Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Reisschema Leentje: Florida 2007

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Leentje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Westerlo - België
    Berichten
    59

    Standaard Reisschema Leentje: Florida 2007

    Hoi,

    Binnen 2 weken ga ik (hopelijk, als hotel is bevestigd) voor een 10-tal dagen naar Orlando met een vriend. De Disney-parken hebben voor mij ondertussen geen geheimen meer, maar we zouden ook een paar dagen een auto willen huren. Wie heeft er leuke ideeën om een paar daguitstapjes te maken? Wil graag een dagje naar zee, welk strand is de moeite waard? Ik ben ooit op Sanibel en Captiva Island geweest en vond het daar prachtig, maar is wat ver om op één dag over en weer te rijden. Weet iemand andere leuke stranden (eilandjes) aan de Golfkust vergelijkbaar met deze twee, maar op kortere afstand (max 200km) van Orlando?
    Andere tips zijn ook welkom, had gedacht aan Cape Canaveral en Daytona, maar weet iemand nog andere maar misschien minder bekende must sees?

    Alvast bedankt,
    Leentje \\/

  2. Top | #2
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Aanraders in de buurt van Orlando?

    Maak een combinatie. Kennedy Space Center en Cocoa Beach. Ligt vlak bij elkaar en op iets meer dan een uurtje rijden van Orlando.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 17:35. Reden: full quote eruit

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    135

    Standaard Re: Aanraders in de buurt van Orlando?

    Strand bij Clearwater Beach is ook een absolute aanrader. Weet niet of het binnen je 200 km grens ligt, maar is goed te doen vanuit Orlando.

    Tickets, villa, ..... check! Nu nog de auto en kaartjes

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Aanraders in de buurt van Orlando?

    Naar Clearwater Beach is 108 mijl (173 km)
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker Leentje's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Westerlo - België
    Berichten
    59

    Standaard Re: Aanraders in de buurt van Orlando?

    Clearwater Beach is idd een heel mooi strand, en van afstand goed te doen van uit Orlando. Ben eerder al wel eens in Clearwater Beach geweest, weet er iemand of er daar in de buurt ook mooie eilandjes zijn? Ik heb op een ander forum iets gelezen over Caladesi Island en Honeymoon Island? Iemand daar al geweest? Is dat de moeite waard?

  6. Top | #6
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Re: Aanraders in de buurt van Orlando?

    Leentje,

    wat dacht je van -tja daar is tie weer- Kelly park? Heerlijk relaxen in de jungle en snorkelen en zwemmen en tuben en genieten van de natuur. Lees maar eens: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2077&page=5

    MVG
    A3
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-04-09 om 17:35.
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  7. Top | #7
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Berichten
    10

    Standaard Re: Aanraders in de buurt van Orlando?

    Hoi Leentje,

    Wij zijn nog niet echt een regelmatige bezoeker maar zijn vorig jaar naar Daytona Beach geweest en vonden het erg leuk om zo met je auto over het strand te rijden en al die auto's op het strand te zien staan maar verder was er niet zoveel te beleven. Ik denk wel dat je het een keer gezien moet hebben maar nav de verhalen die ik op het forum lees ben ik ook erg nieuwsgierig geworden naar Clearwater beach en dat staat bij ons toch op de agenda voor dit jaar.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •