Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 24

Onderwerp: Bed & Breakfast

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard Bed & Breakfast

    Heb inmiddels al veel gelezen over B&B's
    Ik neem aan dat dit staat voor Bed & Breakfast.

    Hoe werkt dit "systeem" precies ?

    Zal wel een stomme vraag zijn, maar stel hem toch gezien ik alleen ervaringen heb met hotels !!! :?

  2. Top | #2
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Berichten
    46

    Standaard

    B & B betekent billen en borsten hoor.. nee flauw geintje.
    Volgens mij betekent bed en breakfast dat je een overnachting hebt en in de ochtend een ontbijtje.

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard

    Maar wat is er dan zo anders aan een hotel / Appartement ?
    Daar heb je toch ook een bed en kun je toch ook een breakfast nemen ?

    Greetings van Tosca (in het ware bezit van billen en borsten !hahahaha) :lol:

  4. Top | #4
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Een Bed & Breakfast is zeker anders dan een hotel! Het is eigenlijk ontstaan doordat mensen een kamer in hun huis gingen verhuren aan vakantiegangers, omdat ze de ruimte over hadden. Bij de kleinere B&B's zie je dat nog steeds; de grotere B&B's lijken soms op kleine hotels of motels. Over het algemeen kun je zeggen dat B&B's intiemer en dus vaak ook gezelliger zijn!

  5. Top | #5
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard

    Daniel bedankt voor je uitleg.

    Mijn hotels voor dit jaar zijn al geboekt, maar wellicht dat dit voor volgend jaar Orlando een optie is.

    Heb je misschien nog goede referenties voor een B&B in
    Orlando of Daytona ?

    :lol:

  6. Top | #6
    Webmaster Daniel's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2004
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    883

    Standaard

    Nee, zou ik niet zo weten. Daar zul je even naar op zoek moeten gaan. Op http://florida-accommodaties.pagina.nl staan een paar verwijzingen naar B&B sites in Florida.

  7. Top | #7
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard

    Een Bed and Breakfast zit vaak gevestigd in mooie en bijzondere gebouwen. Het is allemaal wat kleinschaliger dan een hotel. De sfeer is ook heel gemoedelijk, en je krijgt een zeer goede service. Wij proberen wel naar een B&B te zoeken. Behalve in steden als Miami en Orlando, dan pakken we gewoon een hotel. We proberen het een beetje af te wisselen. Plaatsen als St. Augustine, Key West leeft het begrip B&B veel meer. Hieronder een voorbeeld van een B&B waar wij vorig jaar hebben geslapen.


    Daar kan een hotel voor mijn gevoel toch niet tegenop!

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Waalwijk
    Berichten
    83

    Standaard

    meer. Hieronder een voorbeeld van een B&B waar wij vorig jaar hebben geslapen.
    Daar kan een hotel voor mijn gevoel toch niet tegenop!
    Zit je dan bij andere mensen in huis of zo?? en heb je dan wel een eigen wc/badkamer?
    Scheelt dat ook nog qua prijs?
    Zeg niet dat je arm bent als je dromen niet
    in vervulling zijn gegaan;
    Noem jezelf arm als je nooit hebt gedroomd.

  9. Top | #9
    Florida Groupie Natasja L.'s Avatar
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Momenteel woonachtig in Great Falls, VA, USA.
    Berichten
    320

    Standaard

    De B&B hebben vaak een "Innkeeper", iemand die de B&B runt. Op Key West bijvoorbeeld verblijven we vaak in The Paradise Inn. Dat zijn "cigarmakers cottages". Mooie witte authentieke huisjes in een mooie tropische tuin. De B&B op de foto is ook op Key West; La Mer and Dewey House. Dat zijn 2 oude authentieke huizen, waar ze kamers in hebben gemaakt. Je zit dus niet bij iemand in huis. Bij sommige B&B zal dat misschien wel het geval zijn, maar daar gaan we dan ook niet slapen. Wij zijn ook wel gesteld op onze privacy. Wij willen ook altijd een eigen badkamer. Sommige B&B hebben inderdaad "shared bathrooms", maar dat wordt aangeven. Je kan je ontbijtje lekker in de tuin opeten of op je eigen veranda, heerlijk toch. Of het veel scheelt is moeilijk te zeggen. Wat geef jij gemiddeld aan een hotelkamer uit? Het is wat duurder, maar goed een 4-sterren hotel heeft ook zijn prijs. Ik ben altijd wel bereid om wat meer uit te geven, zodat ik in een B&B kan verblijven. Het hoeft niet altijd duur te zijn, het ligt er maar aan in wat voor periode dat je gaat en of je er in het weekend bent of door de week. Sommige B&B hebben aanbiedingen (bv. 2e nacht voor de helft van het geld)

  10. Top | #10
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard

    Natasja,

    Bedankt voor je tips en info.
    En inderdaad die foto die je erbij hebt geplaats van het B&B op Key West, daar kan bijna geen hotel tegenop !!!

    De volgende keer zal ik ook eens zoeken naar een B&B :lol:



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •