Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 14 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 138

Onderwerp: Shopping: Uggs

  1. Top | #11
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Uggs

    Ik heb dat vorige week met 3 paar Uggs gedaan. Besteld via de website van The Walking Company en laten bezorgen bij de store in Millennia. Ze worden gewoon in het magazijn achter gehouden en ik heb ze probleemloos op kunnen halen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-03-09 om 19:13. Reden: full quote eruit

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    utrecht
    Berichten
    17

    Standaard Re: Uggs

    Goed idee zeg!!!

    Dat wil ik ook wel doen maar... hoe maak ik die winkel dan duidelijk dat ze naar de Florida Mall moeten? Betaal je ze al op voorhand zonder te passen??

    Laat Aub even weten hoe ik dit aan moet pakken mijn dochters zullen je superdankbaar zijn. We gaan de 22e al weg en blijven tot 3 mrt.

    Bijna het schiet echt op en uggs staan hoog op het prioriteitenlijstje....

  3. Top | #13
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Uggs

    Wij wisten de maat zeker, omdat het niet ons eerste paar Uggs is. We hebben inderdaad vooruit betaald en als afleveradres in de bestelling het adres van de winkel ingevuld (is terug te vinden op de website van The Walking Company, via de Store Locator). Het is overigens niet The Florida Mall, maar The Mall at Millennia. Als je een dag of 6 tevoren besteld dan zijn ze er zeker op tijd. Je zou zelfs op de 23e naar de winkel kunnen gaan en daar direct bestellen, zodat ze er nog voor de 3e zijn. Dat zou nét kunnen.

    Ik was er vorige week en toen was de voorraad in de winkel zéér beperkt. Wellicht hebben ze nu meer zomercollectie binnen gekregen. Overigens verkopen ze ook Uggs bij Bloomingdales (ook in Millennia), tegen dezelfde prijzen als bij The Walking Company.

  4. Top | #14
    Vaste Bezoeker Mirrick's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    51

    Standaard Re: Uggs

    Ik ga ze hier in NL passen voor de maat en ga ze volgende week bestellen op de site van Walking companies kun je ze naar een winkel laten versturen. Hoop dat het gaat lukken! We gaan 29 maart heen maar eerst een week op cruise dus daarna haal ik ze op. Jullie horen het wel!
    \\/Florida was meer dan geweldig!!!\\/

  5. Top | #15

    Standaard Re: Uggs

    Hallo,
    weet iemand van jullie misschien een winkel in Florida (Orlando/Maimi liefste Orlando) waar je echte UGGS kunt kopen. Ik ga namelijk in de zomervakantie naar Amerika en ik moet zeker een paar UGGS meenemen.
    Please, antwoord als je het weet!
    Dan ben ik je echt eeuwig dankbaar.
    Groeten,
    Emma

  6. Top | #16
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Uggs

    In de Nordstrom verkopen ze Uggs. En bij de Walking Company (weet niet eens of die in Florida zit, mag je zelf googlen )
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #17
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Uggs

    In de Florida Mall zit een kleine schoenen zaak die Uggs verkoop, ik heb
    er zelf een paar gekocht die in Nederland niet te koop zijn, sorry weet
    alleen niet meer hoe de naam van de zaak is#-o(ik weet het een beetje dom).

  8. Top | #18
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Uggs

    The Walking Company zit in de Florida Mall. Dus grote kans dat het daar was !
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  9. Top | #19
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Uggs

    nordstrom en neimann & marcus verkopen ze ook en sax fifth avenue ook

  10. Top | #20
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Uggs

    The Walking company zit niet alleen in de Florida Mall, maar ook in de Mall at Millennia. Die laatste is ook wat groter en heeft in de regel een grotere collectie Uggs.

    Als je een bepaald model wil hebben, dan kun je het beste een week of 2 voor je aankomt bellen met The Walking Company; ze kunnen het dan (kosteloos) voor je bestellen en weet je zeker dat ze het in de juiste maat hebben. Ik weet dat de bedrijfsleider van de winkel in Millennia (telefoonnummer via de store locator op de walking company website) dat graag voor je doet. Hij krijgt regelmatig dergelijke verzoeken uit vooral Nederland en Engeland.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •