Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 4 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 40

Onderwerp: Reisbureau failliet

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    52

    Standaard Reisbureau failliet

    Medeforummers,

    Hebben wij weer... via een kennis tickets, villa en auto gehuurd.. blijkt vorige week dat het bedrijf waar hij zaken mee doet failliet is..:shock:

    E-tickets voor Delta gelukkig al binnen want die waren los geboekt. Gelukkig ook nog niets betaald verder dus daar geen slapeloze nachten over.

    Maar goed nu in 12 dagen even een villa en auto regelen. Via lastminutevillas blijkt gelukkig dat er nog wel wat leeg staat hier en daar en voor prijzen tot $ 1000,- goedkoper leuke villa's te huur.
    Onze "voorlopige" keuze www.plutos-palace.com voor 1.900 dollar all-inn.

    Maar nu komt de help! ik moet de villa nu direct met de owner (engelsen) via paypal betalen.. das toch een sprong in het diepe...(te veel radar en kassa gekeken :smile iemand ervaring mee?

    ten tweede heb ik via usareisen.de (dankzij jullie) een Equinox (wordt toch een andere waarschijnlijk:roll uitgezocht. Maar zie ik wat over het hoofd want de totaal prijs komt op € 505,08 voor 3 weken (18-04 - 9-05) (bij sunnycars.nl € 751,-)

    Komen daar soms nog verborgen kosten/verzekeringen ofzo bij, kan iemand eens checken of ik dat goed heb gedaan.



    Alvast bedankt van een toch redelijke gestresste familie](*,)

    Henri
    The truth is out there....... Somewhere.

  2. Top | #2
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Help! over 10 dagen op reis... reisburo failliet

    Wat naar zeg... om binnen 10 dagen alles te moeten regelen... de auto is volgens mij wel ok hoor... wij hebben 'm ook daar geboekt en dat was ongeveer de helft van de prijs (232 euro) die jij noemt, volgens mij zit alles daar in.

    Verder hoorde ik van iemand hier op het forum dat zij op een verzamelsite van Villas had geïnformeerd naar prijzen en binnen no-time heel veel reacties had gekregen, misschien kun je hier eens kijken. Wij zitten zelf ook op Windsor Hills over 2,5 week! Succes!
    Laatst gewijzigd door cloggie68; 08-04-09 om 20:44.

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    52

    Standaard Re: Help! over 10 dagen op reis... reisburo failliet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cloggie68 Bekijk Berichten
    Verder hoorde ik van iemand hier op het forum dat zij op een verzamelsite van Villas had geïnformeerd naar prijzen en binnen no-time heel veel reacties had gekregen, misschien kun je hier eens kijken. Wij zitten zelf ook op Windsor Hills over 2,5 week! Succes!
    hebben wij idd ook gedaan, kreeg inderdaad een 20-tal aanbiedingen binnen no time.. beetje huiverig voor het rechtstreeks betalen
    The truth is out there....... Somewhere.

  4. Top | #4
    Florida Groupie cloggie68's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    De Meern
    Berichten
    670

    Standaard Re: Help! over 10 dagen op reis... reisburo failliet

    Wij hebben wel rechtstreeks betaald, soms moet je inderdaad wel iemand vertrouwen, maar wij hebben geboekt bij StorytimeOrlandoRental, ook omdat er hier op het forum over gesproken werd. Goede recensies helpt altijd... Geen idee of zij nog wat vrij hebben? www.storytimeorlandorental.com

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Locatie
    Almelo NL
    Berichten
    85

    Standaard Re: Help! over 10 dagen op reis... reisburo failliet

    Henri, je prijs van usareisen klopt, er zijn geen bijkomende kosten meer voor je, dit bedrag is wat je kwijt bent incl. volle tank.
    http://florida.jmtech.nl/wordpress/ houdt ik een beetje bij wanneer en waar ik wat boek zoals hotels...

  6. Top | #6

    Standaard Re: Help! over 10 dagen op reis... reisburo failliet

    Hi,

    Wat je altijd kan doen is eens contact opnemen met:
    www.florint.com

    Hebben zeker nog een aantal dingen vrij tegen een goede prijs. Wij gaan zelf voor de 3de keer naar villa van hen.

    groetjes,
    Mike

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    52

    Standaard Re: Help! over 10 dagen op reis... reisburo failliet

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jurgen&stefan Bekijk Berichten
    Henri, je prijs van usareisen klopt, er zijn geen bijkomende kosten meer voor je, dit bedrag is wat je kwijt bent incl. volle tank.
    die maar even regelen dan...das een mooi prijsje
    The truth is out there....... Somewhere.

  8. Top | #8
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Help! over 10 dagen op reis... reisburo failliet

    Betalen met Paypal is voor ons tot nu toe altijd goed geweest, en we hebben al wat transacties gepleegd, ook wat villahuur betreft.
    En je krijgt direct een bevestiging van je betaling en aan wie die gedaan is.

    Maar dat zegt natuurlijk niks over de persoon aan de andere kant van de lijn. Dat is gewoon een kwestie van vertrouwen. Misschien eerst een klein Google onderzoekje ?

    Al besef ik dat er weinig tijd is. Kan één van de bekende aanbieders hier niets voor je betekenen.
    Dan weet je i.i.g. zeker dat het kosher is.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #9
    Florida Groupie petrajessy's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    315

    Standaard Re: Help! over 10 dagen op reis... reisburo failliet

    tik de villanaam in op google. Daarna kom je vast op veel sites terecht waar deze villa stata geregistreerd. ik persoonlijk zou alleen boeken als ik een site zie waar reviews op staan van mensen. Daarnaast heb ik met pay pall een betaling gedaan maar daar ging wel ene paar dagen overheen. Ik had nog geen account en ze moesten eerst een bedrag van 0,15 ct op mijn rekening storten om te checken of mijn rekeninggegevens wel klopten. Daarna moest ik weer een code invullen....ik was zo een week verder. En als je haast hebt zou ik toch zoeken naar een villa die je met de creditcard kunt betalen.
    Hier nog wat last minute deals en hier :
    http://www.orlandovillas.com/LateDeals.aspx
    http://www.orlandovillaowners.com/last_minute_villas/
    http://www.villas2go4.com/ hier vind je villa's om op te bieden.

  10. Top | #10
    Florida Groupie A.Hofman's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2009
    Berichten
    433

    Standaard Re: Help! over 10 dagen op reis... reisburo failliet

    He das toevallig, Joost DeMeyer ken ik nog van onze 1e keer naar Orlando.Hij heeft toen voor ons alle hotels, meet &greet en attractie tickets geregeld. Doet/deed ook veel zaken met Van der Valk USA geloof ik.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-04-11 om 23:29. Reden: fqe



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •