Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 6 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 52

Onderwerp: Disney's Hollywood Studios

  1. Top | #11
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Bye Bye MGM Studios!

    Bij Disney hebben ze de oude naam nog niet helemaal weggepoetst. Ik las ergens dat er in het park zelf nog ettelijke honderden vermeldingen van de oude naam veranderd moeten worden, en zojuist zag ik dat ook de webite nog verwijst naar MGM:



    't Is volgens mij toch eigenlijk niet "des Disney's" om zoiets nog zolang door te laten sudderen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  2. Top | #12
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Bye Bye MGM Studios!

    Ach, ze zijn niet overal al te snel mee bij Disney.

    De Pirate & Princess Parties van april/mei/juni zijn bijvoorbeeld ook alweer twee weken bekend, maar er staat nog steeds niets op de site.

  3. Top | #13
    Newbie
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaardingen
    Berichten
    8

    Standaard Toy Story Mania in Hollywood Studio's

    Gisteren ben ik in Toy Story Mania geweest. Het was afgelopen weekend en is vandaag ook nog open voor pashouders.

    We stonden in de rij en hij ging helaas dicht, maar we besloten te wachten en 3 uur later, het was toch mooi weer, zaten we erin.

    Het is een hele gaven attractie met een 3d bril op en je moet zoveel mogelijk punten scoren. Het ziet er erg gaaf uit en we proberen vandaag nog een keer te gaan.

    Ze zeggen dat ze waarschijnlijk aan het einde van de week een softopening doen.

    Het is trouwens helemaal top hier, ben er nu 1,5 week en ben nu op de helft.

    Vandaag staat Aquatica op de planning, ben benieuwd.

    Groetjes uit een zonnig Orlando,

    Christel

  4. Top | #14
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Nieuwe attraktie Toy Story Mania

    Leuk dat je er al bent geweest! Ik denk dat het een beetje lijkt op de attraktie van Buzz Lightyear maar dan 3D.



    Véél plezier verder maar dat gaat vast wel lukken :sun:
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 12-05-08 om 17:25.
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  5. Top | #15
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Re: Nieuwe attraktie Toy Story Mania in Hollywood Studio's

    Ik ben er gisteren ook geweest en zal morgen wat foto's plaatsen die we gemaakt hebben.

    Ikzelf vind het een supergave attractie waar wrs hele lange rijen voor gaan staan......

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  6. Top | #16
    Florida Groupie Marjol's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2006
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    457

    Standaard Re: Nieuwe attraktie Toy Story Mania in Hollywood Studio's

    Helaas was 'ie nog niet open toen wij er afgelopen donderdag waren, we zijn er wel een aantal keer langs gelopen om te kijken of 'ie echt nog niet open ging

  7. Top | #17
    Florida Groupie Yvet's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Delft
    Berichten
    622

    Standaard Foto's toegevoegd.

    Binnenkomst van het Pixar gedeelte:




    Er is ook een fast pass te krijgen:


    De Entree:


    Foto's uit de wachtrij:






    Ook uit de wachtrij maar Mr Potato Head is interactief:


    Loading area:




    Karretjes:




    Uitgang:

    December 2012 met 8-daagse Disney Fantasy Cruise.
    Mei 2013 met 15-daagse Trans Atlantische Disney Magic cruise


  8. Top | #18
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Nieuwe attraktie Toy Story Mania in Hollywood Studio's

    Hai Yvet, leuk dat je er foto's van hebt geplaatst. Dank je wel!

    Véél plezier nog de rest van jullie vakantie al is het wel afkicken van de Disneycruise
    denk ik
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  9. Top | #19
    Stamgast christophe's Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Locatie
    Bilzen
    Berichten
    193

    Standaard [Gerucht] Nieuwe achtbaan Disney's Hollywood Studios

    In de herfst van 2011 (net op tijd voor de veertigste verjaardag van Disney World) wil het resort een nieuwe achtbaan openen in Disney's Hollywood Studios. Het gaat om een inverted achtbaan met het thema van Monsters Inc., meerbepaald de scene waar Mike en Sulley in de grote loods aan de deuren hangen. Het gaat om een familie-vriendelijke achtbaan die zal gehuisvest worden in Soundstage 1. De ingang zal achteraan het gebouw zijn waar je door het oude Jim Henson Creature Shop zal moeten gaan. Daar zal de lobby van Monsters Inc. nagebouwd worden en daar start de nieuwe attractie.

    Aangezien het park in het Pixar Place gedeelte nog maar één attractie en een fotolocatie telt komt deze uitbreiding goed van pas. Ook heeft het park momenteel slechts één achtbaan en dat wanneer achtbanen erg populair zijn. Er komt dus geen kopie van Crush's Coaster in het park zoals eerder werd geopteerd maar een totaal nieuw concept. Hopelijk houden ze ditmaal wel rekening met een hogere capaciteit.

    Meer info over de attractie vind je hier:
    Jim Hill Media (spoiler)


    In dat artikel staat nog een leuk weetje. Er zou mogelijkheid zijn dat Studio Tram Tour in 2012 zal verdwijnen uit Disney's Hollywood Studios om plaats te maken voor een attratie en thema rond de film 'Cars'. Misschien is er dan ook een mogelijkheid dat bepaalde scenes van de attractie naar het Walt Disney Studios park komen zodat de attractie in Parijs ge-update wordt. Natuurlijk zouden delen van de attractie ook naar een ander Disney-park kunnen gaan, maar er zijn geen andere Disney filmparken buiten deze twee.

    (bron: themepark.nl)

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    bij amsterdam
    Berichten
    76

    Standaard Re: Gerucht nieuwe achtbaan Disney's Hollywood Studios

    oehoeeee wat grappig. Ik heb nav de film altijd gezegd dat het toch ubercool zou zijn om van de deurscene een achtbaan te maken ;-) Grappig dat Disney er blijkbaar ook zo over denkt :P

    groetjes



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •