Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 17 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 170

Onderwerp: Vliegen van/naar/via Washington (DC)

  1. Top | #21
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Heerenveen
    Berichten
    19

    Standaard Re: Hebben we genoeg overstaptijd? (AMS - Washington - Orlando)

    Angelique,

    We zijn vorig jaar ook via Washington (Dulles International) naar Orlando gevlogen met United Airlines (27-04-2005). Hadden voor de zekerheid 4 uur overstaptijd. Bleek niet nodig. 2,5 uur was ruim voldoende.

    Jelle.
    Heerenveen.
    Florida Orlando (2005 en 2009), Rotonda (2007) en
    Rotonda (again!) in mei 2012.

  2. Top | #22
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Hebben we genoeg overstaptijd? (AMS - Washington - Orlando)

    Bedankt voor de reacties!Met 1 uur en 35 minuten zullen we het waarschijnlijk dus niet gaan redden,nou ja we zien wel.

    gr Angelique

  3. Top | #23
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Hebben we genoeg overstaptijd? (AMS - Washington - Orlando)

    Ik zou er gewoon van uitgaan dat je het haalt, 1.35 met dezelfde mij lukt in 80% van de gevallen. Maak je niet druk, en ga vooral niet stressen, beter een vluchtje later, dan een hele dag stress.
    Eric

  4. Top | #24
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    ringfield
    Berichten
    23

    Standaard Re: Hebben we genoeg overstaptijd? (AMS - Washington - Orlando)

    Hallo Angelique100,

    Als het goed is zitten we in hetzelfde vliegtuig. Op 21 dec. 2006 12:30 naar Washington . Echter wij (2 volw.+3 kids) moeten ook opschieten. Om 16:40 am.tijd is onze volgende vlucht richting Fort Lauderdale. Ongeveer anderhalf uur zit er dus tussen. Nu lees je op dit forum dat er op die dag nog verschillende vliegtuigen naar Orlando vliegen. Naar fort Lauderdale is dat een ander verhaal. Ik hoop dat alles bij ons(en jullie) snel gaat in Washington en indien het misloopt op de goede service van united.

    Succes

    Joho
    ringfield

  5. Top | #25
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2007
    Berichten
    65

    Standaard Re: Hebben we genoeg overstaptijd? (AMS - Washington - Orlando)

    Marloes,

    dit moet geen probleem zijn
    je koffers worden in Orlando direct doorgelabeld,zie je niet meer tot Ams

    als je in Chicago uitstapt staat er aan de gate meestal iemand die de
    gates voor doorvluchten heeft en je de weg wijst,zo niet even op de monitors kijken

    een uur is zeker genoeg,mocht je iets willen veranderen probeer dan een
    eerdere vlucht uit Orlando te krijgen

    veel plezier vast

  6. Top | #26
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Hebben we genoeg overstaptijd? (AMS - Washington - Orlando)

    1 uur overstappen op de terugvlucht is méér dan voldoende, je houd er nog een half uur van over.
    Op de terugweg overstappen betekent gewoon van de ene gate naar de andere lopen. Je hebt niks te maken met controles en zo.
    Maar bij wie heb je de vlucht geboekt? Ik vlieg een paar keer per jaar naar de VS, en mijn tijden zijn nog nooit veranderd. Ik boek bepaalde vluchten (zoek zelf de tijden uit) en daar blijft het bij.
    Ik vind het vreemd dat iemand (wie?) jullie zo maar op een andere vlucht zet.
    Eric

  7. Top | #27
    Regelmatige Bezoeker marloes's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Hoorn
    Berichten
    37

    Standaard Re: Hebben we genoeg overstaptijd? (AMS - Washington - Orlando)

    Bedankt voor de antwoorden,

    Ik dacht inderdaad dat je de koffers weer van de band moest halen, en dan weer door de douane enz. En daar gaat natuurlijk veel tijd inzitten. Maar als je alleen maar jezelf en je handbagage mee moet nemen en lopen naar een ander gate dan gaat dat wel lukken in een uurtje.
    Ik vind het vreemd dat iemand (wie?) jullie zo maar op een andere vlucht zet.
    Eric
    Wij hebben gewoon online geboekt via www.united.com. Daar kon ik zelf een vlucht uitzoeken en vluchttijden, en op welke plek ik wil zitten. Dus ik denk dat United de tijden veranderd. Maar ik wacht het gewoon nog even af. Wij vertrekken op 1 okt.

    Groetjes Marloes

  8. Top | #28
    Newbie Plutogappie's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Wateringen
    Berichten
    5

    Standaard Re: Hebben we genoeg overstaptijd? (AMS - Washington - Orlando)

    Met anderhalf uut moet het wel lukken. Hang helemaal af van hoe druk het is bij de douane.

    Ik heb zelf wel een keer een aansluiting gemist vanwege de drukte. Dat was bij mijn overstap van Philidelphia naar Cleveland. Het irritante was dat het vliegtuid er nog stond maar de deuren waren al dicht. :?
    Luchtvaartmaatschappij heeft ons op een andere vlucht gezet van een andere maatschappij. Alleen onze bagage was zoek. Die werd de andere dag netjes bij ons hotel afgezet.

    Ik zou je niet zo druk maken als je je aansluiting mist. Naar Orlando gaan meer vliegtuigen dan dat er hier treinen naar schiphol gaan.

  9. Top | #29
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Hebben we genoeg overstaptijd? (AMS - Washington - Orlando)

    @ Marloes,
    Jouw vraag ging over de terugvlucht en dan moet die één uur geen probleem zijn. Op de heenweg met United kom je aan op O'Hare International Terminal 1 en vlieg je door van Terminal 2 of 3. Op de terugvlucht ga je (is onze ervaring) alleen door Terminal 3(de United Terminal), zowel domestic arrival als international departure, dus dat gaat makkelijk.
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 18-05-07 om 14:16. Reden: spelfouten, dat wil je niet weten
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker marloes's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2006
    Locatie
    Hoorn
    Berichten
    37

    Standaard Re: Hebben we genoeg overstaptijd? (AMS - Washington - Orlando)

    Bedankt Gerrit, ik ben weer helemaal gerustgesteld door jou en de anderen. Ik dacht echt dat ik het met 1 uurtje niet zou gaan redden, maar als je in dezelfde terminal blijft scheelt dat een heleboel.
    Ook fijn dat ik nu al weet dat je op terminal 1 aankom op de heenvlucht. Dan kan ik al even opzoeken wat voor leuke winkeltjes en eet tentjes daarzitten.
    Als ik in Oktober terug gevlogenben laat ik iedereen wel weten hoe het ging, maar dat duurt nog een paar maanden.

    Groetjes Marloes
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-04-09 om 02:12. Reden: full quote eruit



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •