Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 52

Onderwerp: Autohuur: Easyterra

  1. Top | #11
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Autohuur: Ervaringen Easyterra

    Moderator:
    Reclame wordt niet op prijs gesteld. En bovenstaand bericht valt hier duidelijk onder. Volgende keer is geen waarschuwing meer! Een aanbieder die zo schrijft lijkt op de volgende reclame:
    Laatst gewijzigd door Njit; 28-12-07 om 11:26.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #12
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Easy Terra autoverhuur

    Is er hier iemand bekend met deze verhuurder? Het scheelt namelijk een flinke slok op de borrel met bijv. Usareisen.

    Easy Terra:
    Dodge Caliber
    (of gelijkwaardig)

    - automaat
    - met airconditioning
    - 4-deurs uitvoering
    - Geschikt voor 4 personen

    Brandverzekering altijd inclusief
    WA verzekering altijd inclusief
    All-risk verzekering (CDW)

    inclusief
    Diefstalverzekering inclusief
    Onbeperkt aantal vrije km's inclusief
    Algemene voorwaarden
    Klik hier voor de algemene voorwaarden voor deze huurauto

    Adres van de ophaallocatie
    Miami International Airport, Miami, Verenigde Staten

    Autoverhuurbedrijf


    € 319,05Totaalprijs
    (€ 21,27 per dag)voor 15 dagen huur
    selecteer

    Jeep Liberty | JL 4türig
    2
    2
    2
    2Jeep Liberty oder ähnlich
    Klimaanlage
    Automatik
    Airbags/ABS
    Servolenkung
    Radio-CD-Player
    Listenpreis419,00 € Mietpreis:380,14 €

    Ik ben voor het gemak even van het goedkoopste pakket bij usareisen uitgegaan? Zie ik hier iets over het hoofd misschien? Het gaat in beide gevallen om 15 dagen autohuur, ophaallocatie Miami airport.
    Ben benieuwd naar jullie reacties.

    Groet, Baluga

  3. Top | #13
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Easy Terra autoverhuur

    Het goedkoopste pakket bij USAReisen, is dat incl of excl. SLI. Want deze zit er bij Easy Terra zo te zien niet bij.

    Ik zie overigens dat je een Dodge Caliber vergelijkt met een Jeep Liberty (Midsize SUV).
    Waarom niet gewoon beide Dodges vergeleken? Rechts is inclusief SLI.

    Edit: ik zie in de aanvullende voorwaarden dat er bij EasyTerra ook SLI bijzit. Staat alleen niet tot welk bedrag:

    UW AUTOHUUR MET DOLLAR IS INCLUSIEF


    • Geldende lokale belasting(en) op de geldende tarieven.
    • Ongelimiteerde kilometers. * Supplementaire Wettelijke Aansprakelijkheid Verzekering (SLI). * Afkoop Eigen Risico en Diefstalverzekering (LDW), met geen blijvend eigen risico.
    • Verzekering m.b.t.onverzekerde of onderverzekerde medeweggebruikers (UMP).
    • Belastingen en toeslagen.
    Laatst gewijzigd door Njit; 02-05-12 om 21:52.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #14

    Standaard Re: Easy Terra autoverhuur

    Ik huur altijd bij e-autohuur. Is altijd de goedkoopste en alles is heel makkelijk te regelen en te wijzigen. Maar dit jaar zie ik Happy Tours:
    http://www.happytoursusa.com/en/condicoes.php
    Dat ziet er toch leuk uit. Scheelt toch €50,00 met e-autohuur.
    En pas betalen bij aankomst.
    Iemand ervaringen?

  5. Top | #15
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Easy Terra autoverhuur

    Geen ervaring, maar usareisen is bijv. goedkoper, als het op een fullsize SUV aankomt.
    Het ligt er dus maar net aan wat voor auto je wilt, en dan loont shoppen altijd.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #16
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Autohuur: Easyterra

    Wij hebben meerdere keren auto"s gehuurd via EasyTerra en hun service is uitstekend. Tot op heden hebben we de auto's bij Alamo kunnen afhalen en nooit geen problemen gehad. Heb zelfs een keer hun hulp nodig gehad toen ik mijn reservering naar Chicago niet mee in mijn e-mails kon vinden. Een telefoontje en probleem opgelost.

    ze hanteren goede prijzen en je kan zelfs van prijsveranderingen profiteren omdat je de booking online kan aanpassen. Deze zomervakantie naar Orlando hebben een extra 90 euro bespaart door een extra kortings actie en konden dit na advies van een medewerker online aanpassen.

    Na boeken factureren ze inderdaad direct het huurbedrag op de creditcard. Deze wordt gedebiteerd zodra je annuleert of iets wijzigd. Wij hebben prima ervaring met EasyTerra, zowel privé als zakelijk.
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  7. Top | #17
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Tijdelijke actie EasyTerra.NL huurauto met korting tot 35%

    Begin Januari ontvingen wij per email een aanbieding van EasyTerra met tijdelijke korting op huurauto's oplopend tot 35%.
    Wij hebben al meerdere keren bij hun geboekt en de service is prima. Je boekt alle huurvoorwaarden bij hun en zij geven een voucher uit
    om de geselecteerde auto op te halen bij Alamo, Dollar, Herz en dergelijke… Je ziet ook gelijk bij welke aanbieder je de auto gaat ophalen.

    De prijzen zijn inclusief alle benodigde verzekeringen, als ook de voorruit en banden.

    Aanbieding was inderdaad scherp en hebben weer een 7-persoons auto geboekt voor 26 dagen en betalen 28,10 Euro per dag. Zelfs goedkoper dan vorige zomer :-)
    Vandaag weer een aanbieding per email ontvangen en de totaalprijs van onze geselecteerde klasse was weer gezakt met 22 Euro

    Wat super bij deze firma is dat je dan online gaat in je reservering, de boeking aanpast en alles wordt gratis verrekend.
    Aanbiedingen lopen tot eind deze maand: http://www.easyterra.nl/#none

    Meerdere forumleden hebben ons al een PB gestuurd dat de prijzen inderdaad scherp waren en dat zij ook geboekt hebben.
    Kijk even en wie weet zit er voor jullie ook een leuke aanbiedingsprijs in het overzicht.
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  8. Top | #18
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Meppel
    Berichten
    75

    Standaard Re: Tijdelijke actie EasyTerra.NL huurauto met korting tot 35%

    Ik heb net even gekeken en inderdaad een mooi tarief minivan ophalen in Miami huur 20 dagen € 605 euro is € 30 per dag. Wij hebben al bij Alamo brits een minivan gehuurd en daar heb ik al betaald € 627,84. Voor dit verschil lijkt mij het niet handig om dit te wijzigen ook omdat je dan met evt koersverlies te maken krijgt. Als we de auto nog niet hadden gehuurd dan was dit zeker wat voor ons geweest. Voor anderen zeker een aanrader!

  9. Top | #19
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Tijdelijke actie EasyTerra.NL huurauto met korting tot 35%

    Bij Alamo brits zitten 3 bestuurders bij het huurbedrag inbegrepen, bij Easyterra niet voor zover ik kan zien.

  10. Top | #20
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2014
    Locatie
    Ossendrecht, Netherlands
    Berichten
    11

    Standaard Re: Tijdelijke actie EasyTerra.NL huurauto met korting tot 35%

    ik heb via autoeurope geboekt wat hier een onderdeel van is. 242 euro voor een mustang cabrio in februari 8 dagen lang.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •