Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 14 EersteEerste ... 311121314 LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 138

Onderwerp: Shopping: Uggs

  1. Top | #121
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Uggs

    Gerrit bedankt voor het antwoorden. Ook ik wordt elke keer ge-upgrade naar overnight. Kost niks extra. UPS is vandaag weer langs geweest. We hadden weer leuke dames schoenen besteld.

  2. Top | #122
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Uggs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ta2 Gerrit Bekijk Berichten
    Wel niet Marijke, maar wel zappos deskundige.

    Wij kiezen meestal voor de 2nd day delivery, en in de regel wordt dat automatisch ge-upgrade naar overnight, en dat is het ook werkelijk.
    Voor 13.00 besteld en je hebt ze echt binnen 24 uur. Kosten (dacht ik) $15,-
    Free shipping is er natuurlijk ook, dit duurt een dag of vijf.
    Ik heb een beetje geliegt ops: De kosten zijn $7,-. Vond nog een oude e-mail order.
    En dat voor een 24 hrs levering van CA naar FL. Koopje.

    Maar als je wat langer op één adres blijft, kun je net zo goed free shipping nemen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #123
    Vaste Bezoeker edbet's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2010
    Locatie
    Berkel en Rodenrijs, Netherlands
    Berichten
    60

    Standaard Re: Shopping: Uggs

    In de Florida Mall zit The Walking Company. Deze winkel verkoopt UGGs en als ze ze niet op voorraad hebben kan je ze daar bestellen en een paar dagen later in de winkel afhalen. Twee jaar geleden was ik te laat met bestellen. We moesten weer terug naar NL en mijn schoenen waren niet binnen. Geen probleem want ik kreeg gewoon mijn geld terug.

  4. Top | #124
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Shopping: Uggs

    De collectie in de Ugg Australia Outlet vond ik dit jaar erg tegen vallen. Veel nieuwe modellen (sandalen e.d.) en weinig boots. Dwz de laarzencollectie is flink aangevuld met mannen/kindermodellen en voor de vrouwen is de keuze zeer beperkt.
    Ik heb dit jaar zelf mijn aanschaf gedaan in Miami in de Ugg Australia Store. Deze heeft wel een uitgebreide boots collectie.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  5. Top | #125
    Ingrid-dolfijntje
    Guest

    Standaard Uggs 2012

    Hallo allemaal,

    Ík zou graag Uggs vanuit florida meenemen. Nu is mijn vraag in welke mall's deze te koop zijn?
    Wij gaan onder andere naar de florida mall, dus als er mensen zijn die namen van mall's en winkels weten waar je Uggs kunt kopen zou dat super zijn. Ik heb op dit forum al een topic over Uggs gezien maar dat zijn allemaal oude berichten. Ik zou graag weten hoe het nu is.

    Weet ook iemand hoe streng er op het vliegveld gecontroleerd wordt op aankopen die je mee naar NL neemt?
    Moet je deze aankopen in NL aangeven of mag je ze gewoon het land mee innemen?
    Laatst gewijzigd door Njit; 23-08-12 om 09:22. Reden: samengevoegd met bestaand onderwerp

  6. Top | #126
    Florida Groupie rolandino's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2011
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    536

    Standaard Re: Uggs 2012

    Store locator: http://www.mystore411.com/store/list...tore-locations

    Je mag tot 430 euro meenemen. Over het algemeen loopt iedereen gewoon door de"niets aan te geven" poort. Wel heb je kans dat je alsnog eruit wordt gepikt (en dat had ik afgelopen keer), dan controleren ze je hele koffer, zit je er dan alsnog overheen moet je alsnog betalen. Zie hier voor uitleg van de douane.
    NY Mei 2009
    FL April/Mei 2011, Maart 2012, reisverslag

  7. Top | #127
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Uggs 2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid-dolfijntje Bekijk Berichten
    Ik heb op dit forum al een topic over Uggs gezien maar dat zijn allemaal oude berichten. Ik zou graag weten hoe het nu is.
    Het laatste bericht in dit topic voordat ik die van jou er aan toevoegde was van 13 augustus. Dat is in mijn beleving best recent
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  8. Top | #128
    Ingrid-dolfijntje
    Guest

    Standaard Re: Uggs 2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rolandino Bekijk Berichten
    Store locator: http://www.mystore411.com/store/list...tore-locations

    Je mag tot 430 euro meenemen. Over het algemeen loopt iedereen gewoon door de"niets aan te geven" poort. Wel heb je kans dat je alsnog eruit wordt gepikt (en dat had ik afgelopen keer), dan controleren ze je hele koffer, zit je er dan alsnog overheen moet je alsnog betalen. Zie hier voor uitleg van de douane.
    Bedankt voor de link die is super makkelijk aangezien wij een rondreis Florida doen kan ik ook voor andere plaatsen kijken. Als het me dan in Orlando niet lukt heb ik nog andere opties.

    Ik loop inderdaad ook altijd door het "niets aan te geven" poortje. Je mag tot 430 euro meenemen zeg je maar maakt het dan niks uit of het merkkleding of iets dergelijks is? Als je dus maar onder de 430 euro blijft is het goed? Dat wordt dus wel bonnetjes goed bewaren haha of zorgen dat het gebruikt lijkt...

  9. Top | #129
    Ingrid-dolfijntje
    Guest

    Standaard Re: Uggs 2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Het laatste bericht in dit topic voordat ik die van jou er aan toevoegde was van 13 augustus. Dat is in mijn beleving best recent
    Klopt Njit foutje van mij sorry......bedankt dat je mijn bericht hierbij hebt gezet

  10. Top | #130
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Uggs 2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ingrid-dolfijntje Bekijk Berichten
    Je mag tot 430 euro meenemen zeg je maar maakt het dan niks uit of het merkkleding of iets dergelijks is? Als je dus maar onder de 430 euro blijft is het goed? Dat wordt dus wel bonnetjes goed bewaren haha of zorgen dat het gebruikt lijkt...
    Bonnetje kan handig zijn om te bewijzen dat je niet over het maximale bedrag zit. Het is overigens 430 euro per persoon. Dus je hebt wel wat speelruimte.
    De truc om kleding er gebruikt uit laten zien kennen ze uiteraard ook bij de Douane. De bewijslast ligt altijd bij jezelf. Maar zolang jij niet met 10 dozen Uggs aan komt zetten zullen ze er niet echt moeilijk om doen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •