Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Hotelervaring: Orlando Vista Hotel, Orlando

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker bejavenlo's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Locatie
    Venlo
    Berichten
    37

    Standaard Hotelervaring: Orlando Vista Hotel, Orlando

    Heb geboekt voor het Orlando Vista Hotel in Disney World Vicinity 12490 Apopka Vineland Road kent iemand dit hotel?.
    Ben....

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2008
    Locatie
    Brugge
    Berichten
    15

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Orlando Vista Hotel

    Mooi proper hotel met alle faciliteiten, zoals zwembad, kleine shop, bar, mogelijkheid tot ontbijt en middagmaal, fitnes en game room, internet, ect.
    heel erg vriendelijk hotelpersoneel, die uiterst behupzaam is.
    Kamers zijn erg ruim met 2 kingside beds, microgolf en koelkast.
    Er is een safe in de kamer die we niet hebben gebruikt maar toch hebben moeten betalen, maar dat was maar 1.50 dollar per dag, dus daar ga ik niet moeilijk over doen.
    Er zijn bussen beschikbaar die je naar alle parken brengen en ophalen alsook naar een prime outlet store.
    Mogelijkheid tot het kopen van tickets in het hotel.
    Ook is er een mogelijkheid om een timesharing rondleiding te krijgen waarbij je de tickets voor de parken VEEL goedkoper kan verkrijgen.
    Het hotel light in de buurt en op wandel afstand van restaurants en winkels.
    er is een Ihop naast de deur en een store waar je allelei shirts en gadgets aan goedkope prijs kan kopen ( het was er wel sales toen wij er waren ).

    ligt op wandel afstand van de poorten naar disney, maar dan ben je bijlange nog niet in een park :sun:

    van mij krijgt het hotel een 7/10

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Orlando Vista Hotel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shadowgae Bekijk Berichten
    Er is een safe in de kamer die we niet hebben gebruikt maar toch hebben moeten betalen, maar dat was maar 1.50 dollar per dag, dus daar ga ik niet moeilijk over doen.
    Toch kun je die meestal gewoon terugvragen. Al is het maar $1.50 per dag, als je er 2 weken verblijft praat je toch over $21. Op hun website staat ook niet dat je extra voor de safe moet betalen.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •