Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 13 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 124

Onderwerp: Boekingssite: Expedia (.nl/.com)

  1. Top | #11

    Standaard Re: Expedia, toch wat wantrouwig...

    Expedia kun je telefonisch bereiken, hebben een helpdesk.
    Ik heb in het verleden een keer kamers geboekt via hen, annuleringsmogelijkheden zijn iets beperkter, in die zin je kunt niet kort van te voren annuleren, wat meestal wel mogelijk is als je zelf direct bij het hotel reserveert. Ik boek zelf bij het hotel, of maak gebruik van Hotwire en Priceline.

  2. Top | #12

    Standaard Re: Expedia, toch wat wantrouwig...

    Kan je dat nr hier is plaatsen van die helpdesk.

    Maar ben al tevreden dat alle prijzen inclusief taxen zijn. Nochtans lees ik wel in het klein:

    Tenzij anders vermeld, zijn de tarieven opgegeven in Euro.In de bovenstaande prijs zijn GEEN van toepassing zijnde hotelservicekosten, kosten voor bijkomstigheden zoals snacks van de minibar of telefoongesprekken of overheidstoeslagen inbegrepen.Bij late aankomst is je kamer gegarandeerd.Je ontvangt mogelijk geen bonuspunten en airline-mileage wanneer je een Expedia Special Rate-hotel boekt

  3. Top | #13
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Expedia, toch wat wantrouwig...

    Wij boeken al jaren met volle tevredenheid bij expedia. Dat is bij een dalende dollarkoers stukken voordeliger omdat de koers direct wordt doorvertaald. Hebben nog nooit iets bij hoeven bijbetalen. Taxes zijn altijd inclusief. Logisch dat je het gebruik uit de minibar moet betalen en meestal vrij duur. Bellen doen we altijd met ons eigen mobieltje en hebben daarvoor speciaal een drie-band-toestel gekocht. Voor telefoonnummers expedia, kilk op de webpagina rechts boven in de oranje balk op klantenservice .
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-10-10 om 02:05. Reden: fqe

  4. Top | #14

    Standaard Re: Expedia, toch wat wantrouwig...

    Ok dat maakt al veel duidelijk.

    Maar het telefoonnummer op hun site werkt volgens mij toch niet:

    0900-397-3342 right? Ik zet er wel 0031 voor (kom uit België) dus geeft het dit:
    0031-900-397-3342 werkt dat 0900 nr dan wel bij jullie?

    Ik wil jullie allemaal bedanken voor de reply's!

  5. Top | #15
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Expedia, toch wat wantrouwig...

    Ik zet er wel 0031 voor (kom uit België) dus geeft het dit:
    0031-900-397-3342
    eh.....31 is het landnummer van Nederland, en dat moet je zeker niet draaien.......
    Eric

  6. Top | #16

    Standaard Re: Expedia, toch wat wantrouwig...

    Ja maar ik woon we in Belgie (0032) dus om naar Nederland te bellen is het toch 0031? Je moet toch als je in de states bent ook kunnen bellen naar Nederland dus zet je er toch 0031 voor?

  7. Top | #17
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Expedia, toch wat wantrouwig...

    Je zou even kunnen kijken op welke pagina je ingelogd bent. Nederland of Belgie. De site kiest automatisch het land waar jij zit.
    Op dit moment zit ik in Duitsland en als ik de site aanklik kom ik op hun Duiste site terecht. Het zou dus kunnen zijn dat je een Nederlands telefoonnummer ziet.


    Een 0900 nummer is volgens mijn ervaring niet te bellen vanuit het buitenland.
    Laatst gewijzigd door Tinkerbell; 26-08-07 om 21:01.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  8. Top | #18

    Standaard Re: Expedia, toch wat wantrouwig...

    Expedia België valt onder Expedia Nederland. En een 0900 niet te bellen vanuit het buitenland... Wat doe je dan als er problemen zijn 8-[

  9. Top | #19
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: Expedia, toch wat wantrouwig...

    Gewoon,e-mail. Je krijgt heel vlug antwoord is onze ervaring.

  10. Top | #20

    Standaard Boeken via Expedia.com

    Wij willen in mei 2 wkn naar orlando gaan.
    Maar nu heb ik op verschillende sites gekeken en komen we op Expedia.com het goedkoopst uit.(expedia.nl komt duurder uit)
    Maar nu kan ik nergens vinden of die prijzen die daar staan incl alles is(luchthavenbelasting.etc.).
    Weet iemand hier iets meer van?.

    Alvast bedankt



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •