Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 21 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 203

Onderwerp: Visa Waiver (groene formulier I-94)

  1. Top | #121
    Newbie Kumba's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    9

    Standaard Re: Probleem met groen formulier?

    Hey,
    ik ben nu terug van 10 dagen Amerika, het was super en zoals beloofd zou ik zeggen hoe het was gelopen.

    Ik heb inderdaad geen enkele vraag of opmerking erover gekregen en was binnen 3 minuten het land in.

  2. Top | #122
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    22

    Standaard Re: visum aanvragen

    Ben de laatste tijd weinig op dit forum geweest omdat we problemen hadden om 30 juni naar Amerika te vliegenWe hadden een visum nodig voor onze zoon en vorige week maandag zijn we dus bij de Ambassade geweest en na heel wat heen en weer gedoe, alles daar achter gelaten. Gelukkig hebben we nu het visum voor onze zoon (die 16 is) en kunnen we verder gaan met plannen maken:-DDat hij 14 was heeft hij kattekwaad uitgehaald en was zelf niet eens de dader maar was er wel bij en ja dan heb je meteen een strafblad
    Gelukkig gaat onze reis wel door en kan het aftellen nu beginnen:-D

  3. Top | #123
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: visum aanvragen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alexandra Bekijk Berichten
    Dat hij 14 was heeft hij kattekwaad uitgehaald en was zelf niet eens de dader maar was er wel bij en ja dan heb je meteen een strafblad
    Het is in nederland inderdaad zo dat, alleen als je verdachte bent van een misdrijf, je inderdaad een strafblad krijgt. Helaas is het dus zo dat hij niet alleen betrokkene is geweest bij de kattekwaad maar door justitie ook als verdachte is aangemerkt in die zaak.

  4. Top | #124
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    22

    Standaard Re: visum aanvragen

    Helaas wel ja:-( we konden nog in hoger beroep maar dat zag onze zoon niet zitten,duurde weer een jaar!!maargoed we hebben nu in ieder geval een visum en nadat ze daar gezien hadden waar het om ging ,moesten ze eigenlijk wel lachen en vroegen zich af of ze in Nederland niets beters te doen hadden:lol:

    Nu begint het pas eindelijk spannend te worden nog 1 maand,3 weken en 4 dagen en dan voor de eerste keer naar Florida:lol:

  5. Top | #125
    Florida Superfanaat
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    ZH
    Berichten
    2.323

    Standaard Re: visum aanvragen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chicco68 Bekijk Berichten
    Het is in nederland inderdaad zo dat, alleen als je verdachte bent van een misdrijf, je inderdaad een strafblad krijgt. Helaas is het dus zo dat hij niet alleen betrokkene is geweest bij de kattekwaad maar door justitie ook als verdachte is aangemerkt in die zaak.
    Volgens mij niet verdachte maar veroordeeld voor een strafzaak.
    Spreekt ook al uit de zinsnede, dat hij in hoger beroep kon. Dat kan alleen als veroordeelde.
    Als alleen verdachte krijg je geen strafblad.

    Knaapje

  6. Top | #126
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Visum aanvragen

    Kan de US controleren of je een strafblad hebt op het moment dat je aankomt?

    gewoon nieuwsgierig overigens ;-)

  7. Top | #127
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Volgens mij niet verdachte maar veroordeeld voor een strafzaak.
    Spreekt ook al uit de zinsnede, dat hij in hoger beroep kon. Dat kan alleen als veroordeelde.
    Als alleen verdachte krijg je geen strafblad.

    Knaapje
    Klopt, na de daadwerkelijke veroordeling (wat dus inhoudt dat je je daadwerkelijk strafbaar hebt gemaakt aan het ten laste gelegde strafbare feit) komt e.e.a. pas in HKS (Herkenningssysteem) te staan. Maar ik wilde het niet te moeilijk maken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bambino Bekijk Berichten
    Kan de US controleren of je een strafblad hebt op het moment dat je aankomt?

    gewoon nieuwsgierig overigens ;-)
    Dan zal er al een verdrag moeten zijn die e.e.a. regelt, maar uitgaande van 11/9 kan ik me voorstellen dat ze hierover kunnen beschikken..... Of dit daadwerkelijk zo is is mij echter niet bekend.
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 05-05-08 om 19:10. Reden: samengevoegd

  8. Top | #128
    Florida Superfanaat corrus's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Lelystad, Nederland en Winter Garden, Florida, USA
    Berichten
    3.137

    Standaard Re: Visum aanvragen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door judje Bekijk Berichten
    Balen! :?
    Dan maar iemand zoeken die wat engels kan :lol:
    Heb al kontakt gehad met viceversa,die wilden wel helpen.

    www.visaversa.nl

    Dit is een visum bureau en leveren uitstekend werk, zijn vullen alles voor je in en maken zelfs de afspraak op het consulaat voor je...
    Welcome to Florida
    Florida: 1979, 1980, 1981, 1982, 1983, 1984, 1985, 1986, 1987, 1988, 1989, 1990, 1991, 1992, 1996, 1998, 1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019
    Californië: 1993, 1994, 1995, 2012, 2013, 2014, 2015, 2016, 2017, 2018, 2019

  9. Top | #129
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Velserbroek
    Berichten
    22

    Standaard Re: visum aanvragen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door knaapje Bekijk Berichten
    Volgens mij niet verdachte maar veroordeeld voor een strafzaak.
    Spreekt ook al uit de zinsnede, dat hij in hoger beroep kon. Dat kan alleen als veroordeelde.
    Als alleen verdachte krijg je geen strafblad.

    Knaapje

    Klopt:wink: alleen waren de bewijzen minimaal en omdat er veel dingen niet klopte konden we in hoger beroep,maarja het is nou eenmaal zo en we zullen het ermee moeten doen,is een harde leerschool geweest:wink: wat er ook gebeurd ga er niet bij staan want als ze gaan vertellen dat je ook geholpen hebt ben je hoe dan ook het haasje!!!

    We gaan ons nu concentreren op de vakantie:lol:

  10. Top | #130

    Standaard Re: Visa waiver niet ingeleverd, wat te doen?

    Gisteren terug gekomen uit Orlando met tussenstop in Detroit, opmerkelijk, door de bagage beambte werd mijn groene kaartje uit mijn paspoort gescheurd en aan mijn boardingpas geniet, in het paspoort werd geen stempel gezet, bij mijn zoon`s werd er niet eens in het paspoort gekeken, daar zitten de kaartjes nog gewoon in.
    Ik ben ook nergens een douane beambte tegen gekomen, alleen de incheck balie van North West (bagage) daarna een hand bagage controle en dat is alles. Bij North West werd alleen je boarding pass gescand. Bij mijn zoon`s zit het kaartje er dus nog gewoon in.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •