Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 31

Onderwerp: Fietsen in Orlando en omstreken

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    weesp
    Berichten
    2

    Standaard Fietsen in Orlando en omstreken

    We heeft ervaring met rondtouren per fiets in orlando en kan mij wat tips geven. Of is het niet te doen daar fietsen en kan je er better met de auto rond touren. vast bedankt voor jullie reaties

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: fietsen in orlando en omstreken

    Fietsen is erg ongebruikelijk in de USA, net als lopen. Er zijn weinig aparte fietspaden.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3

    Standaard Re: fietsen in orlando en omstreken

    Wij kunnen vanaf ons huis, ( dicht bij de Walmart aan de 192) toch wel aardige routes fietsen, langs de 192 ligt een prima fietspad, gaat zeker wel tot Celebration. Ook kun je in diverse State Parken fietsen via speciale bike trails.
    Ina

  4. Top | #4

    Standaard Re: fietsen in orlando en omstreken

    je kan beter met de auto rondtoeren, je ziet daar haast geen fietsen,
    en er zijn geen aparte fietspaden.

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: fietsen in orlando en omstreken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clandje Bekijk Berichten
    We heeft ervaring met rondtouren per fiets in orlando en kan mij wat tips geven. Of is het niet te doen daar fietsen en kan je er better met de auto rond touren. vast bedankt voor jullie reaties
    Fietsen ..... je hebt blijkbaar geen idee hoe e.e.a. daar toegaat en wat de omstandigheden zijn .....

    Mijn raad: lees wat meer reisverslagen, kijk eens op weather.com voor het klimaat. Tips voor fietsen: .... ik heb er geen (tenzij je "niet fietsen" een goede tip vindt ....)


    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker maanbo's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2008
    Berichten
    79

    Standaard Fietsen

    Is het mogelijk om fietsen te huren in de omgeving van I-drive en is het ook te doen het fietsen of is dat nou niet de slimste manier van vervoer over de I-drive?

    We bedachten dat het misschien wel een goed alternatief was ipv de I-trolley of een auto huren maar misschien denken we wel helemaal verkeerd :-k

    Dan heb ik het dus echt alleen om van b.v ons hotel naar de winkels te gaan of naar Seaworld, ons hotel ligt zo'n beetje op het begin van de I-drive.

  7. Top | #7
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Fietsen

    Op de fiets, midden Augustus van begin I-drive naar Seaworld. Jullie durven wel :-)
    Daar zou ik toch echt de I-Ride voor nemen, net als voor de winkels / outlet malls.

    Maar er zit er wel één aan I-Drive, op de Visitors Circle http://www.merchantcircle.com/busine...s.407-740-8294

    Je zult dan waarschijnlijk wel het liedje (let op Teleton) van Heer B. de Groot zingen;
    Hoe sterk is de eenzame fietser..........;-)
    Laatst gewijzigd door Ta2 Gerrit; 15-02-09 om 20:31. Reden: Ticvaut
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #8
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    België, in de winter Florida
    Berichten
    331

    Standaard Re: Fietsen

    Fietsen op de openbare weg, zeker niet aan te raden, wij fietsen uitsluitend op ons park waar wij wonen en als je toch wil fietsen, zet s.v.p. een helm op, in Orlando en omstreken zijn ze fietsers niet gewend.

    Veel plezier.

  9. Top | #9
    Florida Groupie mafo's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Vlaardingen, Netherlands
    Berichten
    347

    Standaard Re: Fietsen

    Vraag me af of het echt zo ondoenlijk is om op de International Drive te fietsen. Het is niet zo dat daar als gekken wordt gereden doordat het er zeker voor auto's erg druk is.

    Maar eerlijk gezegd heb ik het daar nog nooit geprobeerd, van Key West weet ik dat het prima kan. Uiteraard moet je zelf wel alert blijven.

  10. Top | #10
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Fietsen

    Men verwacht daar gewoon geen fiets. En dat maakt het gevaarlijk..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •