Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 6 van de 14 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 51 tot 60 van de 138

Onderwerp: Shopping: Uggs

  1. Top | #51
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    64

    Standaard Re: Uggs

    Mijn vrouw heeft stad en land afgezocht in alle winkelcentra in de buurt van I-drive. Bijna niemand had ze meer.
    De meeste kans maak je bij Nordstrom, dat is een chique department store in, ik meen, de Florida Mall. Bij Journey´s maak je ook een kans, die zit ook in bijna alle Malls.

  2. Top | #52
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Delfgauw
    Berichten
    63

    Standaard Re: Uggs

    Ik heb afgelopen jaar ook gezocht naar maat 23 maar nergens kunnen vinden. Slechts 1 paar maat 25 maar bij de meeste winkels begonnen ze bij maat 27. Succes. Mocht het je lukken dan hoor ik graag waar je ze gevonden hebt.

  3. Top | #53
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    64

    Standaard Re: Uggs

    Journey's heeft speciale winkels voor kids, daar zou je succes moeten hebben. Weet wel dat mijn vrouw op zoek was naar lage chocolate browns, en dat was zoeken naar de welbekende speld.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-06-10 om 10:25. Reden: full quote eruit

  4. Top | #54
    Regelmatige Bezoeker angelab's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Berichten
    37

    Standaard Re: Uggs

    Bedankt voor de reacties! Ik zal eens gaan kijken bij de genoemde winkels. Apart dat het zo moeilijk is om ze te vinden, of zullen alle nederlanders zoveel uggs kopen? Waarschijnlijk wel, in nederland zijn ze zoooo duur. Vorig jaar in New York ook bijna elke schoenenwinkel afgezocht naar gebreide Uggs in maat 39, overal uitverkocht. In het laatste uur voordat we naar de luchthaven moesten toch gevonden, 200 dollar, toen 120 euro omgerekend met de toen nog goede koers!! In nederland kosten ze 280 euro!! Jullie horen van mij over 4 weken of het me gelukt is!

  5. Top | #55
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    limburg
    Berichten
    51

    Standaard Re: Uggs

    Ik heb de kinder uggs bij www.zappos.com gekocht.
    Goedkoper en binnen 3 dagen geleverd aan de deur van de villa.

    gr

    kyra

  6. Top | #56
    Newbie Kelleke's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    7

    Standaard Re: Uggs

    Die Zappos is een goede tip!! Wil tijdens onze reis naar Amerika ook heel graag Uggs kopen (liefst 2 paar ) maar heb ook het idee dat het nog niet zo makkelijk is om ze te vinden. Ga deze website dus zeker opslaan in m'n favorieten! Het is natuurlijk het leukste om er lekker voor te gaan shoppen, maar wil uiteindelijk wel de garantie hebben dat ik met mijn 2 favoriete paar Uggs weer naar Nederland ga!

  7. Top | #57
    Regelmatige Bezoeker angelab's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Berichten
    37

    Standaard Re: Uggs

    Dat is zeker een goede tip, als ik bij de kindermaten kijk staat er:
    1 Youth
    2 Youth
    etc. iemand ervaring met deze maatvoering? Heb op internet gegoogled, maar word er niet veel wijzer van....
    Alvast bedankt!

  8. Top | #58
    Florida Groupie angelique100's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    Zuid Holland
    Berichten
    493

    Standaard Re: Uggs

    http://www.uggaustralia.com/ProductD...&model=Classic

    klik daarna even op sizing info. Vanaf 150 $ gratis verzending

    Het is alleen wel zo dat de maten soms anders vallen dan dat je gewent
    bent en ook nog eens per model verschillen.Mijn dochtertje heeft bv van de classic maat 28 terwijl zij van andere merken maat 30/31 heeft. Gewoon even in Nederland passen en dan vlak voordat je weg gaat bestellen en het adres doorgeven van je vakantie adres. Of natuurlijk terplaatse bestellen als je internet in de buurt hebt.
    Laatst gewijzigd door angelique100; 11-06-10 om 09:56.
    2006 Orlando 2007 Bonita+Orlando 2008 Orlando+Cape Coral 2009 Orlando+Bonita+Keys 2010 Marco Island+Orlando 2011 Cape Coral+Keys 2012 Orlando+Keys 2013 Keys 2014 Keys 2014 New York 2015 Las vegas+Anaheim+LA 2016 Keys 2017 New York- Florida ​2018 Florida




  9. Top | #59
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Berichten
    4

    Standaard Re: Uggs

    in de prime outlet zit nu een uggs winkel. ook in de floridamall hebben ze uggs bij the walking company. http://www.thewalkingcompany.com

  10. Top | #60
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Beverwijk
    Berichten
    78

    Standaard Re: Uggs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rich Bekijk Berichten
    . ook in de floridamall hebben ze uggs bij the walking company. http://www.thewalkingcompany.com
    Dat klopt, maar ik vond de winkel in de Florida Mall tegenvallen toen we daar dit jaar waren, klein winkeltje...
    De website is wel erg uitgebreid en je kan online bestellen en laten bezorgen in je villa en in geval van retourneren, kun je dat via de winkel (in de Florida Mall dus) doen.

    Groetjes,
    Audrey
    USA-bio1998 NYC, Washington, Californie 2001 NYC 2001 Chicago & Denver, 2003 New England, 2005 Denver, 2007 Florida, 2009 Florida, 2010 Florida, 2011 Florida, 2012 Zuidwest USA (CO, AZ, NV, UT), 2013 Florida



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •