Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 3 van de 6 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 30 van de 54

Onderwerp: Kinderwagen / buggy

  1. Top | #21

    Standaard Re: Kinderwagen

    Wij hadden 2x "pech" in '99, ten eerste kwamen alle buggy's mee met de bagage behalve die van ons. Hebben na aankomst in Orlando ruim 1,5 uur moeten wachten voor ie boven water was.
    Later in de week hadden we 'm geparkeerd op de strollerplek bij It's a small world, en bij terugkomst was ie verdwenen. Na eerst een tijd gezocht te hebben, hebben we zo'n disneyding genomen en veel later zijn we weer gaan kijken en toen stond ie er weer.
    Ik weet nog dat we het toen wel vervelend vonden, we keken naar elke buggy in de hoop de onze te herkennen, het heeft ons die dag toen best wel wat tijd gekost. Maar ik beschouw dit als een incident, en zou met een gerust hart weer m'n buggy er neer zetten (alleen hoeven wij dat gelukkig niet meer)

  2. Top | #22
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Helmond
    Berichten
    752

    Standaard Re: Kinderwagen

    Wij hebben onze Stokke Xplory nu al 3x meegenomen naar Orlando. Elke keer bij de gate afgegeven, alleen Delta geeft 'm ook aan de gate terug. De rest via de band.

    Helaas heeft Martinair de laatste keer zowel op de heen- als terugreis de wagen vernield; het vergrendelmechanisme van het samenvouwen was volledig ontzet. We hebben toen met veel moeite eenzelfde wagen kunnen kopen in Orlando, maar die hebben ze op de terugweg op gelijke wijze vernield. De claim loopt nu nog; mijn reisverzekering heeft al €870 uitgekeerd en de rest ga ik bij Martinair halen.

    In de strollerparkings in WDW hebben ze inderdaad de neiging om continu te reorganiseren. Op zich geen ramp, behalve dat ze ook regelmatig de kap terug klappen. Wel lastig, als het in de tussentijd gaat regenen en je bij terugkomst dus een doorweekte stroller aantreft...

  3. Top | #23
    Stamgast Saskiac1977's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Katwijk
    Berichten
    169

    Standaard Re: Kinderwagen

    Ja ook mijn ervaringen zijn wisselend wat betreft het meenemen van een buggy.......bij KLM ging ie in de kast van het personeel...bij air France kreeg ik m bij de gate, bij Transavia ook bij de gate en bij Arkefly kwam ie pas met de bagage.....moet heel eerlijk zeggen dat ik toen niet gevraagd heb of de buggy bij de gate klaar kon liggen....het is heel verschillend ik zou m wel pas bij de gate achterlaten want dan is de kans groot dat je m bij de gate weer terug krijgt en als ie via de bagage komt, komt ie vaak als eerste....mijn zoontje is 4 ik neem ook een buggy mee naar de VS kan ie lekker zitten als het teveel wordt....heel veel succes....

  4. Top | #24
    Stamgast sleepwalker's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Geldrop
    Berichten
    148

    Standaard Re: Kinderwagen

    ik weet niet waar je verblijft maar onze villa had twee buggies klaarstaan. Een McLaren en een onbekend merk.
    Wij hebben na lang wikken en wegen onze buggy niet meegenomen en zijn blij dat we het niet gedaan hebben, we hebben al zoveel om mee te nemen.

  5. Top | #25
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    81

    Standaard Kinderwagen mee naar vliegtuig?

    hoi allemaal,

    Mag je op het vliegveld je kinderwagen (met maxicosi erop) meenemen tot aan de slurf of moet je 'm al meteen inchecken?
    We vliegen in mei met baby naar Orlando, maar hebben geen stoel voor de baby betaald (op schoot/in de bassinet). Vroeg me af of je op schiphol wel met je maxicosi rond kon lopen en bij het boarden deze kan afgeven.

    groeten,

    Suzie

  6. Top | #26
    Stamgast
    Ingeschreven
    Nov 2004
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: kinderwagen mee naar vliegtuig?

    Je neemt de hele boel mee tot aan de voordeur van de kist, daar klap je 'm in en ga jij lekker zitten, het platform team brengt alle Strollers naar de kofferbak van de plane (bulk) en knallen/gooien/trappen daar (letterlijk) alle wagens in.

    Ik weet het, omdat ik dat werk vroeger ook gedaan heb bij de KLM;
    daarom nemen wij altijd de reistas van BugaBoo mee, dan valt de schade altijd wel mee...
    heeft nog een voordeel; als je overbagage hebt op de weg terug, stop je de bugabooTas vol met je geshopte spul samen met de kar zelf

  7. Top | #27
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    81

    Standaard Re: kinderwagen mee naar vliegtuig?

    wij hebben ook de bugaboo en de tas :-) maar mag ik die tas dan ook meenemen achter de paspoortcontrole zeg maar? het is natuurlijk best een gevaarte. Nam jij dan geen autozitje mee?
    We zitten te denken om m eventueel daar te kopen bij walmart ofzo. Is net zo duur als huren heb ik me laten vertellen en dan blijft de onze in ieder geval heel en schoon (hoeft er niet mee gegooid te worden ;-))

  8. Top | #28

    Standaard Re: Kinderwagen mee naar vliegtuig?

    Ben je zeker dat je voor je baby geen stoel nodig hebt?
    Ik dacht te weten dat op lange afstands vluchten het verplicht was dat elke passagier (ook baby's) een eigen stoel moesten hebben.
    Verder wens ik je veel succes, 10 uur vliegen met een baby op je schoot...

  9. Top | #29

    Standaard Re: Kinderwagen mee naar vliegtuig?

    Wij hebben afgelopen Sepember ook gevlogen met een baby van 1 jaar. Wij hadden ook geen eigen stoel maar we kregen bulkseat plekken. Dus we hadden voor ons veel ruimte waar onze Savannah kon spelen en als ze wilde slapen kon ze in zo'n mandje liggen die aan de muur geschroefd werd. We zaten in een rij van 3 en haden zowel heen en terug een lege stoel zodat we eigenlijk dus 3 stoelen hadden. We vlogen met Delta. Ik weet nou niet of we heel veel geluk hebben gehad met die plaatsen of dat ze dat altijd zo regelen met baby's. Want op zich maakten we ons wel zorgen want ze konden vantevoren geen plaatsen reserveren maar toen we incheckten kregen we toch de plaatsen die we wilden.:razz:

    Onze kinderwagen hebben we overal op de vliegvelden gewoon kunnen gebruiken tot aan de vliegtuigen. De kinderstoel hadden we in laten checken omdat we geen eigen stoel hadden.(had achteraf dus wel gekund vanwege de lege stoel tussen ons in.)

    De kinderstoel is trouwens gestolen onderweg ergens maar we hebben in Florida een vervanging gekregen en thuis een nieuwe stoel.
    Laatst gewijzigd door Orangedevil; 09-02-09 om 23:30.
    Orlando: 2007,2008,2009,2010. Florida: 2000,2002, 2004,2005,2012,2013 Zuid-west: 2001,2006,2011 Noord-oost: 2003. Las Vegas: 2003/2004.
    2014.1 o.a. NY+Wash D.C. http://usa2014deel1.blogspot.nl/
    2014.2 o.a. NY,Boston,Niagara,Toronto. http://usa2014deel2.blogspot.nl/
    2015 Orlando http://orlandolente2015.blogspot.nl/

  10. Top | #30
    Florida Fanaat Syllvia's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    974

    Standaard Re: Kinderwagen mee naar vliegtuig?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door disney-golf Bekijk Berichten
    Ben je zeker dat je voor je baby geen stoel nodig hebt?
    Ik dacht te weten dat op lange afstands vluchten het verplicht was dat elke passagier (ook baby's) een eigen stoel moesten hebben.
    Verder wens ik je veel succes, 10 uur vliegen met een baby op je schoot...
    Nee dat is blijkbaar niet verplicht, want wij hebben afgelopen oktober een vliegreis gehad met passagiers achter ons, die een baby op schoot hadden . De baby heeft ongeveer 10 uur tegen onze rugleuning zitten schoppen.
    Florida: 2004, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2012, 2016, 2018, 2019.
    2011 Las Vegas en Hawaii - 2014 Zuidwesten US - 2019 Zuidwesten US + Florida



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •