Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 22

Onderwerp: Autohuur: Bagage tijdens rondreis

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker ponte007's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    18

    Standaard Autohuur: Bagage tijdens rondreis

    Op 1 oktober gaan wij naar Florida voor 3 weken.

    Ik weet niet of mijn vraag al eens beantwoord is, maar ik kan hem niet vindenops:.

    De eerste 2 weken genieten wij van een rondreis. De eerste hotelovernachting is geregeld. 's Morgens rijden wij naar de volgende plaats, maar ik kan me voorstellen dat wij nog niet in het volgende hotel kunnen. En nu mijn vraag:

    Is het veilig om de bagage (m.u.v. handbagage) in de auto te laten liggen en dan bijvoorbeeld Kennedy Space Center te bezoeken?

    Alvast bedankt voor jullie antwoord.

    Groetjes,
    Nancie



    Orlando: oktober 2001
    Florida: 1 tot 23 oktober 2007

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Bagage in auto tijdens rondreis

    Wij deden niet anders. Onze SUV had getinte ruiten achter. We hadden een Plaid meegenomen met een zwarte achterkant en die lag over de koffers heen. Er staan zoveel auto's op die parkeerplaatsen, daar gaat echt niet iemand alle auto's af om te kijken wat erin ligt.

    Is wat anders als je auto op een verlaten plaats staat...
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Bagage in auto tijdens rondreis

    Als je het in een afgedekte ruimte (uit het zicht dus) doet, zoals de kofferbak of bij een SUV onder het "zeiltje"in de achterbak, moet dat volgens mij geen probleem geven. Zo hebben wij de west en midwest van de USA gereden, ook in de grote steden, zonder problemen.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  4. Top | #4
    Stamgast Arie's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Locatie
    Vlakbij Alkmaar
    Berichten
    232

    Standaard Re: Bagage in auto tijdens rondreis

    Ook wij reden me getinte achter- en zijruiten van plaats naar plaats.
    Van Orlando via KSC naar Maimi, gewoon de koffers achterin.
    Als je met je neus tegen het raam aan staat kon/kan je de koffers zien.

  5. Top | #5
    Florida Fanaat Eric's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Almere
    Berichten
    1.832

    Standaard Re: Bagage in auto tijdens rondreis

    De VS is geen Europa, je kunt rustig je spullen in de auto achterlaten als je bij een attractie bent.
    Bij een hotel laat ik de spullen ook altijd in de auto, behalve als ik niet in het zicht van de ingang kan parkeren. Hetzelfde geld onderweg bij restaurants.
    De enige opengebroken auto die ik wel eens heb gezien was op een afgelegen winkelcentrumpje waar het 's nachts aarde donker was.
    Eric

  6. Top | #6
    Florida Groupie kol's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    319

    Standaard Re: Bagage in auto tijdens rondreis

    Wij laten onze koffers ook alrijd in de auto. We nemen met z'n vieren alrijd een 7 persoonsauto en leggen op de eerste dag ons grootste koffer op de achterbank die wij er de hele vakantie niet uithalen. Ook gaan er 2 grote tassen achterin die we ook niet meeslepen. Ook niet als we in een hotel zitten. We halen uit het koffer en de tassen wat we die dag nodig hebben, (zwemkleding, toitettas, ondergoed, schone kleding) doen het in een strandtas en nemen het mee het hotel in.Verder nemen we een kleine trollytas mee met waardevolle spullen zoals laptop, reispapieren enz. Dit bevalt ons prima en hebben hiermee nog nooit problemen gehad en het scheelt veel sleepwerk.

  7. Top | #7
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: Bagage in auto tijdens rondreis

    Doe ik al jaren nog nooit een probleem mee gehad, kan echt geen kwaad zolang je ze maar uit het zicht laat, dan weet niemand dat er ook maar iets in die auto zit.
    En zoals Eric al zei Amerika is niet Nederland op de meeste plekken is dit helemaal geen probleem, en slechte wijken heb je overal dus.

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker ponte007's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    18

    Standaard Re: Bagage in auto tijdens rondreis

    Bedankt voor de reacties en tips.
    Jullie hebben een heleboel onrust bij ons (lees: bij mij) weggenomen.

    Groetjes,
    Gerald, Nancie en Remon
    Laatst gewijzigd door ponte007; 04-08-07 om 15:15. Reden: Zin liep niet helemaal



    Orlando: oktober 2001
    Florida: 1 tot 23 oktober 2007

  9. Top | #9
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2008
    Berichten
    72

    Standaard Wat met de bagage?

    Wat ik me afvraag: hoe doen jullie dat met de bagage als jullie op rondreis zijn?
    Stel: 's morgens verlaat je het hotel, dan wil je een uitstap doen die op de weg ligt naar het volgende hotel?
    Wat met de bagage dan? Is het veilig om deze in de auto te laten? Of best eerst bagage in volgend hotel droppen?

  10. Top | #10
    Regelmatige Bezoeker tamaralemmens's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2008
    Locatie
    Echt, limburg
    Berichten
    49

    Standaard Re: Wat met de bagage?

    Ik ga volgend jaar voor het eerst naar Florida, maar tijdens onze rondreizen door het westen, hadden we de koffers dan gewoon in de auto, wel alle bagage uit het zicht, dus in de kofferruimte.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •