Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 15

Onderwerp: Hotelervaring: Caribe Royale Orlando All-Suites Hotel & Convention Center, Orlando

  1. Top | #1

    Standaard Hotelervaring: Caribe Royale Orlando All-Suites Hotel & Convention Center, Orlando

    Zijn er mensen die ervaring hebben met het hotel Royal Caribe?
    Twijfel erg over mijn hotelkeuze. Moesten snel kiezen i.v.m. boeking. We hebben een pakketprijs via traveltrend, tickets á €389,- pp (goede prijs leek mij), autohuur iets van 900 zoveel voor bijna 3 weken (grote auto) en hotel á €53,-pppn. Hotel is voor 3 nachten en de rest van de reis regelen we zelf. Zag later bij Kuoni het hotel voor €56 maar dan een suite en dat kunnen ze dan bij traveltrend niet leveren. Twijfel toch nog over een disney hotel maar vind tie wel erg aan de prijzige kant.

    gr Danielle

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: hotel Royal Caribe Orlando

    Hotel voor 53 euro per persoon per nacht? Dat is dus 106 euro / 145 dollar per kamer per nacht. Daar kun je ook een villa voor huren!
    Zie op de site dat je dat ook betaald als je rechtstreeks op de site boekt. Travel Trend is dus niet echt goedkoop.
    Als je voor een Non-Redundable kamer gaat dan is het trouwens een stuk goedkoper. Dan ben je voor $111 klaar...
    Laatst gewijzigd door Njit; 30-08-07 om 20:13.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: hotel Royal Caribe Orlando

    De prijs van het hotel is ongeveer gangbaar, kijk hier op usareisen.de
    Eric

  4. Top | #4
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: hotel Royal Caribe Orlando

    Blijft de vraag of je zoveel geld uit wilt geven aan een hotel in Orlando. Voor een stuk minder slaap je ook prima...
    Ik geef toe, dit ziet er best mooi uit:





    Maar hoeveel tijd breng je in je hotel door?
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #5

    Standaard Re: hotel Royal Caribe Orlando

    Ja, je hebt gelijk hoe veel tijd breng je in een hotel door. Dit is onze eerste reis naar Florida/Amerika en we weten nog niet hoe het zit met hotels. We wilden in ieder geval zeker zijn van een schoon en goed hotel. Dus liever iets duurder dan goedkoop en vies. Weet iemand trouwens hoe de Allstar hotels van disney zijn.

    gr
    Danielle

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: hotel Royal Caribe Orlando

    In Orlando zijn de hotels in het algemeen goedkoop. Kijk maar eens op het lijstje van American Estates.
    106 euro per nacht is echt HEEL veel. Dit soort bedragen betaal je wel op Key West en in Miami maar niet in Orlando..

    Er zijn een aantal gebieden in Orlando met elk hun eigen voor- en nadelen:
    - International Drive
    - Kissimmee
    - Lake Buena Vista
    - Disney World Area
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-03-09 om 06:28.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: hotel Royal Caribe Orlando

    De All-Star hotels (Sports, Music, Movies) vallen in de categorie "value resorts" en zijn dus het goedkoopst in WDW. In die categorie zit nog een 4e hotel, Pop Century, dat exact even duur is, maar wat mij betreft de voorkeur heeft boven de All-Stars. Het is wat nieuwer en gunstiger gelegen t.o.v. de parken. Bovendien delen de All-Star een aantal busverbindingen (en Pop Century niet), waardoor de wacht- en reistijden een stuk langer kunnen zijn.

    Het zijn stuk voor stuk nette hotels, met 3 zwembaden, een counterservice restaurant, een shop en een speelautomatenhal. Daarnaast zijn er buiten nog wat speelgelegenheden voor kinderen. De kamers zijn niet al te groot en hebben 2 smalle 2 persoons-bedden, of 1 king-size bed (op verzoek, beperkte beschikbaarheid). Tegen bijbetaling (het was $10 per dag, maar volgens mij hebben ze recentelijk de prijs verhoogd) kun je een koelkastje op de kamer laten plaatsen.

    Het grote voordeel van de disney-hotels t.o.v. de niet-disney-hotels: je blijft midden in de Magic zitten, het transport is goed geregeld en gratis, evenals parkeren bij de parken als je wel met eigen vervoer gaat. Bovendien kun je gratis gebruik maken van de Magical Express Shuttle service, die jou en je bagage van en naar het vliegveld brengt.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-03-09 om 06:28.

  8. Top | #8
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    4

    Standaard Re: hotel Royal Caribe Orlando

    Hallo Daansteen,
    Sorry voor deze late reaktie maar wij zijn net terug uit Florida en ik lees net je vraag pas. Wij hebben in 2002 3 nachten in Royal Caribe overnacht en alhoewel de prijs inderdaad wat duurder was dan een hoop andere hotels vond ik het de prijs zeker waard. Wij hadden net 2 nachten in een Howard Johnson hotel geslapen maar dit was absoluut niet voor herhaling vatbaar daarom kozen we voor een wat duurder hotel. Wij hadden een 2 kamerappartement, was niet echt groot maar wel zeer netjes en luxe. Plus er zat elke ochtend American Breakfast bij inbegrepen. Zwembad is ook erg leuk.

    Ik weet niet niet of je nog wat hebt aan dit stukje maar ik wens je veel plezier in Orlando.

  9. Top | #9
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2013
    Locatie
    Nijmegen, Netherlands
    Berichten
    6

    Standaard Shuttle van Caribe Royale

    Beste Forumlezers,
    Ik weet niet zeker of ik met mijn vraag hier goed zit, anders hoor ik het graag
    Wij vertrekken 13 juli naar Orlando voor een weekje pretparken. Nu hebben we het hotel Caribe Royale geboekt. één van de redenen was toch wel dat ze een shuttle aanboden naar WaltDisney.
    Maar is er iemand die ervaring heeft met deze Shuttle?
    (voor de parken van Universal hebben we een auto gehuurd)

  10. Top | #10
    Newbie
    Ingeschreven
    Mar 2013
    Berichten
    8

    Standaard Re: Shuttle van Caribe Royale

    Hoi nicole

    Ik zie dat jij ook in het caribe royale bent geweest. Zijn de shuttles voldoende of is het toch verstandiger een auto te huren? Ik ga in december naar Florida.

    alvast bedankt voor je antwoord



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •