Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 11 tot 14 van de 14

Onderwerp: Status: To Do voor het Florida Forum

  1. Top | #11
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ju
    Of mijn vraag hier hoort, waag ik te betwijfelen, maar om er een "onderwerp" van te maken, is ook niet nodig m.i. dus..
    Niet zelf meer zo actief op dit forum, maar lezen vind ik nog altijd leuk!
    Maar ik had ook geen idee meer wat ik zo zelf gepost heb.
    Ik heb 57 berichten gepost, zie ik onder mijn naam staan bij een topic.
    Als ik dat aanklik, krijg ik geen overzicht.
    Hoe komt dat?
    groetjes,
    Ju
    Goeie vraag, maar helaas weet ik niet zo 1-2-3 het antwoord. Bij andere en mijzelf lijkt het wel te werken. Kan het zijn dat jouw account ooit is hernoemd (op jouw verzoek door mij)??

  2. Top | #12
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Culemborg
    Berichten
    34

    Standaard

    Bedankt voor je reactie! Nee, mijn account - dus ook niet op jouw verzoek - is nooit hernoemd. 't is verder niet zo'n "drama", want mijn berichten staan nog wel bij de diverse onderwerpen (tenminste, die ik mij nog kon herinneren). Maar nogmaals: als ik zelf klik op "Berichten + aantal......." enz. krijg ik een blanco scherm.
    't is raar!
    groetjes,
    Ju

    PS dit bericht heb ik even gewijzigd. Ik was nieuwsgierig of dit berichtje zichtbaar was voor mezelf. Nee, ook niet!

  3. Top | #13
    Newbie
    Ingeschreven
    May 2006
    Berichten
    7

    Standaard

    zou het mogelijk zijn een nieuw item te maken waar je promoties op kunt plaatsen; bv Ik vind een goedkoop ticket bij American vacations: momenteel "10 dagen disney park hopper voor de prijs van 4" aan 185€voor ee volwassene. Dan weet iedereen direct waar je de ticketprijzen kan vinden . Idem voor vluchten en hotels, je voegt er gewoon de prijs toe die jij zo goedkoop gevonden hebt.

    Wat m"e het meeste stoort een het forum zijn al die persoonlijke mailtjes zoals: leuk verslagje" Ik vind dat alle persoonlijke commentaar beten ook persoonlijk gemaild wordt


    groetjes anke

  4. Top | #14
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anke
    zou het mogelijk zijn een nieuw item te maken waar je promoties op kunt plaatsen; bv Ik vind een goedkoop ticket bij American vacations: momenteel "10 dagen disney park hopper voor de prijs van 4" aan 185€voor ee volwassene. Dan weet iedereen direct waar je de ticketprijzen kan vinden . Idem voor vluchten en hotels, je voegt er gewoon de prijs toe die jij zo goedkoop gevonden hebt.
    dit moet volgens mij wel mogelijk zijn. Ik zal hier met Daniel over hebben over de invulling.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door anke
    Wat m"e het meeste stoort een het forum zijn al die persoonlijke mailtjes zoals: leuk verslagje" Ik vind dat alle persoonlijke commentaar beten ook persoonlijk gemaild wordt
    Persoonlijk vind ik dit niet erg. De meesten willen graag bevestiging dat ze iets leuks hebben geplaatst. Echte kletspraat wordt wel tegengegaan.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •