Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 13 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 124

Onderwerp: Boekingssite: Expedia (.nl/.com)

  1. Top | #21
    Vaste Bezoeker Veronique maastricht's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    100

    Standaard Re: boeken via Expedia.com

    Hallo,

    Ik heb vorig jaar een week Las Vegas geboekt via expedia.com en de prijs die ze aangeven is ook de prijs die ik betaald heb. Je hebt alleen nog de keuze voor met of zonder reisverzekering/annuleringsverzekering. Wij hebben er toen zelfs nog een limousine bij gehuurd om ons van vliegveld naar hotel te laten brengen. Was allemaal heel duidelijk en hebben verder geen problemen gehad. Ben van plan volgend jaar weer naar LV te gaan en zal dan weer met expedia gaan.

    Hoop dat je met de info iets kunt.

    Groetjes,
    Veronique
    September 2013 voor de 3x keer naar Florida!

  2. Top | #22
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Boeken via Expedia.com

    Je kunt daar zelf ook achter komen. Gewoon het boekingsproces ingaan, dan kom je vanzelf op een totaaloverzicht van wat je moet gaan betalen.

    Voor vluchten komen er meestal nog wel wat toeslagen bij voor veiligeheid en zo.

    Voor hotels zijn de weergegeven prijzen meestal exclusief de sales- en verblijftaxen. En bij een aantal hotels komt er ter plaatse nog resortfee of parkeerkosten bij. Dit zou bij de hotelspecificaties moeten staan, of in de algemene voorwaarden m.b.t. hotels.

    Oftewel, een boeking beginnen en doorgaan totdat je ziet wat je moet betalen. Zolang je geen creditcardnummer opgeeft wordt er niets afgeschreven.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #23
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Boeken via Expedia.com

    Als ik de site van Expedia open krijg ik dit te zien:

    Das System hat registriert, dass Sie von Deutschland aus auf die Site zugreifen. In Deutschland ansässige Expedia-Kunden können auf der US-amerikanischen Expedia-Website keine Flugtickets oder Urlaubsangebote erwerben. Wenn Sie in Deutschland wohnen, können Sie über die deutsche Expedia-Site Flugtickets und Urlaubsangebote buchen sowie auf die speziell für Deutschland geltenden Informationen und Angebote.

    Ik ben op dit moment in Duitsland en weet niet of de Nederlandse site dit ook aangeeft.

    Wilde het alleen even laten weten.:-k
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  4. Top | #24
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard Kortingscoupon Expedia.nl

    Ik kwam vandaag een kortingscoupon tegen van Expedia.nl waarbij je 50 euro korting krijgt op een packagedeal (vlucht + hotel) vanaf 500 euro. De coupon is geldig t/m 31 augustus 2009 (geldig op een reis in juli t/m september 2009). Meer informatie vind je hier:

    www.expedia.nl/daily/aanbiedingen/couponaanbieding.aspx

    Wellicht komt deze korting van pas als je nog een reis wil boeken (hoeft overigens niet naar Florida of Amerika te zijn)...\\/

  5. Top | #25
    Vaste Bezoeker desteijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Bollenstreek
    Berichten
    94

    Standaard Re: Ervaringen met websites als Bookings.com, Expedia etc.

    Als ik me goed herinner zijn er ook mensen op het forum die via expedia.com wel eens hebben geboekt.

    Nu probeer ik een cruise via hun te boeken. Maar dat wil helaas niet helemaal lukken. Als ik de boeking rond wil maken, geven ze bij adres aan dat ik een USA adres moet hebben. Ik kan niet aangeven dat ik een buitenlands adres heb

    Weet iemand of dit betekent dat ik via hen dus geen cruise vanuit Nederland kan boeken?:roll:

  6. Top | #26
    Vaste Bezoeker desteijntjes's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Bollenstreek
    Berichten
    94

    Standaard Re: Ervaringen met websites als Bookings.com, Expedia etc.

    Bij expedia.nl kun je geen cruises boeken, bij expedia.com wel.

  7. Top | #27
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard Korting bij Expedia.nl

    Expedia.nl heeft nu een kortingscode die een korting geeft van EUR 10,- op een hotelreservering bij een boekingswaarde van minimaal EUR 150,- De coupon vind je via de volgende link:


    10 EURO Korting bij Expedia.nl


    Toch weer mooi meegenomen als je bezig bent met het boeken van je vakantie! De coupon is geldig tot 31-12-2009.

  8. Top | #28
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    etten leur
    Berichten
    45

    Standaard Re: Ervaring gevraagd: hotelvouchers

    Wij hebben vorig jaar geboekt via expedia.Was echt perfect,de prijs van de kamer was incl tax en scheelde ons in vergelijking met anderen 200 euro voor 10 nachten.Zeker de moeite waard dus.Succes.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-01-14 om 11:12. Reden: q

  9. Top | #29
    Florida Groupie aggie's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2009
    Locatie
    limburg
    Berichten
    298

    Standaard Re: Ervaringen met websites als Bookings.com, Expedia etc.

    Wij hebben afgelopen zomer ook via Expedia geboekt en er alleen maar goede ervaringen mee=D> Voor in mei gaan we zeker ook weer bij expedia boeken!! Succes ermee.

  10. Top | #30
    Stamgast
    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    201

    Standaard

    Hallo,

    Zijn er mensen die goede of juist slechte ervaringen met Expedia?
    Wij willen al onze hotels via deze site boeken, of raden jullie dat af?

    En als jullie boeken bij expedia kies je dan voor de 'non refundable' of 'geen restitutie' of kies je voor de iets duurdere en dat je dan wel geld terug krijgt bij annuleren?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 18-12-10 om 06:23. Reden: 1+1



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •