Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 30

Onderwerp: Bagage: Tekst op koffer / label

  1. Top | #11
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Bagage: Tekst op koffer / label

    Wij hebben een label van flying blue. Daarop staat ons flying blue nummer.
    Daar moeten ze het ook mee kunnen traceren.
    En in de binnenkant van de koffer zit nog een briefje met adres gegevens.

    Mijn man is al meerdere malen zijn koffer "kwijt" geraakt, en is altijd weer terecht gekomen.
    Laatst gewijzigd door marjolijne; 05-11-13 om 08:11. Reden: typo

  2. Top | #12
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Kofferlabels

    Wij krijgen voor iedere reis van de luchtvaartmaatschappij een stevige, papieren kofferlabel met een barcode! Hier zijn alle actuele gegevens aan verbonden: naam, adres, telefoonnummer etc. Is er iets aan de knikker, dan kijkt de luchtvaartmaatschappij in hun track & trace systeem. Ze kunnen dan precies zien, waar de koffer zich bevindt. Raakt de koffer onverhoopt onderweg zoek, dan wordt 'ie snel en geheel grateloos thuisbezorgd nadat er een afspraak is gemaakt. Niks verdwijnt op de grote hoop, dat is bangmakerij van een bedrijf dat aan de kofferlabels verdient. Alles is gewoon goed geregeld......!

    Ieder kofferlabel kan om de een of andere reden los van de koffer raken. Voor de zekerheid hebben we onze adresgegevens dan ook op een A4tje afgedrukt en in de koffer gelegd.
    Laatst gewijzigd door Teleton; 06-11-13 om 11:32. Reden: adres



  3. Top | #13
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Kofferlabels

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ChantalVerdonck Bekijk Berichten
    Via Volkskrant heb ik een harde kofferlabel met track & trace functie, waardoor ze mij contacteren als de koffer kwijt is. Ideaal!
    wel rekening mee houden dat dit een abonnements-dienst is. Het eerste jaar zit er gratis bij, daarna moet je het verlengen.

    Trace Me Tag renewal
    Tags come with a 12 month tracing service commencing from the date of online registration. At the end of the 12 month period customers have the option to renew on an annual basis.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #14

    Standaard Re: Bagage: Tekst op koffer / label

    Wellicht is deze website wat? www.qrkofferlabel.nl ?
    IK heb ze zelf ook.



  5. Top | #15
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Bagage: Tekst op koffer / label

    Goh, ipv dat je een label over moet schrijven met de gegevens kun je gewoon even de code scannen. Kan heel discreet. Als dief kan ik snel een hele reeks koffers langs..

    Zie niet echt het voordeel..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #16
    Florida Fanaat PENPE's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Cape Coral
    Berichten
    1.485

    Standaard Re: Bagage: Tekst op koffer / label

    Bij de incheck gaat er al een tag om het handvat van de koffer, dan plakken ze ook nog een barcode op de koffer en ik heb er een label aanhangen met daarop mn postcode en huisnummer.
    Wat zou ik dan nog meer moeten doen, vindt persoonlijk een kopie paspoort/rijbewijs in mn koffer(s) doen een beetje ver gaan.

    En natuurlijk draaien wij tijdens het wachten onze labels om zodat onze gegevens niet zichtbaar zijn, maar die van onze 'sponsor' dan weer wel ;-)
    At the moment busy planning our 2nd USA/Florida-trip for this year

  7. Top | #17
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Bagage: Tekst op koffer / label

    die code kun je makkelijk scannen via een app voor je smartphone
    wij hebben geen kofferlabels, maar in iedere koffer zit aan de binnenkant een copy van het paspoort geplakt
    vind dat prima werken zo
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  8. Top | #18
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: Bagage: Tekst op koffer / label

    Ik heb ook een A4-tje met daarop mijn bestemming, thuisadres, e-mailadres en GSM nummer duidelijk zichtbaar in mijn koffer en handbagage zitten.
    Gelukkig nog nooit nodig gehad.

  9. Top | #19
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Bagage: Tekst op koffer / label

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moonlight91 Bekijk Berichten
    maar in iedere koffer zit aan de binnenkant een copy van het paspoort geplakt vind dat prima werken zo
    Waarom zou je dit doen? In een paspoort staan verder geen adres en/of telefoongegevens.

    Bovendien hoef ik alleen maar 1 koffer van jou van de band af te stelen om Identity Theft te plegen.
    Laatst gewijzigd door corrus; 06-11-13 om 11:29.
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  10. Top | #20
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2012
    Berichten
    230

    Standaard Re: Bagage: Tekst op koffer / label

    Mmm denk dat heel wat criminelen heel vervelende dingen kunnen doen met al die kopies van paspoorten en rijbewijzen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •