Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 8 van de 14 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 71 tot 80 van de 138

Onderwerp: Shopping: Uggs

  1. Top | #71
    Florida Groupie Iris02's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2009
    Berichten
    444

    Standaard Re: Uggs

    Ik ben vanmiddag bij de Uggs Store in de Prime Outlet geweest (ik was eerder in de war tussen de Prime en Premium Outlet ) en ik vond het een mooie winkel ! Veel Uggs, veel keus in modellen laarzen, schoenen, slippers etc. Ik had graag een paar handschoenen willen kopen maar die hadden ze nu net weer niet :-(
    Laarzen waren er overigens niet goedkoper dan bij de andere winkels in de outlets.
    Iris
    Florida 1996, 2010, 2012, 2015

  2. Top | #72
    Vaste Bezoeker tamaar's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    55

    Standaard Re: Uggs

    Ik heb mijn ugg gehaald bij the walking company (mall at millenia)voor me lage uggs met 1 knoop aan de zijkant heb ik 150$ betaald.
    Voor me hoge uggs met 3 knopen aan de zijkant heb ik 180$ betaald.
    Ik ben bij nordstrorm(florida mall) geslaagd voor kleine zwarte uggs voor me zoonje maat 7 die waren daar 95$.
    Ik ben in meerdere winkels geweest en overal waren de uggs even duur.
    Dus ik denk dat het niet zoveel uitmaakt waar je ze koopt.

  3. Top | #73

    Standaard Re: Uggs

    Gisteren mijn uggs bij de walking company gekocht (ze hadden zelf een pay no tax actie)
    Ik vond de uggs store in prime outlet zwaar tegenvallen

  4. Top | #74
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Berichten
    26

    Standaard Re: Uggs

    Ik heb 2 weken terug ook mijn uggs gekocht bij de Walking Company, de zwarte classic geloof 150 dollar incl. tax. Heb ook in veel winkels gekeken, maar bij de Walking Company hadden ze wel vrij veel keus en de prijs maakte niets uit..

  5. Top | #75
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Rotterdam, Netherlands
    Berichten
    261

    Standaard Re: Uggs

    Afgelopen winter hadden ze veel kindermaten bij de Nordstrom in de Florida Mall.

  6. Top | #76
    Vaste Bezoeker Mirrick's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    51

    Standaard Re: Uggs

    Wat super is is dat je bij de Walking Company, gewoon vanuit NL je Uggs al kan bestellen. Verder hadden ze daar voor mij ook de meeste keuze, maar dat kan ondertussen alweer veranderd zijn. Ik ga volgend jaar lekker weer heen!
    \\/Florida was meer dan geweldig!!!\\/

  7. Top | #77
    Newbie Kelleke's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Roosendaal
    Berichten
    7

    Standaard Re: Uggs

    Wij hebben onze Uggs besteld bij Sheepskinshoes.com. Hebben gekozen voor 2-day verzending en dat kostte $31 per bestelling. En inderdaad, twee dagen later stond de doos netjes voor de deur! Zeker een aanrader dus als je specifieke Uggs wil die ze in de winkels in Orlando niet verkopen!

  8. Top | #78

    Standaard Re: Uggs

    de Prime outlet heeft ook kinderschoenen. Alleen maar een paar soorten en kleuren

  9. Top | #79

    Standaard Re: Uggs

    Hoi,

    In juli/augustus drie weken in Orlando geweest en daar bij de Walking Company 2 paar Uggs gekocht. Vanmiddag bij één paar een grote scheur aan de buitenkant ontdekt. Hier is de stof gewoon weggescheurd precies bij die rand die naar boven loopt. Heeft iemand (eigenlijk hoop ik dat niet) ook een ervaring met kapotte in Amerika gekochte Uggs. Hoe zal dat met garantie zitten?

    Alvast bedankt voor de reacties.

    Gr. Claudia

  10. Top | #80
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Uggs

    Je zou kunnen proberen wat ik een keer met een Samsonite laptopkoffer heb gedaan. Die was ook binnen een half jaar kapot (cijferslot).

    Ik had eigenlijk mijn verlies al gepakt en heb toen op de gok een mail gestuurd naar de fabrikant. Die stuurde netjes een mail terug met het advies hem aan te bieden bij een lokale dealer (met naam en adres bijgevoegd) voor reparatie/vervanging onder garantie.

    Koffer erheen gebracht en probleem uitgelegd. Niet van harte, maar wel keurig gerepareerd, ondanks dat hij met veel korting in een outletstore gekocht was.

    Kost je maar één mailtje, en baat het niet dan schaadt het zeker niet (verder).
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-01-11 om 22:06. Reden: fqe
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •