Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Onderwerp: Jacksonville: Vragen en Tips!

  1. Top | #1

    Standaard Jacksonville Wie o Wie?!

    Hallo,
    Aanstaande donderdag vlieg ik naar jacksonville.. we verblijfen in Fernandina Beach! wie heeft voor ons leuke tips om te gaan doen? shoppen, waterparken, zwemmen noem maar op! wij zijn voor alles in!
    Bedankt!

  2. Top | #2
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard

    De ‘place to be’ in Jacksonville is natuurlijk de ‘Jacksonville Landing’. Dit complex biedt tal van mogelijkheden voor winkelen, dineren en uitgaan. Er is altijd wel Live entertainment. In het weekend kan het behoorlijk druk zijn, met name als er iets te doen is. Het is dus verstandig om even het programma van de ‘Landing’ vooraf te raadplegen. Voor het overige is Jacksonville vooral een zakelijke stad met weinig toeristische trekpleisters van enige waarde. In de omgeving van Jacksonville zijn deze echter volop aanwezig (o.a. St. Augustine. Jekyll Island en Savannah). Wellicht een optie om vanuit Jacksonville deze plaatsen te bezoeken.

  3. Top | #3
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Jacksonville

    Ja hoor, wij hebben één nachtje gebivakeerd in BW on the beach in Jacksonville Beach. Er tegenover zit een kroeg van Lynyrd Skynyrd's overleden zanger Ronny van Zandt's weduwe, het Freebird Café.
    Daar hebben we het grootste gedeelte van de dag/nacht met super Southern Rock live muziek doorgebracht.
    Dat was een hele ervaring, maar om nou van ervaring te spreken..........;-)

    Moraal; een iets specifiekere vraag zal zeker meer serieuze antwoorden opleveren :-)
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #4
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Jacksonville

    Nou wij wilde er deze reis ook heen gaan maar is door meerdere omschreven als niets te doen, saaie stad en meer van dat soort dingen.
    Maar ja je weet het niet als je het zelf niet hebt bezocht.

    Maar.............wij gaan er maar niet heen, en hebben gekozen voor St. Augustine en Daytona Beach.
    Daar is zeker meer te beleven en te doen.

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  5. Top | #5
    Florida Groupie A3's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Heesch
    Berichten
    544

    Standaard Re: Jacksonville

    In mijn reisverslag staan een paar dagen Jacksonville, lees maar: http://floridaforum.nl/showthread.php?t=2077&page=18

    MVG,
    A3
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-07-11 om 00:49. Reden: fqe
    Lees: http://www.floridaforum.nl/showthrea...-baco%92s-2013

    States Visited: All! Muv Alaska & Hawai............

  6. Top | #6
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2010
    Locatie
    Jacksonville
    Berichten
    28

    Standaard Bike Tours Jacksonville

    Jacksonville waar wij sinds enige maanden wonen, is een groot verspreidde stad in het noorden van FLorida.
    De meeste toeristen gaan naar de Landing, bekijken de skyline en gaan snel weer weg. De Landing is nl vaak uitgestorven wat een teleurstelling oplevert.
    Wil je Jacksonville eens op een andere wijze bekijken ?
    De tours van E-Bike zijn zeker de moeite waard. Je komt op de fiets langs de mooie oude huizen, hoort veel over de stad en komt op plekjes die je anders niet zou komen.
    Vandaag op Groupon is er zelfs een leuke aanbieding die het gehele jaar te gebruiken is.
    http://www.groupon.com/r/uu11258954

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker Corrine's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    60

    Standaard Jacksonville

    Op de één na laatste dag van onze vakantie in september is er in jacksonville een quilttentoonstelling. Ik wil daar graag naar toe. Nu vroeg ik mij af hoe lang je ongeveer onderweg was van Orlando Lake Buena Vista tot Hartje Jacksonville?
    Meteen ook een vraag wat echt een aanrader is om ook nog te gaan bekijken/doen daar of misschien onderweg tegen komen.

    Voor de geintersseerde:
    http://www.quiltfestjax.com/
    11x Orlando 1996, getrouwd 1998, 2004, 2005, 2006,2007,2008,2x 2009, 2010, 2011. 2012 is geboekt...

  8. Top | #8
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Jacksonville: Vragen en Tips!

    Afstanden en reistijden kun je heel gemakkelijk met Google Maps achterhalen: http://maps.google.nl/maps?saddr=Lak...mra=ls&t=h&z=8
    Laatst gewijzigd door Michael66; 30-07-11 om 00:56.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker Corrine's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    60

    Standaard Re: Jacksonville: Vragen en Tips!

    Dank je michael ga ik doen.
    Had ook al wel op Jacksonville gezocht op het forum maar inderdaad niet veel gevonden zoals ik nu in dit topic lees....
    Laatst gewijzigd door Corrine; 30-07-11 om 01:25.
    11x Orlando 1996, getrouwd 1998, 2004, 2005, 2006,2007,2008,2x 2009, 2010, 2011. 2012 is geboekt...

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2010
    Locatie
    Jacksonville
    Berichten
    28

    Standaard Re: Jacksonville: Vragen en Tips!

    Op ons blog www.amerikhanen.blogspot.com vind je aan je rechterzijde links van dingen die je in Jackonville en omgeving kan doen.
    Voor diegene die geïnteresseerd zijn in dat wat er achter pretparken zit is een rondleiding bij Sally's Industries erg interessant.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •