Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 13 EersteEerste ... 910111213 LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 124

Onderwerp: Boekingssite: Expedia (.nl/.com)

  1. Top | #101
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard Re: Expedia

    De enige ervaring die met Expedia heb is dat ik ooit een keer hotel in Miami ging boeken , maar de prijs op Expedia.com was een stuk goedkoper dan op de .nl versie.
    Nu weet ik niet of dit ook met vliegtickets zo is , vooral nu de dollaar verre van gunstig staat.
    Maar het is het proberen altijd waard.

  2. Top | #102
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Expedia

    @Cindy: die verschillen zijn er nu eenmaal. Heb dat zelf ook vaak genoeg gezien. Via Momondo was het goedkoper dan rechtstreeks bij Supersaver. Prijzen van vliegtickets verschillen per boekingsmanier.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #103

    Standaard Re: Expedia

    Ik zie het probleem ook niet zo eigenlijk, maar dat zal ongetwijfeld aan mij liggen.

    Als een vliegticket op KLM.com 1000 euro is, en hetzelfde ticket op vliegwinkel.nl 800 euro, dan boek je die toch gewoon bij vliegwinkel.nl?
    Als je dan de KLM zou bellen zeggen ze toch ook gewoon dat dat 1000 euro kost? (Logischerwijs.....)

    Nou dat geldt in dit geval naar mijn idee exact hetzelfde?
    Ik zie oprecht het probleem niet (of je verwoord het wellicht op een manier dat ik het op een andere manier interpreteer)

    Er zijn zat bedrijven waar als je er via een andere website komt lagere prijzen gelden als dat je er zelf rechtsreeks heen klikt. Kennelijk is dat met Chaser en Expedia ook zo.



  4. Top | #104
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Expedia

    Overigens ben ik van mening dat als je iets niet vertrouwt dat je er dan niet boekt. Hoe goedkoop ze ook kunnen zijn...
    Scheelt een hoop 'zie je nou wel' en 'had ik maar niet' gevoelens..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  5. Top | #105
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Boekingssite: Expedia (.nl/.com)

    Ik dacht dat expedia , expedia was of je nu via chaser op expedia boekt of rechtstreeks bij expedia .

  6. Top | #106
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Boekingssite: Expedia (.nl/.com)

    Nee dus. Niemand betaald dezelfde prijs voor een product. Ze zien via welke route je bij Expedia komt en kunnen daar extra korting op geven. Chaser wil ook een voordeeltje kunnen bieden..
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #107
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Boekingssite: Expedia (.nl/.com)

    Oke . Dat wist ik dus niet ...bedankt !

  8. Top | #108
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Berichten
    41

    Standaard vliegtickets van Expedia

    Hallo kan iemand mij vertellen wanneer ik tickets bij expedia boek heen met Lufhanza en terug met United naar Orlando kan ik dan ook mijn stoelen vastzetten of moet ik wachten tot 24 uur voor vertrek?
    Alvast bedankt.

  9. Top | #109
    Florida Groupie Fleurida's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Berichten
    569

    Standaard Re: vliegtickets van Expedia

    Als het goed is krijg je een bevestiging met je confirmation nummer. Daarmee kun je op de website van de luchtvaartmaatschappij je stoelen vastzetten. Je moet alleen even kijken wie de vluchten uitvoert, Lufthansa of United. Daar moet je dan zijn.

  10. Top | #110
    Florida Groupie ronenivonne's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    458

    Standaard Re: vliegtickets van Expedia

    Is wel betaald nu zag ik bij Lufthansa op de site, dit was 2 jaar geleden nog gratis.
    2010 Rondreis Florida/ 2011 Orlando-Miami/ 2012 Orlando-LA/ 2013 West USA/ 2014 Orlando/ 2014 Rondje zuid Florida/ 2015 New York-Boston-Orlando/ 2017 Mia - Fort Lauderdale - Orlando - Mia/ 2018 Orlando/ 2019 Orlando






Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •