Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Onderwerp: Scootmobiel

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Locatie
    gouda
    Berichten
    15

    Standaard Scootmobiel

    Ik wil medio 2008 met iemand naar Florida die in een opvouwbare scootmobiel rijdt . Uiteraard moet deze regelmatig opgeladen worden. Weet iemand of je een Nederlandse scoot op kunt laden aan het stopcontact het is immers 110V. Zijn er ook adressen waar ik kan proberen om een scoot te huren in Florida, ik weet nog niet precies in welke stad we aankomen.
    Zijn er so wie so nog dingen die ik zeker moet weten ivm reizen met een scoot door Florida
    Laatst gewijzigd door floridayvonne; 16-08-07 om 12:07. Reden: schrijffout

  2. Top | #2
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: scootmobiel

    Dit lijkt mij een typische vraag voor de fabrikant / importeur van de scootmobiel.
    Misschien dat die je ook verder kunnen helpen met adressen in de VS waar je ze kunt huren.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  3. Top | #3
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: scootmobiel

    Is eigenlijk inderdaad een vraag voor de fabrikant.
    Maar goed je zou kunnen kijken of op het scootmobiel staat 110-220v dan zou die ook in de USA opgeladen kunnen worden, omdat het dan dual voltage is.

    Maar om 100% zeker te zijn zou ik toch net zoals TA2 Gerrit hierboven al zei de fabrikant opbellen. En als het gaat zul je wel een verloop stekker moeten meenemen!
    Laatst gewijzigd door calypso; 16-08-07 om 14:22. Reden: spelfouten

  4. Top | #4
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: scootmobiel

    Is de persoon waarmee je gaat wel licht mobiel??
    Op het vliegveld kun je namelijk gebruik maken van rolstoelen (evt met hulp-> iemand die duwt).
    Er zijn namelijk meerdere mogelijkheden in Florida en in heel Amerika om een scootmobiel te huren, deze komen ze naar je toe brengen dus evt naar je hotel of villa...
    Tuurlijk moet je even kijken of het een opvouwbare is die er gehuurd kan worden, maar zo niet dan zijn er ook aangepaste auto's te huur waarbij je de scoot er dan zo inrijdt.

    Verder is heel amerika ontzettend aangepast op rolstoelgebruikers.

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker yohn's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2006
    Locatie
    015
    Berichten
    65

    Standaard Re: scootmobiel

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yvet Bekijk Berichten
    Er zijn namelijk meerdere mogelijkheden in Florida en in heel Amerika om een scootmobiel te huren, deze komen ze naar je toe brengen dus evt naar je hotel of villa...
    o.a. hier
    http://www.scootorlando.com/pricing.html

  6. Top | #6
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: scootmobiel

    Vergeet niet te informeren of de scootmobiel wel meemag in het vliegtuig. Zoals de andere al aangeven kan je het ook huren in Florida.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  7. Top | #7
    Newbie
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    8

    Standaard Scootmobiel huren

    Beste forummers,
    We gaan eind maart naar Orlando en willen daar ook enkele parken bezoeken.(Disney, Seaworld en MGM) Aangezien mn moeder niet zo ver kan lopen willen we een scootmobiel in het park huren. Weet iemand hoe dat in z'n werk gaat en wat de kosten hier ongeveer voor zijn?

    Moet ik dit van te voren bij de parken al aangeven?
    Graag hoor ik van jullie.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-05-11 om 19:15. Reden: lege regels

  8. Top | #8
    Florida Fanaat Dr. Phlox's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2005
    Locatie
    N-Br
    Berichten
    846

    Standaard Re: Scootmobiel huren

    De huurprijzen voor rolstoelen en scootmobiels in Walt Disney World zijn met onmiddellijke ingang verhoogd. Een rolstoel kost voortaan per dag $12, in de themeparken hoef je geen borg te betalen, bij huur in Downtown Disney $100. Een scootmobiel kost per dag $50, de borg bedraagt $20.

    Zie ook http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=7517 voor meer info

    Grz
    Ton
    Laatst gewijzigd door Njit; 21-11-09 om 14:01.
    Zie op onze site (www.don-damen.nl) zowel de reisverslagen als de foto's van onze vakanties in 2004, 2008 en 2011 in Florida, 2013 en 2015 in het westen van de USA, 2018 rondje Denver en in 2019 een week in New York.

  9. Top | #9
    Newbie JP en gezin's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Apeldoorn
    Berichten
    2

    Standaard

    Toen wij in oktober in MK waren, was er een vrouw die haar scootmobiel bij een bedrijf buiten het park had gehuurd. En dan sta je in Toon town, je scootmobiel doet niks en je moet maar afwachten of ze je daar ter plekke kunnen komen helpen.

    Een verhuurbedrijf komt ook gewoon naar MK toe of waar dan ook als er problemen zijn. maar kost je wel veel meer extra tijd.

    Maar als voordeel: je huurt een scootmobiel voor altijd en niet alleen voor het parkbezoek. Dus je bezoek aan een mall of outletmall of waar dan ook is ook met een scootmobiel te doen.
    En...... De kosten liggen veel lager aan huur, een paar dagen een park en je hebt een hele week bij een verhuurder.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 22-05-11 om 19:18. Reden: 1+1

  10. Top | #10

    Standaard Re: Vliegtickets 2012 (excl. juli/aug)

    Hoi allemmal,
    Kan iemand mij misschien vertellen hoe het werkt als je je eigen ( kleine ) scootmobiel voor iemand die invalide is, mee wilt nemen. Is dat mogelijk of kun je beter een scootmobiel huren op de airport? We willen in april/mei 2012 naar Orlando.

    Alvast hartelijk bedankt.

    Gr. Net



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •