Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 17 van de 17 EersteEerste ... 7151617
Resultaten 161 tot 170 van de 170

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Washington (DC)

  1. Top | #161
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    @John64;
    Onze favoriete vliegroute, al tig keer gevlogen. De 2.15uur layover is ruim voldoende, zelfs als het druk is en/of extra controle (ervaring).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-07-17 om 22:04. Reden: q
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  2. Top | #162

    Standaard Re: Vliegen met United Airlines (2)

    Bedankt allemaal voor de reacties Dan kan ik dus met een gerust hart via Dulles vliegen. Nu alleen nog wachten tot de vliegtickets tot een acceptabel niveau zijn gedaald.

  3. Top | #163

    Standaard Overstap 6 uur Washington Dulles

    Goedemiddag!
    Eind april vliegen wij naar Orlando Florida. Op de terugweg stappen wij over op Washington Dulles. Wij moeten ruim 6 uur wachten op de vlucht naar A'dam Schiphol. Wellicht een mooi moment om in deze 6 uur nog even naar het Witte huis te gaan. Mijn vraag is of dit mogelijk is en of iemand hier ervaring mee heeft? Hoe lang duurt het vanaf de luchthaven richting centrum/ het Witte huis? Alvast bedankt!!
    Mvg Martin

  4. Top | #164
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    1.218

    Standaard Re: Overstap 6 uur Washington Dulles

    In 2014 ben ik naar Washington geweest. In mijn blog staat dat we er nog geen uur over hebben gedaan om van het vliegveld naar ons hotel (op Capitol Hill) te gaan. We zijn toen wel eerst langs een ander hotel gereden om mensen af te zetten. We hebben gebruik gemaakt van SuperShuttle. Via internet gereserveerd en betaald, goede service.
    Het is volgens google maps ongeveer een half uur rijden naar The Mall maar het zal weet meer zijn vanwege de verkeersdrukte.
    Het Witte Huis kan je vanaf een afstandje bekijken. Als je er in wil dan moet je dat vooraf regelen. Ik zou me af laten zetten bij The Mall. Daar is het Capitol, The Washington Monument, nog meer Monuments, The White House en allerlei gratis musea (oa Air and Space). Maar veel tijd zal je niet hebben want 6 uur op een vliegveld is heel lang maar als je ergens naar toe gaat, vliegt de tijd voorbij. Met het reizen van en naar en je moet natuurlijk ook weer ruim vooraf op het vliegveld zijn.

  5. Top | #165
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    330

    Standaard Re: Overstap 6 uur Washington Dulles

    Hangt ook sterk af van hoe laat je vliegt en aankomt op Dulles en weer terug komt en welke dag .
    Ik heb een week cursus gehad in Tyson Corner (kom je langs) en had een hotel in het centrum, ik kan je verzekeren de file is daar net zo erg als in alle andere grote steden.
    Enig voordeel heb je als je met zijn 2en rijdt en dat zou natuurlijk kunnen als je een auto huurt.

    Denk wel dat zoals Mushu ook aangeeft dat het kort is. Als je rekent op minstens 1 1/2 uur door security etc. op Dulles, dan ben je ook nog snel 1 1/2 kwijt met op en neer reizen. Check ook of je uberhaubt van het vliegveld mag (is een tijdlimiet aan gebonden, maar weet zo niet wat).

    Afgelopen jaar zijn wij ook nog 3 dagen naar Washington geweest en zelfs in het witte huis geweest. mocht je dat ook willen moet je het nu gaan regelen via senatoren van de US gezien ons consulaat niks voor je zal doen. Daarnaast kan het zijn dat je ongelukkige tijden krijgt toegewezen ivm jullie vlucht.

    Maar kan me voorstellen dat je op zoek bent naar alternatieve dingen om te doen. ik wordt na 1 uur wachten al moe, laat staan 6
    2010: Florida | 2012: Washington DC | 2013 : Las Vegas | 2014 : California | 2015 : NYC/AC/WasDC | 2016: Florida


  6. Top | #166
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Overstap 6 uur Washington Dulles

    Ik heb een paar jaar terug ook een overstap van 6u in Washington gehad. Toen ook gekeken naar de mogelijkheden, ook naar bijv. het vlakbij gelegen Smithsonian National Museum. Uiteindelijk heb ik er vanaf gezien om het vliegveld af te gaan en heb heerlijk rustig in terminal 2 de tijd doorgebracht. Naast de hiervoor al genoemde beperkte tijd die je hebt was voor mij doorslaggevend dat ik mijn behoorlijk zware handbagage (koffertje en forse laptoptas) nergens kwijt kom en dus mee moest sjouwen. Er is op Dulles geen mogelijkheid om tijdelijk bagage te stallen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  7. Top | #167
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Tussenstop in Washington DC

    Wij willen volgend jaar mei naar Orlando vliegen en dan een tussenstop nemen in Washington DC om daar 3 nachten te verblijven om vervolgens door te vliegen naar Orlando. Weet dat united op o.a. Dulles vliegt maar zijn er nog meer luchtvaartmaatschappijen die op Washinghton vliegen?


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  8. Top | #168
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Tussenstop in Washington DC

    Vanuit Amsterdam KLM/Delta, SAS, IcelandAir, British Air en Aer Lingus in ieder geval. Dan nog maatschappijen die er niet rechtstreeks op vliegen, zoals Austrian (via Wenen), maar dat ligt niet echt voor de hand.

  9. Top | #169

    Standaard Re: Tussenstop in Washington DC

    SAS, Icelandair, British airways en Aer lingus vliegen er ook niet rechtstreeks op vanaf Amsterdam.

    Vanaf Amsterdam dus enkel KLM en United. De rest heeft een overstap.

  10. Top | #170
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Tussenstop in Washington DC

    Oké Thanks!


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖




Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •