Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Hotelervaring: Holiday Inn & Suites Ft. Lauderdale Sunrise, Sunrise

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard Hotelervaring: Holiday Inn & Suites Ft. Lauderdale Sunrise, Sunrise

    Hallo,

    Heeft er iemand ervaring met het hotel; Holiday Inn & Suites Ft. Lauderdale Sunrise. Schijnt sinds dit jaar geen lid meer te zijn van het Holiday Inn en nu Sunrise Beach inn te heten.

    We hebben reeds een voorboeking gemaakt op het Lauderdale Beach hotel, maar willen dit wegens de zéér slechte recensies (hebben we net dit hotel niet nagezocht op tripadvisor ed. ](*,)) toch wijzigen en nu vond ik dit hotel.

    Ben benieuwd !?! :shock:

    Gr. Tosca
    Laatst gewijzigd door Michael66; 14-04-11 om 01:07.

  2. Top | #2
    Stamgast remon's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2005
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    200

    Standaard Re: Hotels in Fort Lauderdale

    Ik vond het Holiday inn (aan het strand) wel okay

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker kimm82's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Spijkenisse
    Berichten
    103

    Standaard Re: Hotel gezocht: Ft. Lauderdale

    Ik heb het Holiday inn & Suites in Ft. Lauderdale gewonnen via Priceline (voor $55, normaal $103).
    We verblijven hier de eerste nacht na aankomst in Miami. Vond de prijzen rond Miami airport nogal hoog voor wat je krijgt en aangezien we de 2e nacht toch in Vero beach slapen gekozen voor hotel in Ft. Lauderdale (zijn we alvast wat dichterbij).
    Iemand ervaring met dit hotel? Kan je hier gratis parkeren (op zowel Hotels.com als Expedia staat gratis parkeren, maar ook betaald parkeren?). En is de buurt een beetje veilig?

    Voor de goede orde, het gaat om:

    Holiday Inn & Suites Sunrise Ft. lauderdale
    West Ft Lauderdale - Plantation
    3003 North University Drive
    Sunrise, Florida 33322


    Ik geloof dat het daarvoor Las Palmas heette.

  4. Top | #4
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Hotelervaring: Holiday Inn & Suites Ft. Lauderdale Sunrise, Sunrise


    Je kunt er gratis parkeren, en het is een standaard HI, dus gewoon goed, American Standard.
    Wij vonden het op zich wel een "veilige" buurt, voor zover je daar op let. Behoorlijk drukke weg, veel andere hotels en wat winkels in de buurt.

    Maar op de bali stond wel een waarschuwingsbordje, dat waardevolle spullen uit de auto moest halen, en savonds bij terugkomst eerst goed moest opletten, voordat je uit de auto stapte.
    Wij hebben dat niet zo ervaren, en ons geen moment onveilig gevoeld.


    Oops, zie nu net dat wij een eindje verderop zaten op Univ. Blvd, en in een HI Express.
    Maar dat zal qua hotel en faciliteiten wel niet veel verschillen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •