Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 18 van de 18

Onderwerp: Backstage Tours

  1. Top | #11

    Standaard Re: Reserveren Backstage Magic Tour

    Hoi Niels,

    Wij hebben de Backstage Magic Tour gereserveerd via onze Amerikaanse reisagente. Het enige wat ze van ons nodig had was onze creditcard gegevens en de namen die op het paspoort vermeld staan.
    Wij gaan de tour doen op 25 september en moeten ons dan melden bij Epcot guest relations buiten het park en een paspoort (photoID) meenemen om te laten zien.

    Van onze reisagente hebben we een reserveringsnummer gekregen en deze is samen met ons paspoort het bewijs dat we deel mogen nemen. ;-)

    Zoals ik al eerder gemeld heb willen we al veel langer een tour doen en deze vakantie komt het er dan van. Ik verwacht namelijk ook dat dit het plezier juist kan vergroten en we info krijgen over allerhande zaken die je op het eerste gezicht niet ziet, we zullen zien. Ik heb er in elk geval veel zin in.

    Oh ja nog een laatste niet geheel onbelangrijk punt wat in onze mail staat
    Je mag geen foto en/of videocamera meenemen

    Groetjes,
    Gerrie

  2. Top | #12
    Florida Groupie Tinkerbell's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2007
    Berichten
    671

    Standaard Re: Reserveren Backstage Magic Tour

    Vorig jaar onvrijwillig een "backstage"tour gedaan.
    Ik moest met een ziekentaxi naar de kliniek en die reed overal achterlangs.

    Het meest opvallende was dat in de buurt van Epcot een complete vloot auto`s klaarstaan in geval van een calamiteit.
    Ziekenwagens,brandweer en militaire voertuigen stonden in slagorde opgesteld.

    Ik neem aan dat ook dit een gevolg is van de Twintoweraanslag.
    Web log voor onze mei vakantie : http://slavessunandfun.punt.nl/#430722


  3. Top | #13
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard

    Na veel lezen en vergelijken hebben we vandaag de Backstage Magic tour geboekt voor woensdag 7 mei \\/
    We zijn er van overtuigd dat het zijn prijs ($199 pp :shock waard moet zijn!

    Het was nog wel lastig om 15 % korting te krijgen. De eerste persoon die Gerbert aan de lijn had wilde absoluut niet meewerken, volgens hem konden alleen Amerikanen profiteren van de AAA korting.
    Gelukkig wist de tweede persoon wel dat de ANWB gewoon een zusterorganisatie van de AAA is en hebben we dus gewoon de $60 korting gekregen. Toch mooi meegenomen.

    Ik ben heel benieuwd. Nog maar vijf maanden geduld hebben....

    Even voor de duidelijkheid: Dat is mijn reisverslag en je vindt het hier
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-12-11 om 15:19. Reden: 1+1

  4. Top | #14
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Backstage Magic Tour

    ff bellen met 407-WDW-TOUR (407-939-8687)

  5. Top | #15
    Vaste Bezoeker flowerscaper's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2009
    Locatie
    Gouda
    Berichten
    86

    Standaard Re: Backstage Magic Tour

    Heyy,,

    1,5 Jaar geleden de Keys 2 the kingdom tour gedaan. Een absoluute aanrader! Erg veel background informatie en gewoon leuke weetjes. Verwacht niet achter de schermen bij een ride te komen dit wordt gewoon niet gedaan. Wel door de gangen gelopen onder Magic Kingdom ook erg apart allemaal. Rondleiding met een klein groepje iedereen krijgt een oortje in om de tour guide te kunnen verstaan, erg veel ruimte voor vragen. Aankomende oktober gaan we weer, ditmaal de backstage tour in MGM,, is er iemand die hier iets over kan vertellen?

  6. Top | #16
    Vaste Bezoeker Corrine's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    60

    Standaard Re: Backstage Magic Tour

    Wij hebben het ook gedaan in 2007. We vonden het geweldig. De gids die we hadden vertelde tijdens de wandeling veel over het onstaan maar ook veel weetjes en dat maakt het zo leuk! Je bezoekt inderdaad ook een aantal atracties. Ik weet niet of dat altijd dezelfde zijn en in ons geval was dat oa Pirates. Je loopt met een oortje in dus alles is goed te horen. Je krijgt een flesje drinken voor onderweg en bestelt in de ochtend ook alvast je lunch, ook die was prima met daarbij een leuk aandenken!
    Inderdaad ga je ook achter de schermen en in de tunnels. Dat wilde wij ook heel graag wel eens zien maar dat woog voor mij niet op tegenover de rest van de toer...tenminsten daarna!
    Ik wil ook niet teveel verklappen maar ik vind het zeker een aanrader!
    Als je nog vragen hebt........

    PS ik zag aan jou Ticker dat je dezelfde tijd gaat als wij....
    Laatst gewijzigd door Corrine; 28-07-09 om 22:40.
    11x Orlando 1996, getrouwd 1998, 2004, 2005, 2006,2007,2008,2x 2009, 2010, 2011. 2012 is geboekt...

  7. Top | #17
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Backstage Tours

    Voor wie geïnteresseerd is in een backstage tour van WDW:
    ik kwam net deze pagina tegen waar alle informatie op staat over alle backstage tours:

    http://www.wdwinfo.com/wdwinfo/tours.htm
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl

  8. Top | #18
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Backstage Tours

    Leuk! Wij hebben afgelopen keer de 'Keys to the Kingdom Tour' gedaan. Zie hier het verslag: http://halloweenflorida2011.wordpres...lloween-party/
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •