Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Fantasy of Flight, Polk City

  1. Top | #1
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Fantasy of Flight, Polk City



    Fantasy of Flight: Iets ten westen van Orlando in Polk City. Een luchtvaartmuseum en meer. Leuk voor een stop als je onderweg bent tussen Tampa rn Orlando.

    www.fantasyofflight.com

    Ik heb een email-bon waarmee je 50% korting voor max. 6 personen kan krijgen. Geldig tot 4 november 2007. Interesse? Stuur dan even een privebericht naar mij met je emailadres, dan stuur ik de bon naar je toe.


    Ga je na 4 november? Helaas, dan geen 50% koring meer. Maar wel de mogelijkheid om ter plaatse kaartjes te kopen met $2 pp korting met deze bon:

    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-09-07 om 08:39.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #2
    Florida Groupie FloridaVerslaafde's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Heinenoord
    Berichten
    329

    Standaard 50% korting voor Fantasy of Flight (vóór 13 januari 2008)

    Voor die gene die vóór 13 januari 2008 een bezoek plannen aan Fantasy of Flight heb ik een kortingsbon van 50% op de entreeprijs voor maximaal 6 personen.
    Fantasy of Flight is enorm leuk en leerzaam voor jong en oud.
    Als je interesse hebt, stuur mij dan een PB met je email en ik stuur hem je op.

    Groetjes,
    Walter

  3. Top | #3
    Newbie Little Sister's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Near sea and lake
    Berichten
    6

    Standaard Re: Fantasy of Flight

    Ben er geweest in 2003 en heb genoten van de rondleiding en de verhalen. Als je je interesseert in vliegtuigen, is dit zeker een aanrader.
    Looking forward to lots of fun in the sun

  4. Top | #4
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Fantasy of Flight

    Het blijft een leuk uitje: Fantasy of Flight.

    Slechts een half uurtje rijden de I4 op richting Tampa.
    Er zijn regelmatig speciale meetings of andere leuke evenementen.

    Komende week:
    • Meet Congressional Gold Medal Recipients: Women Airforce Service Pilots
    • Last Chance to Participate in the nightFlight Paranormal Investigation

    http://campaign.constantcontact.com/...rtJvGNr_i72xkl

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #5
    Regelmatige Bezoeker Olga's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Locatie
    Enkhuizen
    Berichten
    21

    Standaard Re: Fantasy of Flight

    Wij gaan in november een rondvlucht maken met Waldo's Flight Service. Dit is bij fanasty of Flight. Een rondvlucht in een dubbeldeks toestel uit het jaar 1929. Krijg je zo'n vliegeniersbril op........leuk leuk leuk!!

  6. Top | #6
    Stamgast natascha666's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Zeeuws-Vlaanderen
    Berichten
    209

    Standaard Re: Armed Forces Military Museum, Largo



    voor als er nog iemand geintereseerd is...korting is al altijd meegenomen...:razz:

  7. Top | #7
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Fantasy of Flight

    Wij zijn vanochtend naar Fantasy of Flight geweest. We hadden er over gelezen in het blog van Walter en Ton, zij waren erg enthousiast, wij nu ook.
    Het is erg interessant om al die oude vliegtuigen eens te bekijken. Wij hadden een kleine prive rondleiding gekregen van een voormalig United piloot, dus dat was veel leuker dan met het audio systeem. Deze man vond het heel leuk dat onze zoon ook piloot wil worden en kwam met allerlei leuke verhalen. Je kunt idd een rondvlucht van 15 min maken in zo'n heel oud vliegtuig en 's middags zijn er demonstratie vluchten. Ze hebben verschillende hangars vol met gerestaureerde vliegtuigen en een hangar met nog te restaureren vliegtuigen.
    Echt een aanrader!

  8. Top | #8
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Fantasy of Flight

    Ik ben er 2 keer geweest en genoten.
    2e keer was de eigenaar er zelf en vloog een rondje. Een aparte figuur, heeft volgens mij nog nooit echt gewerkt maar alles geerfd.
    Ook met de ex-United piloot gesproken. Vertelde dat zijn laatste vlucht naar Amsterdam geweest was.

  9. Top | #9
    Florida Fanaat hannie's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Berichten
    1.111

    Standaard Re: Fantasy of Flight

    Oh, wat grappig dat jij hem ook gesproken hebt. Hij werkt nl alleen op zondag!

  10. Top | #10
    Stamgast Sniper's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2012
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    159

    Standaard Re: Fantasy of Flight

    Ik ben er geweest in 2014 en het was werkelijk onvergetelijk!! Zelf 15 minuten mogen vliegen in een gele dubbeldekker, zie :



    Ik heb ook een zelfde filmpje van mij in de lucht, achter de stuurknuppel in HD, echt super!

    Helaas kun je er nu eerst niet meer heen, enkele maanden later is het museum gesloten. Kermit Weeks (de eigenaar) gaat er wat anders van maken. Hopelijk word het weer net zo indrukwekkend als dat het was.
    Laatst gewijzigd door Sniper; 12-11-14 om 11:13. Reden: typo
    Florida 1991: Orlando - Florida 2012: Fort Lauderdale/Orlando - Florida 2013: Orlando/Clearwater Beach/Cocoa Beach
    Florida 2014: Orlando/Clearwater Beach/Fort Myers/Key Largo/Miami - Florida 2015: Miami/Lauderdale by the Sea/Fort Myers/Napels/Key West/Clearwater Beach-Florida 2018​: Orlando/Boca Raton/Marathon/Key West



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •