Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 15 van de 15

Onderwerp: Hotelervaring: Caribe Royale Orlando All-Suites Hotel & Convention Center, Orlando

  1. Top | #11

    Standaard Ervaringen Caribe Royale Hotel

    Wij zijn van plan om in de meivakantie naar Orlando te gaan en ben mij nog aan het orienteren welk hotel we nemen, en de grootste liefhebber is toch Caribe Royale Hotel.

    Ik wou alleen weten of je rondom het hotel nog andere restaurants zijn? Of ligt het erg afgelegen?
    Kan je lopen naar andere restaurants of waar je kan ontbijten ?

    Nog andere tips over dit hotel is erg welkom. Wij gaan met 3 kids van 10, 6 en 5 jaar.

    bedankt voor de tips en adviezen alvast !

  2. Top | #12
    Vaste Bezoeker Esther43's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Locatie
    NL, Noord- Brabant
    Berichten
    118

    Standaard Re: Ervaringen Caribe Royale Hotel

    Wij hebben dit hotel ook geboekt voor september dit jaar. Ik ben er nog nooit zelf naar dit hotel geweest maar ik heb me wel volgens mij goed voorbereid en ik ken de omgeving. Het is vlak bij Down Town Disney. Ook de andere Disney parken liggen redelijk dichtbij, mits je een auto hebt gehuurd. Er is trouwens wel shuttlevervoer vanuit dit hotel, echter niet erg uitgebreid. Maar goed dit alles heb je misschien al gezien op de web-site van dit hotel. Wij hebben dit geboekt voor de goede recensies, ligging, prijs en ik vind het fijn dat er in iedere kamer een apart zitgedeelte is. Er zijn trouwens veel restaurants in de buurt, wel weer mits je een auto hebt gehuurd.

  3. Top | #13
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Hotelervaring: Caribe Royale Orlando All-Suites Hotel & Convention Center, Orland

    Wij zijn nog nooit überhaupt in florida geweest. Wel hebben wij heel veel info opgedaan bij mensen die wel zijn geweest.
    ook op Google Maps heb ik letterlijk alles uitgeplozen omtrent de ligging naar WDW en andere parken en hoe uitgerust de hotels die er rondom heen liggen.
    wij kwamen uit op caribe royale.
    ook ondergaat as we speak caribe royale een complete verbouwing welke naar mijn weten rond febr 2015 wel klaag moet zijn.

  4. Top | #14
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Oct 2014
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    344

    Standaard Re: Hotelervaring: Caribe Royale Orlando All-Suites Hotel & Convention Center, Orland

    Caribe royal was een mooi maar gigantisch hotel. Wij miste wel de betrokkenheid van het personeel.
    kortom een schoon netjes en mooi hotel maar had het gevoel of het er niet leefde

  5. Top | #15
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    451

    Standaard Re: Hotelervaring: Caribe Royale Orlando All-Suites Hotel & Convention Center, Orland

    Wij zijn in 2014 in dit hotel geweest.
    De zwembaden en tuin/terras waren mooi maar de kamers erg gedateerd en donker. Geen idee of ze geupdate zijn na 2014 maar wij vonden het toen het geld niet waard. Wij verblijven liever in een Marriott of Hyatt keten voor dat geld.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando






Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •