Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 7 van de 20 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 70 van de 199

Onderwerp: Zwemmen / snorkelen met manatees (zeekoeien)

  1. Top | #61

    Standaard Re: Zwemmen / snorkelen met manatees (zeekoeien)

    @ Probits: Thanks

    @ Baluga: Dankje voor de tips ik heb de sites bekeken en gaan het zeker bekijken. Ligt mooi op onze route van Cocoa Beach naar Miami, helaas kunnen we niet de avond tour doen omdat het nog een stuk rijden is naar Miami en we willen ook nog Fort Lauderdale aan doen!

    Greetz,

    Sander

  2. Top | #62

    Standaard

    Voor degenen die deze herfst naar Florida gaan: vandaag is er op groupon.com een aanbieding voor het zwemmen met zeekoeien (manatees).

    Misschien werkt dit:
    http://www.groupon.com/orlando
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-07-11 om 22:13. Reden: 1+1

  3. Top | #63

    Standaard

    Ik heb zelf nog nooit iets bij buitenlandse groupons gekocht, maar weet van anderen wel die dat gedaan hebben. Het lukt dus niet om gewoon je creditcardgegevens in te vullen? Is het echt noodzakelijk om een staat in te vullen? Zou echt jammer zijn als het niet lukt, want er staan regelmatig leuke aanbiedingen op (ik wacht op een aanbieding voor voorjaar 2012). Ik zal nog even verder googlen of ik iets kan vinden en dat dan hier posten. Mocht jij nog iets te weten komen, laat het dan ook even weten alsjeblieft.

    **edit:
    Ik zie dat er al een topic over dit onderwerp hier op het forum is: onder Florida algemeen. Hier staan wel wat creatieve tips. Succes!
    Laatst gewijzigd door Michael66; 11-07-11 om 22:14. Reden: 1+1

  4. Top | #64
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Zwemmen / snorkelen met manatees (zeekoeien)

    Bedankt Miriam!

    Die aanbiedingen zijn er overigens regelmatig. En ze staan - zodra ze er zijn - ook al op het forum. Zie http://floridaforum.nl/showthread.php?t=12745

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  5. Top | #65
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Zwemmen / snorkelen met manatees (zeekoeien)

    Ik kan de manatee tour met Double R's van harte aanbevelen!!! Wij, papa, mama en 2 meiden van 9 en 12, hebben met groupon tickets een tour gedaan en het was fantastisch. Geweldige gids ( wat kan die man mooi vertellen) overdekte boot, toilet aan boord, gratis gekoeld water. En het belangrijkste: met het grootste respect voor de natuur. Wij zouden het zo weer doen, we hebben een heerlijke tijd op het water gehad en veel dieren gezien.

  6. Top | #66
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Zwemmen / snorkelen met manatees (zeekoeien)

    Wij hebben vorige week een manatee zien zwemmen in het water achter onze villa in Cape Coral.
    Love to Travel

  7. Top | #67
    Stamgast baluga's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2009
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    160

    Standaard Re: Zwemmen / snorkelen met manatees (zeekoeien)

    We hebben deze vakantie een paar dagen in Ruskin doorgebracht. Bij het hotel was een jachthaven en daar konden we ze elke morgen zien spelen. Zo prachtig om te zien....

  8. Top | #68
    Vaste Bezoeker Thrypa's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    Grobbendonk, België
    Berichten
    106

    Standaard Re: Zwemmen / snorkelen met manatees (zeekoeien)

    Hey allemaal !

    Ik vroeg me af of er mensen zijn die specifiek ervaring hebben met het zwemmen met manatees in September? Ik weet dat er dan minder zijn, maar ik las ergens iets van troebel water? Is dit standaard in deze periode?

    Zelf ben ik nogal 'diervriendelijk' ingesteld en las dat het idd niet altijd even goed is voor de dieren. Daarom zijn we van plan met http://www.manateesinparadise.com/directions.htm mee te gaan. Mensen die echt heel bewust met het gebeuren omgaan, duidelijke info geven over de signalen van de manatees en de interactie niet tegen alles laten doorgaan. Het is ook met beperkte groepen daar. Heb er op internet veel goede ervaringen van gelezen, misschien hier ook iemand die er al mee gevaren heeft?

    Alvast bedankt,
    Groetjes!

  9. Top | #69
    Florida Groupie Sunshine State's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    586

    Standaard Re: Zwemmen / snorkelen met manatees (zeekoeien)

    Wij zijn wel eind Oktober geweest. Dit kun je lezen op deze link:
    Crystal River Manatee Najaar 2010

    Wellicht heb je er wat aan.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 09-08-11 om 20:45. Reden: fqe
    Florida Vacation Oktober 2022 http://www.oldersom.nl


  10. Top | #70
    Florida Groupie carmen1988's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    267

    Standaard Re: Zwemmen / snorkelen met manatees (zeekoeien)

    Wij zijn 2 jaar terug eind september in Crystal river met Manatees gaan zwemmen. Water was vrij helder. En hebben met 7 manatees gezwommen. Dus dat was voor ons een goede ervaring.

    Gr Carmen



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •