Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 11 tot 20 van de 24

Onderwerp: Bed & Breakfast

  1. Top | #11
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard

    Misschien een optie voor de volgende vakantie.
    Bij iemand in huis slapen lijkt me idd niets en een eigen bakamer is voor mij een must.
    Het lijkt me dat je met zo'n B&B meer sfer hebt dan in een hotel.

    Bedankt voor de info.
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  2. Top | #12
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Virginia, USA
    Berichten
    284

    Standaard

    Een goede website met veel informatie over Bed and Breakfast inns is deze.
    Wij hebben in andere staten in B&B's gelogeerd en dat beviel altijd prima. Laatst nog in Newburyport, Massachusetts in een oud huis.
    Als je met kinderen reist moet je wel even checken, of die meemogen, sommige (veel?) B&B's zijn adults only.

  3. Top | #13

    Standaard Hotelvraag: hotel en of bed and breakfast

    Hallo,

    ik vond niet zo onmiddelijk een antwoord in dit forum, of ik heb er over gekeken.

    Heeft iemand ervaring met bed and breakfast?

    Als je bij een rondreis hotels boekt neem je dan best 1 keten? Voorbeeld alles bij Comfort inn of kijk je best per plaats wat er het beste uitkomt.

    Wat is aan te raden in:

    Orlando
    Miami
    Key Largo
    Key West
    Everglades
    Tampa
    St Augustine

    En is het interessanter te boeken via internet (hotel zelf of 1 van de vele links die ik hier zie), reisburau of evenetueel daar ter plekke rijden tot we een tof hotel tegenkomen? Of verschilt dit alles van dag tot dag?

    groetjes, Ruthje en Danny

  4. Top | #14
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Apr 2005
    Locatie
    Hilversum
    Berichten
    371

    Standaard Re: Vraag: hotel en of bed and breakfast

    Hoi,

    Wij namen altijd motel/hotels via http://www.roomsaver.com.
    Dit zijn coupon boekjes met heel veel hotels. Het voordeel (voor ons) is dat je niet hoeft te boeken en dat je er eerst eens langs kan rijden.
    Wel heeft het een risico dat ze geen plaats hebben, maar dat is ons maar nog 1 keer gebeurd. En toen zijn we gewoon naar de VVV (tourist office center) gegaan. En vaak is er nog wel een ander hotel in de buurt.
    Maar als je graag alles in nederland geregeld wilt hebben ga dan naar het reisbureau of zoek op internet.

    Groetjes Marjolijne

  5. Top | #15
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Vraag: hotel en of bed and breakfast

    Florida is toch het meest Hotel/Motel (hier zet je je auto direct voor de deur).
    In de Florida FAQ staat het volgende lijstje van hotel-ketens:

    Kun je een aantal grote hotelketens opnoemen?
    Goedkoop
    Motel 6
    Red Roof Inn
    Econo lodge
    Travel lodge
    Super Motel 8

    Gemiddeld
    Quality Inn
    Days Inn
    Best Western
    Comfort Inn
    Clarion
    Howard Johnson
    Holiday Inn Express
    Ramada
    La Quinta
    Hampton Inn
    Holiday Inn

    Luxe
    Mariott
    Hilton
    Sheraton
    Sofitel
    Hyatt

    Je vind vaak bij de Visitor Centers en bij restaurants als Ponderosa bonnenboekjes voor hotels. Dit zijn dan aanbiedingen.
    Boeken via Internet gaat ook prima. Via een reisburo kan ook.

    Het ligt er ook een beetje aan in welke periode je gaat en hoeveel flexibiliteit je wilt.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  6. Top | #16
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Vraag: hotel en of bed and breakfast

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door danny1969 Bekijk Berichten
    Hallo,
    ik vond niet zo onmiddelijk een antwoord in dit forum, of ik heb er over gekeken. Heeft iemand ervaring met bed and breakfast?
    Dan heb je toch niet echt goed gezocht. Op dit forum wordt met enige regelmaat gesproken over B&B's.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door danny1969 Bekijk Berichten
    Als je bij een rondreis hotels boekt neem je dan best 1 keten? Voorbeeld alles bij Comfort inn of kijk je best per plaats wat er het beste uitkomt.
    Gewoon kijken wat op dat moment het beste uitkomt. Maak gebruik van couponboekjes of onderhandel over de prijs. Het is wel verstandig rekening te houden met feestdagen en de weekends. Op deze dagen is het vaaklastig om een kamer te krijgen tegen een acceptabele prijs.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door danny1969 Bekijk Berichten
    Wat is aan te raden in:
    Orlando
    Miami
    Key Largo
    Key West
    Everglades
    Tampa
    St Augustine
    Key Largo, Key West en St. Augustine zijn bij uitstek plaatsen om een B&B te nemen. Op die manier krijg je wat meer mee van de sfeer van de plaats waarin je verblijft. Voor de overige plaatsen zou ik gewoon een hotel nemen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door danny1969 Bekijk Berichten
    En is het interessanter te boeken via internet (hotel zelf of 1 van de vele links die ik hier zie), reisburau of eventueel daar ter plekke rijden tot we een tof hotel tegenkomen? Of verschilt dit alles van dag tot dag?
    groetjes, Ruthje en Danny
    Zie mijn eerste antwoord. Het is niet altijd te garanderen dat je op deze manier altijd het goedkoopste uit bent (hoewel dit vaak wel het geval is). Je bent echter wel flexibel, wel zo gemakkelijk als b.v. het weer tegen zit, en je komt nooit voor teleurstellingen te staan. Je weet per slot van rekening vooraf waar je voor gaat betalen. Als je bij een hotel of B&B twijfelt, vraag dan gewoon of ze je de kamer willen laten zien.

  7. Top | #17

    Standaard Re: Vraag: hotel en of bed and breakfast

    dank jullie voor de reacties

    Maar zit met een nieuw vraagje is er in Everglades City of buurt geen goed hotel of bed and breakfast te vinden? Hebben al eens gezocht via verschillende sites, nu blijken die daar wel te zijn (4 stuks heb ik gevonden) maar er staan geen gegevens voor juli op hun site of ze lijken hmm niet echt ons genre

    Wat denken jullie hierover beter ergens anders overnachten en eens een dag uittrekken naar de Everglades of kennen jullie toch een tof verblijf ter plekke? We komen van (Hawk's Cay Resort - Duck Key) even luxe om uit te blazen van ons drukke schema.

    Alvast bedankt voor jullie moeite, Danny

  8. Top | #18
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard bed & breakfast

    in st.augustine heb ik afgelopen keer hele leuke B&B gezien
    nu ik aan het snuffelen ben voor de volgende vakantie
    vraag ik me of er soort gelijke B&b`s zijn in bv fort lauderdale/ de key`s
    /naples/ .. anyway langs de kustlijn atlantische oceaan tot mexicaanse golf zeg maar

    ik heb wel op tv (3 op reis ofzo??) een B&B voorbij zien komen op een vd keys
    volgens mij waren er ook mensen hier op het forum daar geweest

    wie heeft er leuke tips/adressen
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  9. Top | #19
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: bed&breakfast

    Ja, de keys hebben hele gezellige onderkomens. Vaak vlak aan het strand. Alweer een behoorlijke tijd geleden zat ik in het Drop Anchor motel op Islamorada. Een superspot. Voor de volledigheid hier de link (heb even gegoogled):
    http://www.dropanchorresort.com/
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  10. Top | #20
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2010
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    58

    Standaard Re: bed&breakfast

    Ik vertrouw altijd erg op Tripadvisor als ik een B&B zoek en dat heeft tot nu toe altijd geweldig uitgepakt.
    http://www.tripadvisor.com/Hotels-g3...da-Hotels.html
    http://www.tripadvisor.com/Hotels-g3...da-Hotels.html



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •