Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 14 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 138

Onderwerp: Shopping: Uggs

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Berichten
    37

    Standaard Shopping: Uggs

    Hoi ik ga in december florida bezoeken en wil graag weten of je daar goedkoper Uggs kan kopen. In nederland betaal je zo'n 200 euro voor die dingen.

    Ik hoop dat iemand me kan helpen.:grin:

  2. Top | #2
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard

    Ik heb even gegoogled for Uggs.
    About Ugg Boots

    In Australia, there are many folklore stories on the origin of the ugg boots, ranging from boots being first used by the pilots in the WWII, to the suggestion that term "ugg boots" generated from the word "ugly". You can read many of these stories on the Internet. Whatever the story is, everybody agrees on one thing - that nothing comes close to the comfort, health benefits and pleasure of wearing genuine sheepskin boots on your bare fit!

    Wel gave laarzen, nog mooier dan A3 zijn sportschoenen.

    Ik heb iets gevonden, via Google kwam ik weer op floridaforum en bericht van Yvet op 11 juni 2007.
    Journey's
    1236 PREMIUM OUTLETS
    8200 VINELAND AVE
    ORLANDO FL 32821

    Dealerlocator:
    http://www.uggaustralia.com/About/dealerLocator.aspx
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-03-09 om 20:17. Reden: samengevoegd

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2006
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    78

    Standaard Re: uggs

    Hai,
    ik heb er al 2 paar gekocht. Ik heb voor de lange Uggs iets v een 150 dollar betaald incl. tax. (114 euro toen) en voor de lage waren het 127 dollar incl. tax (102 euro toen). Voor de hoge Classic betaal je hier in Belgie trouwens 219 euro en de lage Classic dacht ik iets rond de 180 euro, dus dit is echt wel cheap!
    Dus je vind ze zeker goedkoper bij Journeys, waar ik ze heb gekocht. Volgens mij was er trouwens geen prijsverschil in de Journey's outlet of bv die in de Florida Mall. Het is wel zo dat er meer kleuren en soorten te kiezen zijn in de mall dan in de outlet. Ben ook in Nordstrom geweest waar ze die ook verkochten maar die bleken duurder.

    Volgende maand ben ik er ook weer (in Orlando) en reken er maar op dat ik weer een paar koop, deze keer ga ik voor de chocolade bruine. (heb al Sand en Chestnut) Krijg niet genoeg van deze super comfi boots.
    Groetjes Jill
    Laatst gewijzigd door Michael66; 23-03-09 om 20:15. Reden: heb juiste prijzen opgezocht.
    Shoppen in Orlando is super!

  4. Top | #4
    Vaste Bezoeker 2lingmams's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    75

    Standaard Re: uggs

    De link die Njit geplaatst heeft was een shop debat met Jill8)

    Ik heb inmiddels hier de sunburst en slippers gekocht.
    Ik ga over 2,5 week naar Orlando en was van plan om nog een paar daar aan te schaffen.
    En als ik een hele gekke bui heb wil ik ook een tas en een jas:???:

    Ik zal je dan even de prijzen laten weten.

    Groetjes Patries

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker yohn's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    015
    Berichten
    65

    Standaard Re: uggs

    Beetje belegen bericht:
    Pamela Anderson hangt haar Uggs aan de wilgen

    Het is sowieso een fashion faux pas van jewelste om nu nog met Uggs rond te lopen, maar Pamela Anderson heeft deze extreem lompe schoenen in ieder geval voorgoed aan de wilgen gehangen. Pam, vertegenwoordiger van de dierenrechtenorganisatie PETA, kwam er onlangs achter dat dit comfortabele schoeisel van schapenhuid is gemaakt. En die schapen wordt volgens PETA op niet al te vriendelijke manier gefokt en geschoren.

    Pam, een van de aanvoerders van de afzichtelijke Uggs-trend, meldt op haar website dat ze haar Uggs weggooit. ‘Ik voel me zo schuldig dat die trend is begonnen ten tijde van Baywatch – ik droeg ze toen onder mijn badpak om warm te blijven – ik wist niet dat ze van huid gemaakt waren!’, schrijft Pammie op haar website. ‘Mensen vertellen me steeds dat ik die trend heb gezet. Nou, dan zet ik nu een nieuwe trend – koop geen Uggs!’

    Bron: http://celebs.blog.nl/celebs/2007/02...-aan-de-wilgen

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker Noa's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    54

    Standaard Re: uggs

    Hallo

    Wij waren afgelopen jaar aan de westkust en moest voor mijn zoon ook uggs meenemen. Waar wij ze gevonden hebben is Nordstrom. Ook soms in kleine winkels worden ze verkocht. Het scheelde aanzienlijk in prijs. Ik neem aan dat ze in Florida ook te krijgen zijn bij b.v. Nordstrom
    Ik betaalde voor een paar slippers $72. Mijn zoon betaalde hier in Nederland ruim 100 Euro.

    Groetjes marja
    Laatst gewijzigd door Noa; 16-09-07 om 10:48.

  7. Top | #7
    Newbie
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    1

    Standaard Re: uggs

    Hoy, toen ik in nieuw zeeland woonde had ik een paar hoge UGG slippers, ideaal voor de winter en iedereen droeg ze daar, helaas na 2 jaar nz en het feit dat ik kampte met overgewicht heb ik ze ( versleten) achtergelaten :d

    onlangs kwam ik een website tegen waar je vanaf 66 euro ( inclusief verschepingskosten) al UGG's kan bestellen, link volgt nog.

    en om af te sluiten mss een domme vraag, dragen er eigenlijk mannen UGG in de Benelux?

  8. Top | #8
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: uggs

    Je kunt ze online bestellen bij www.thewalkingcompany.com Als je ze dan laat afleveren bij hun vestiging in The Florida Mall en ze daar gaat ophalen, dan kun je elk model in elke maat krijgen. Houd rekening met een aflevertijd van 2 weken, dus wellicht vlak voor je reis al vanuit Nederland bestellen.

    Ik loop er nu ook op rond. Het interesseert me helemaal niets wat anderen er van denken; ze lopen heerlijk en hoe koud het ook is, je hebt altijd comfortabel warme voeten, maar niet té warm.

  9. Top | #9
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Uggs

    Ik heb er net beteld vanuit de scheepskinfactory en laten opsturen als een cadeau en het factuur op 100$ laten zetten zodat je de taxen vermijd . Ik heb de nightfall ugg betsel d hier zo een 300 euro ik heb ze nu voor 160 euro hier

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker Mirrick's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    51

    Standaard Re: Uggs

    Ik denk dat ik bij the walkingcompany een paar naar de een winkel in Orlando laat sturen voordat ik wegga, houden ze ze gewoon achter? En duurt het altijd 2 weken of iets langer ben nl 11 dagen in Orlando.
    \\/Florida was meer dan geweldig!!!\\/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •