Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 10 van de 13 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 91 tot 100 van de 124

Onderwerp: Boekingssite: Expedia (.nl/.com)

  1. Top | #91
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Re: Onenigheid met Expedia

    @JKG: Klopt, daar wilden wij inderdaad gebruik van maken. Enige probleem was dat wij dan zo vroeg zouden moeten vertrekken uit het hotel dat we ook nog eens $50 moesten betalen in het hotel omdat we zo vroeg zouden uitchecken (boven op de $242 wat het hotel al kostte).
    De persoon welke ons "hielp" bij Expedia gaf echter aan dat hij contact moest opnemen met Lufthansa om te vragen of zij hiermee akkoord zouden gaan en dat dit wel een paar dagen zou kunnen duren. Dus al zouden wij dat graag willen dan moesten we nog wachten op de bevestiging van de airline.
    Uiteindelijk afgelopen vrijdag gebeld (wij wisten dat die medewerker toen niet aanwezig was) en eea besproken met een collega van hem (schijnt maar steeds 1 persoon op deze specifieke afdeling aanwezig te zijn). Deze gaf aan dat het geen enkel probleem was om te annuleren en heeft gelijk eea via een supervisor gevraagd en deze gaf akkoord. Dus hoezo toestemming van airline nodig ?!??
    Hierna ook gelijk een mailtje met bevestiging van de annulering gekregen met vermelding van teruggave van het gehele bedrag.
    Deze medewerkster zei na haar eea uitgelegd te hebben al:'dan zal ik het nu maar op een fatsoenlijke manier met u regelen voordat u mijn collega weer aan de lijn krijgt".

    Nu hebben we een andere vlucht geboekt (vertrek 1 dg later en 2 dgn langer) bij een andere aanbieder.

    Enige wat we nog moeten doen is de auto bij Alamo wijzigen/nieuwe reservering maken en wat hotels verschuiven.

  2. Top | #92
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Expedia

    Ik heb een vlucht gezien op www.chaser.nl voor 688 euro deze vlucht is te boeken bij expedia.nl . Echter als ik deze vlucht zoek op expedia zelf kost deze 777 euro , als ik via de link op chaser boek 688 . Na een telefoontje naar expedia werd ik nogal onbeleefd geholpen zij vond deze vlucht niet aan de prijs van 688 euro en wat ik nu eigenlijk wou wat ze deed voor mij ! Nu heb ik bang dat deze vlucht niet beschikbaar is aan deze prijs en expedia toch mijn visa gaat kredieteren . Bij klm zelf staat dezelfde vlucht 950 euro .

  3. Top | #93
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Expedia

    Als ik het goed begrijp dan zie je op Chaser een vlucht voor 688. Maar als je doorklikt dan is hij voor deze prijs niet te krijgen op Expedia?

    Prijsverschillen tussen sites onderling zijn er altijd. Heb ook wel eens gehad dat een vlucht bij Momondo.nl goedkoper was dan direct bij British Airways.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #94
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Expedia

    Neen als ik doorklik via de link op chaser is de prijs 688 euro . Maar als ik dezelfde vlucht zoek op expedia zelf is dezelfde vlucht 777 euro . Na een telefoontje naar expedia vond men deze vlucht wel voor 777 euro maar niet voor 688 euro . Kan dit ook ?

  5. Top | #95

    Standaard Re: Expedia

    Nou, dan boek je toch bij Chaser.



  6. Top | #96
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Expedia

    Ja maar na een paar revieuws te lezen over expedia ben ik bang dat deze vlucht niet beschikbaar is en expedia mijn visa gaat kredieteren en ik zonder vlucht zit . Of zijn de vluchten op expedia ook effectief boekbaar zonder dat ze eerst bij klm zelf moeten kijken ?

  7. Top | #97
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard Re: Expedia

    Sorry , maar kan je iets duidelijker zijn , ik begrijp niet echt veel van je vraag.
    Heb je nou wel of niet geboekt en over welke periode hebben we het hier en waar naar toe ga/wil je vliegen ?

  8. Top | #98
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Expedia

    Ik heb nog niet geboekt .... . Ik zoek een vlucht op chaser ik vind er 1 met een doorklik link naar expedia de prijs is hier 688 . Echter als ik telefonisch bij expedia wil boeken is de vlucht 777 euro . Na een paar revieuws te lezen op internet van expedia blijkt dat expedia als de vlucht voor 688 niet beschikbaar is toch on hold gezet word op je visa en je dit bedrag pas na 12 weken terug ziet . Iemand hier ervaring mee ?

  9. Top | #99
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Expedia

    Blijft een raar verhaal. Normaal gesproken krijg je voordat je daadwerkelijk betaald te zien dat de vlucht niet (meer) beschikbaar is voor die prijs.
    En eenmaal betaald lijkt het me dat ze niet opeens kunnen zeggen dat de vlucht toch stiekem duurder is.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  10. Top | #100
    Florida Fanaat cindy74's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    leopoldsburg , belgie
    Berichten
    1.291

    Standaard Re: Expedia

    Nijt ik wou deze vlucht telefonisch boeken en toen bleek dat deze vlucht voor de dame onvindbaar was voor 688 euro . Ik vind het gewoon raar dat via chaser de vlucht wel voor 688 euro te boeken is op expedia maar bij expedia zelf 777 euro kost zonder eerst via chaser te gaan .
    Laatst gewijzigd door cindy74; 05-11-14 om 09:21.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •