in het museum toen wel.
    Ik zag het ook nergens staan, maar op een mailtje naar het museum kreeg ik uitgebreid antwoord met zelfs de maten van de kluisjes.
    Helaas heb ik dat niet meer.
    Als je interesse hebt, gewoon weer even vragen.

    Aanvulling:
    Op de pdf plattegrond van het museum staat:
    What else should I know?
    No coat or luggage storage is available; only some small lockers. ATMmachines are inside the Museum Store and next to the IMAX Theater
    box office. Public phones are across from the box office.
    Laatst gewijzigd door knaapje; 26-01-13 om 11:28.

  8. Top | #148
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Tijdverdrijf op Washington Dulles

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door van der Steen Bekijk Berichten
    In juli vliegen wij van Miami naar Washington Dulles. Vanaf daar vliegen we naar Amsterdam. Echter wij zitten 6 uur !!!! op dit vliegveld. Hoe kan ik het beste deze tijd doorkomen?
    Een bezoekje brengen aan het Smithsonian National Air& Space museum/Udvar-Hzay Center. Deze week nog een collega bij dit museumafgezet die met gemak 4 uur in het museum heeft doorgebracht. Er is eenbusdienst tussen de luchthaven en het museum ($0.50 voor een enkeltje). De busrijdt om de 45 minuten. Toppers van het museum: Space Shuttle Discovery,SR-71Blackbird, Joint Strike Fighter concept demonstrator en last but not least deB-29 Enola Gay waarmee op 6 augustus 1945 de eerste atoombom werd afgeworpen. Alles bij elkaar een erg mooie collectie die een bezoekje meer dan waard is. Zorg wel dat je een boarding pass hebt voor de aansluitende vlucht. Zonder boarding passkom je namelijk niet door de security.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pixiedust Bekijk Berichten
    Overigens weet ik niet eens of het is toegestaan om door de douane te gaan.
    Ik neem aan dat je het hier security bedoelt en nee dat is geen probleem, zolang je maar zorgt dat je een boarding pass hebt voor de aansluitende vlucht.
    Laatst gewijzigd door Guus; 03-02-13 om 01:44.

  9. Top | #149
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2011
    Locatie
    Heiloo
    Berichten
    1.503

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Misschien een stomme vraag hoor, maar lag daar gisteravond maar over te malen.
    Hoe zit het nu eigenlijk als je een overstap hebt in Washington? Ik vlieg zondag 17-2 voor het eerst met een overstap, via Washington naar Orlando.
    Als ik geland ben in Washington, hoe dan verder? Eerst koffers ophalen, of eerst door de douane?
    Welke route moet ik zeg maar volgen, of spreekt alles daar voor zich?
    Bedankt alvast!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-02-13 om 23:06. Reden: Bericht verplaatst vanuit United-onderwerp

  10. Top | #150
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Zoals voor (bijna) alles is er ook voor deze vraag een apart topic: http://www.floridaforum.nl/showthrea...ght=washington
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •