Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 13 12311 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 124

Onderwerp: Boekingssite: Expedia (.nl/.com)

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    13

    Standaard Boekingssite: Expedia (.nl/.com)

    Ik heb gister via Expedia op internet tickets geboekt naar Florida.
    We hebben elektronische tickets gekregen; dus een mail van hen gekregen en een uitdraai op onze eigen printer gemaakt.
    Dit is de eerste keer dat we zo onze 'tickets' krijgen en ik vind het een raar idee om met die paar a4-tjes bij de balie op Schiphol aan te komen..
    Heeft iemand hier ervaring mee en is het helemaal veilig?
    We vliegen trouwens met Continental Airlines omdat Martinair helemaal volgeboekt was. Is dit een goede airline (lijkt me wel, als zijnde een grote amerikaanse airline..)
    Alvast bedankt voor de tips!!

  2. Top | #2
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Hoi Lisa,

    Allereerst welkom op het Florida Forum! Je hoeft je geen zorgen te maken over je e-tickets. Ik weet dat het een beetje een vreemde gewaarwording is, maar het enige wat je nodig hebt om te vliegen zijn een paar nummertjes (je e-ticket nummers) en je paspoort. Print het mailtje van expedia.nl met daarin je naam en e-ticketnummer uit en je bent klaar om te gaan. Groot voordeel van zo'n e-ticket is dat je ook nooit meer je ticket kwijt kan raken. Je kan bij elke willekeurige Continental balie een nieuw blaadje laten printen met daarop je e-ticketnummer.

    Continental is idd een grote Amerikaanse airline en biedt (zeker als je met de nieuwe 777 vliegt) meer comfort dan MartinAir. De stoelen zijn iets breder en je hebt iets meer beenruimte. Daarnaast vind ik dat de service vaak ook beter is bij Amerikaanse airlines. Maak je maar geen zorgen over je vlucht: dat zit wel goed!

    Daniel

  3. Top | #3
    Stamgast
    Ingeschreven
    Oct 2004
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    131

    Standaard

    Een e-ticket werkt, zoals Daniel zegt, echt perfect. Je komt gewoon bij de balie, of het e-ticket apparaat. Voert je nummer in, paspoort door de lezer halen, stoel uitzoeken, printen van je boardingpas en vervolgens naar de gate.....it's as simpel as that.

    Succes ermee :lol:
    Florida: juli 2001, augustus 2003, juli 2004, december 2004 en februari 2005. Nou maar weer alvast gaan plannen voor november 2005......

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    189

    Standaard

    Wij hadden ook e-tickets bij British Airways. Het werkt perfect!
    Voor de luchtvaartmaatschappij zijn de kosten veel lager om op deze manier tickets uit te geven. Bij BA was de e-ticket gekoppeld aan je credit card. Als je op schipol komt moet je dan je e ticket en je credit card kunnen overleggen om aan te tonen dat jij de tickets aangeschaft hebt. Waarschijnlijk kan je meer info vinden over de e-tickets op de web site van de luchtvaartmaatschappij waarmee je vliegt, suc6. :roll:

  5. Top | #5
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard

    Op Schiphol ga je met je printjes (itinerary) naar de balie. Of eigenlijk is je paspoort en creditcard al genoeg. Voor zover ik weet heeft alleen KLM op dit moment (nog) de e-incheck met computerpaal. Wij vlogen met Delta en die had nog een gewone balie, maar het ging lekker vlot. In de US hebben ze bijna allemaal al de computerincheck, maar voor zover wij gezien hebben geldt dit, net als de curbside incheck, alleen voor binnenlandse vluchten. Maar het is makkelijk en wordt steeds meer uitgebreidt.

    Van de tokens kan ik je niets vertellen en de headsets zijn meestal gratis, en je mag ze houden. Wij hebben ze niet gehouden (eigen koptelefoons), maar wel de o zo handige 1 in 2 stekkertjes meegenomen, zodat je bij iedere airline stereo kunt genieten :wink: .
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  6. Top | #6

    Standaard Ervaring gevraagd: hotelvouchers

    Goedemiddag allemaal,

    Kan iemand mij uitleggen hoe de hotelvouchers werken? Ik lees hier op het forum hier het eea over maar snap er nog niets van. Is hotelkamers boeken via Expedia ook een goed idee of hebben jullie betere alternatieven?

    Alvast bedankt,

    Linda

  7. Top | #7
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: hotelvouchers

    Wij hebben al vaker hotels bij o.a. Expedia en Hotels.com geboekt en dan krijg je inderdaad via de mail een voucher die je overlegd bij de incheck. Soms is alleen de creditcard waarop je geboekt hebt ook voldoende.

    Net pas ontdekt, maar ook interessant http://catalogue.horse21.nl/
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  8. Top | #8

    Standaard Ervaringen met websites als Bookings.com, Expedia etc.

    Hallo

    Vermits het de eerste keer zal zijn dat ik ga boeken via expedia.nl ben ik toch wat wantrouwig. Ik heb vooral vragen rondom de prijs.

    Is de totale prijs die zij je voorleggen op de website echt wel de totale prijs (met taxen enz... in)? Of zitten er hier nog addertjes onder het gras?

    Als er problemen zijn: hoe kan ik deze contacteren? Ik wou testen door dat 0900 nr te bellen maar dat blijkt niet in gebruik te zijn...

    Zijn er mensen die al problemen hebben gehad in de hotels?

    Alvast bedankt!

  9. Top | #9
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Zutphen
    Berichten
    3

    Standaard Re: Expedia, toch wat wantrouwig...

    Ik heb voor mijn reis in Januari naar Las Vegas het hotel geboekt via expedia.nl en de vliegtickets via cheaptickets.nl (had achteraf niet gehoeven). Het hotel was prima geregeld behalve dat ze mijn bedden voorkeur of roken/niet roken niet geregistreerd hadden staan dus dat moet ter plekke geregeld worden.

    De totale prijs die de site op een gegeven moment aangeeft is dan ook de daadwerkelijke prijs.
    Cheaptickets daarentegen heeft, vind ik, we sommige misleidende dingen. Ik had tickets van Delta Airlines en meende dat het daar het goedkoopste was, maar wat ze doen is de prijzen zonder TAX weergeven ipv incl TAX zoals andere sites standaard doen. Dit deden ze overigens alleen voor Amerikaans vliegmaatschappijen.

    Voor mijn komende reis heb ik alles gewoon via Expedia gedaan (vlucht+hotel+auto) en heb er het volste vertrouwen in.

  10. Top | #10
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Expedia, toch wat wantrouwig...

    Expedia is zonder meer 100% betrouwbaar, wordt al vele jaren door veel forumleden gebruikt.
    Het is wereldwijd een van de grootste boekingssites.
    Eric



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •