Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 14 van de 14 EersteEerste ... 4121314
Resultaten 131 tot 138 van de 138

Onderwerp: Shopping: Uggs

  1. Top | #131
    Ingrid-dolfijntje
    Guest

    Standaard Re: Uggs 2012

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Bonnetje kan handig zijn om te bewijzen dat je niet over het maximale bedrag zit. Het is overigens 430 euro per persoon. Dus je hebt wel wat speelruimte.
    De truc om kleding er gebruikt uit laten zien kennen ze uiteraard ook bij de Douane. De bewijslast ligt altijd bij jezelf. Maar zolang jij niet met 10 dozen Uggs aan komt zetten zullen ze er niet echt moeilijk om doen.
    Dat was mijn volgende vraag of het 430 euro per persoon of per reisgezelschap is. Per persoon geeft inderdaad wel wat speling. Het is de bedoeling om 1 of 2 paar uggs mee te nemen, maar ik heb zo'n idee dat er nog wat meer mee terug komt. altijd fijn om te weten wat de max is....in ons geval 860 euro dus dat is meer dan genoeg.

  2. Top | #132
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Shopping: Uggs

    Hallo Ingrid,

    Ik heb een keer 6 paar uggs meegenomen, was toch wel even spannend. Maar toen we aankwamen, was er geen douane te bekennen. In de Florida Mall zit de The Walking Company, Dillards, Journeys en Nordstrom daar zijn uggs te koop. Ik bestel ze altijd via zappos.com. Deze zomer heb ik uggs sneakers gekocht die waren niet in de winkel te verkrijgen, dus via internet besteld en netjes afgeleverd door UPS. Ook in de premium outlets zijn er uggs te koop. Bij Robert Wayne schoenenzaak en bij de Int Drive heb je de Ugg outlet.

  3. Top | #133
    Florida Groupie hrjhaan's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2010
    Locatie
    Veendam
    Berichten
    412

    Standaard Re: Shopping: Uggs

    De Uggs zijn dit jaar wel duurder dan vorig jaar. Bij de Walking Company betaalde ik vorig jaar voor de hoge met knopen $ 199 nu zijn ze $ 229. En dan de slechte dollar koers er nog bij + 6% tax.

  4. Top | #134
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Shopping: Uggs

    Ik weet niet of het mag maar als het in nederland solden zijn moet je eens kijken bij www.cosmiccowboys.nl . Ik heb er vorige maand uggs tall met studs gekocht voor de prijs van 102 euro een koopje dus . Bewijst dat je niet altijd ver moet kijken voor uggs .

  5. Top | #135
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    86

    Standaard Re: Shopping: Uggs

    Ik gooi deze omhoog.
    Klopt het dat de prijzen enorm gestegen zijn? Zappos ziet er niet super goedkoop uit.
    En is het vertrouwd om het te laten bezorgen als je niet thuis bent in een niet gated community?

  6. Top | #136
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Shopping: Uggs

    Of de prijzen gestegen zijn weet ik niet zo, maar mijn vrouw had gekeken voor wat winterlaarsjes om aan te schaffen de komende vakantie bij de Uggstore in de Premium, maar vond dezelfde bij Zalando met 50% korting, en nu dus maar 4 euro duurder dan in Florida. Ze zijn onderweg Ze gaat nog wel even daar kijken naar een paar wat hier niet (qua kleur en stijl) verkrijgbaar is, dus gaan we alsnog naar I-Drive
    Bezorgen in een non-gated community is geen probleem (doen we vaak, ook bijv. Zappos), ze leggen het keurig voor de deur als je er niet bent. Het enige wat zou kunnen gebeuren is dat iemand anders er mee vandoor gaat, hoewel dat ons nog nooit is overkomen, en mij ook geen verhalen uit de media in de omgeving bekend zijn. Maar het komt voor.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  7. Top | #137
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2017
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    86

    Standaard Re: Shopping: Uggs

    Bedankt voor je reactie.
    Ik weet wel dat Amerika een redelijk strenge postwet heeft, maar het komt vast voor ja.

  8. Top | #138
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2014
    Berichten
    68

    Standaard Re: Shopping: Uggs

    Disney Springs zit ook een Ugg Store, qua prijs hetzelfde als andere winkels.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •