Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 14 EersteEerste ... 56789 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 138

Onderwerp: Shopping: Uggs

  1. Top | #61
    Vaste Bezoeker liesje1967's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    114

    Standaard Re: Uggs

    Het is misschien niet zo'n grote winkel, maar toen wij daar waren hadden ze uggs genoeg, verschillende kleuren, maten en modellen.
    Wij zijn er dik geslaagd.

  2. Top | #62
    Vaste Bezoeker tamaar's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    55

    Standaard Re: Uggs

    Hoi

    wij zijn vandaag ook bij de thewalkingcompany geweest en ben er dik geslaagd.
    Ze hebben echt alle maten en kleuren.
    Ik ben met 2 paar naar huis gegaan.
    Eerst dachten ze dat ze van 1 paar niet mijn maat meer hadden en wilde ze het voor me bestellen.
    Ik had de keus of van de week even bellen of ze er zijn of 5 dollar extra betalen en dan leggen ze voor me weg.
    Toen een andere collega de orde wilde maken zag ze in de computer dat mijn maat er toch nog was.
    Ik blij dus nu heb ik twee paar.

    Ben alleen nog opzoek naar kleine uggs weet iemand waar je die kan kopen??
    (maat 22/23)

    groetjes
    Laatst gewijzigd door tamaar; 23-08-10 om 03:03.

  3. Top | #63
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Uggs

    Vandaag heb ik kleine Uggs gezien in de Florida Mall bij Journey's for kids. Ze hadden ze vanaf hele kleine maten t/m maat 6.
    Voor mijn dochter hier een paar Uggs gekocht en voor mijzelf eerder bij de Prime Outlet ook bij Journeys goed geslaagd. Wij zijn weer happy ;-)
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  4. Top | #64
    Vaste Bezoeker tamaar's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    55

    Standaard Re: Uggs

    Hoi

    Oke ik was vandaag nog in de florida mall maar was zo;n gekke huis dat we alleen even naar de m&m store zijn geweest.
    We zijn wel in de journey's in de millenium mall geweest maar daar was echt helemaal niks.
    Misschien gaan we van de week nog even naar de florida mall daar even kijken.
    Zit de journey kids ook nog ergens anders??

  5. Top | #65
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2007
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    81

    Standaard Re: Uggs

    Kijk ooks eens bij Nordstrom in de Floridamall. Daar heb ik ook twee paar gekocht. En mochten ze ze niet hebben kunnen ze voor $ 5,- een spoedbestelling doen.

  6. Top | #66
    Florida Fanaat mattrob's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    1.288

    Standaard Re: Uggs

    Yep, kindermaten halen wij ook altijd bij de Nordstrom
    Orlando 1999, 2000, 2002, 2002, 2003, 2005, jan 2008, juli 2008, 2009, mei 2010, juli 2010, kerst 2010, jan 2012, juli 2012, nov 2012, juli 2013, nov 2013, juli 2015, juli 2016, juli 2017, nov 2017, juli 2018, nov 2018 http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2018

  7. Top | #67
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard Re: Uggs

    Is er al iemand in de nieuwe Ugg winkel in Prime Outlet geweest? deze is pas in augustus geopend.

  8. Top | #68
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Uggs

    Ugg winkel in Prime Outlet? Ik heb hem niet gezien !!! Weet jij waar deze precies zit en is de winkel uberhaupt wel open ?
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  9. Top | #69
    Stamgast charly's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    limburg
    Berichten
    218

    Standaard Re: Uggs

    Wij zijn vorige week bij de Ugg winkel geweest in de Prime outlet. De maat/kleur die wij nodig hadden, hadden ze niet en kon ook niet besteld worden. De winkel is dus wel open maar van in de classic serie, die hadden wij nodig, hadden ze maar een paar kleuren op voorraad. Zaterdag zijn we naar de Walking Company geweest in de Mall at Milinia en daar hadden ze ze wel op voorraad. De keuze en volgens mij ook de voorraad is hier veel groter.

  10. Top | #70
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Uggs

    Ook ik ben in de prime outlet in de ugg store geweest. Hadden niet zoveel keus en je moet goed opletten met de prijs. Mijn schoonzus kocht een paar teenslippers van Ugg bij de Robert Wayne in de premium en die waren dus 10 dollar duurder bij de Ugg store in de Prime. Je kan ook goed slagen bij the walking company in de Florida Mall veel keus.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •