Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 52

Onderwerp: Autohuur: Easyterra

  1. Top | #21
    Florida Groupie José's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    t’ Gooi
    Berichten
    370

    Standaard Re: Tijdelijke actie EasyTerra.NL huurauto met korting tot 35%

    Kan niet echt vinden of het Alamo Gold is en dat nemen wij wel altijd.


    Al 26 jaar florida vakanties🇺🇸🏖


  2. Top | #22
    Florida Groupie S@skia's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    384

    Standaard Re: Autohuur: Easyterra

    Ook wij hebben naar het lezen van de tip van de Moolenschotjes de auto via EasyTerra geboekt (op de voucher staat overigens ook Auto Europe) en vandaag een mail met extra korting ontvangen. Prima geregeld, boeking gewijzigd en alsnog deze korting meegenomen. Auto is overigens bij Alamo gehuurd.

  3. Top | #23
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Tijdelijke actie EasyTerra.NL huurauto met korting tot 35%

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door José Bekijk Berichten
    Kan niet echt vinden of het Alamo Gold is en dat nemen wij wel altijd.
    José,

    Ze bieden ook het Gold pakket aan. Je ziet dit wanneer je aan de rechterzijde filtert op extra mogelijkheden zoals volle tank - extra bestuurder en vaak staat het erbij vermeld.
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  4. Top | #24
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: Autohuur: Easyterra

    Als ik bij Easyterra kijk zie ik in de extra's geen extra chauffeur staan, wel in de FAQ,


    Wat zijn de kosten voor een extra bestuurder?
    De tarieven voor een extra bestuurder verschillen per locatie. In sommige gevallen is dit gratis, in andere gevallen bedragen de kosten een paar euro per dag. Geef in uw reservering of prijsopgaaf aan dat u een extra bestuurder wenst en onze reserveringsafdeling zal u informeren over eventueel bijkomende kosten.

  5. Top | #25
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    40

    Standaard Re: Autohuur: Easyterra

    Ook wij hebben afgelopen week een SUV gehuurd bij Alamo via EasyTerra in april voor 20 dagen . Op een vraag van mij via mail of de AirPort fee was inbegrepen kreeg ik binnen een uur antwoord.
    Ik heb alleen geen kortingsbon gekregen via de mail .Maar even wachten of er nog wat komt en dan kijken of het wat oplevert

  6. Top | #26
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Autohuur: Easyterra

    Dirk, kijk even de tarieven na want deze week is alles weer wat goedkoper geworden met de nieuwe actie.
    Ook na het boeken kan je de tarieven aanpassen door in te loggen via de email ontvangen na de boeking.

    Gebruik je naam en reserveringnummer om in te loggen en ga naar huurauto klasse aanpassen.
    selecteer dezelfde auto en zie het verschil in tarief ;-)
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  7. Top | #27
    Florida Groupie Moolenschotjes's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2013
    Locatie
    Noord Brabant, nabij alle Sprookjes
    Berichten
    632

    Standaard Re: Tijdelijke actie EasyTerra.NL huurauto met korting tot 35%

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fleurida Bekijk Berichten
    Bij Alamo brits zitten 3 bestuurders bij het huurbedrag inbegrepen, bij Easyterra niet voor zover ik kan zien.

    Ligt aan je boeking, verhuurder en klasse die je kiest bij EasyTerra.
    Download ons RoadBook met veel Tips en Informatie over Florida en New York & Roadtrip naar Florida
    2016/2017/2018 - de Moolenschotjes in Florida www.moolenschotjes.blogspot.nl
    2015 - de Moolenschotjes in NYC via diverse staten naar Florida www.newyork-florida-usa-2015.blogspot.nl
    2014 - de Moolenschotjes in Florida www.florida-usa-2014.blogspot.nl

  8. Top | #28
    Vaste Bezoeker gayka's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2013
    Berichten
    59

    Standaard Re: Autohuur: Easyterra

    Vandaag ook een auto gehuurd maar dan bij autoeurope, na het lezen van dit bericht van de Moolenschotjes, deze was toch nog even goedkoper dan Easyterra. Ik (wij) ben nu €734 voor 26 dagen kwijt, vind ik een mooie prijs en ik heb heel wat verhuursite's afgelopen (ik ben ook Emerald member) maar het scheelde me toch genoeg om bij autoeurope te boeken.
    Laatst gewijzigd door gayka; 18-01-14 om 00:23.

  9. Top | #29
    Stamgast
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    maarssen
    Berichten
    163

    Standaard Re: Autohuur: Easyterra

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gayka Bekijk Berichten
    Vandaag ook een auto gehuurd maar dan bij autoeurope, na het lezen van dit bericht van de Moolenschotjes, deze was toch nog even goedkoper dan Easyterra. Ik (wij) ben nu €734 voor 26 dagen kwijt, vind ik een mooie prijs en ik heb heel wat verhuursite's afgelopen (ik ben ook Emerald member) maar het scheelde me toch genoeg om bij autoeurope te boeken.
    Ik heb ook gekeken voor het huren van een minvan bij Alamo in Miami bij Easyterra en autoeurope en kom op een bedrag voor 28 dagen op €805.
    Er is een WA verzekering bij maar mi niet voldoende voor de VS mocht er iets gebeuren. Er zal dan ter plaatse een aanvullende verzekering LIS/EP moeten worden afgesloten wat het totaal bedrag hoger zal doen uitkomen en is het niet meer zo voordeling als het lijkt.

    Ik vraag mij af hoe julie het doen met de aanvullende verzekering LIS/EP, of zie ik het verkeerd en is het allemaal inbegrepen?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-01-14 om 17:49. Reden: q

  10. Top | #30
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Berichten
    40

    Standaard Re: Autohuur: Easyterra

    Bedankt voor de info ,ik heb me ingeschreven voor de nieuwsbrief en van het weekend kijken of ik de boeking ga aanpassen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •