Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 5 van de 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 50 van de 54

Onderwerp: Kinderwagen / buggy

  1. Top | #41
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Nov 2005
    Berichten
    81

    Standaard Re: Kinderwagen mee naar vliegtuig?

    Ik zal er eens mee gaan oefenen ;-)
    Wat deden jullie trouwens met babyvoeding? Kant-en-klaar vloeibaar of poeder en water in het vliegtuig?

  2. Top | #42
    Vaste Bezoeker fitnessmouse's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    110

    Standaard Re: Kinderwagen mee naar vliegtuig?

    Borstvoeding ;-)
    Ik zou poeder meenemen. in het vliegtuig kun je water krijgen en zij kunnen het ook verwarmen.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 03-03-09 om 16:22.
    Florida: 1997, 1998 (2x), 1999,2000, 2003, 2005, 2007, 2009, 2012, 2013, 2015
    California: 2002, 2011
    DCL: 2009 Bahama's, 2010 Med, 2011 LA-Vancouver, 2013 Bahama's, 2014 Med

  3. Top | #43
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    46

    Standaard Buggy mee of niet ?

    Even een vraag aan de ervaringsdeskundigen hier

    Is het handig om een buggy mee te nemen naar Florida? Ik weet dat je kan huren in de parken maar dat zal wel duur zijn. Onze dame is bijna 5 en ik denk dat ze het niet allemaal gaat lopen. Ook niet in Miami, Key west ed Is dit een reële gedachte ? En is niet juist een last in de parken of blijven ze wel een beetje netjes staan daar ? Ik weet dat ze bv in de parken in nl regelmatig meegenomen worden door andere mensen. Daar moest je ze echt vastzetten of vasthouden

    Wie heeft hier voor mij een advies voor..

    Groetjes !
    2002 NY, 2007 Las Vegas eo, 2013 Florida !
    Wij zijn net terug van 23 geweldige dagen zie www.michkiekzoe.waarbenjij.nu

  4. Top | #44
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Florida
    Berichten
    43

    Standaard Re: Buggy mee of niet ?

    Past een kind met 5 nog in een buggy? En hou er rekening mee dat een buggy de vliegreis misschien niet overleeft. Wij hebben een keer een buggy echt compleet totall loss teruggekregen.

    In Amerika kan het natuurlijk ook gebeuren dat je kinderwagen of buggy meegenomen wordt. Zo ben ik een kinderwagen kwijtgeraakt omdat ik hem buiten liet staan in ons piepkleine stadje in Utah. Maar hier in Florida kan je de buggy rustig buiten laten staan, zolang je maar in een gated community woont
    Bij het kindermuseum laat ik de buggy ook buiten de tot-lot staan en tot nu toe nooit problemen gehad.

    Wat ik van kenissen heb gehoord gaat het meestal goed in de parken, helemaal met de gehuurde dingen.

  5. Top | #45
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    46

    Standaard Re: Buggy mee of niet ?

    Dank jullie, ja er schjnen buggy's te zijn die tot 25 kilo gaan en onze dame is nu pas 20 kilo. Maar inderdaad buiten de parken om ga je natuurlijk niet zoveel lopen..Ik had gedacht om een goedkope te kopen bij bv Wallmarkt en deze dan achter te laten bij bv een leger des heils. Huren kost 15 dollar per dag, eens kijken wat handiger is..Zijn ze wel een beetje schoon en rijden ze goed ?
    2002 NY, 2007 Las Vegas eo, 2013 Florida !
    Wij zijn net terug van 23 geweldige dagen zie www.michkiekzoe.waarbenjij.nu

  6. Top | #46
    Regelmatige Bezoeker LVO's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    35

    Standaard Re: Buggy mee of niet ?

    Wij hebben er gisteren een gekocht, voor usd 15 bij Walmart. Voldoet prima, misschien nemen wij 'm naar huis.
    Een klasse hoger was usd20. Zelfde gedaan met de stoelverhoger, was maar usd 12,99. Daarvoor ga ik 'm niet uit NL meenemen.
    Laatste bezoek aan Florida is van 23-07-2013 t/m 08-08-2013.

  7. Top | #47
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    46

    Standaard Re: Buggy mee of niet ?

    He wat goed, en kan die inderdaad tot 50lbs ? Met de stoelverhoger zaten we alleen met het feit dat je van het vliegveld naar de condo gaat zonder stoelverhoger en om nu 's avonds daar nog een Wallmarkt in te gaan..
    2002 NY, 2007 Las Vegas eo, 2013 Florida !
    Wij zijn net terug van 23 geweldige dagen zie www.michkiekzoe.waarbenjij.nu

  8. Top | #48
    Stamgast cant51's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2007
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    214

    Standaard Re: Buggy mee of niet ?

    Wij hebben vorig jaar de auto gehuurd bij Alemo, bij aankomst voor 1 dag een autostoel gehuurd, volgende dag bij Wallmarkt een stoel gekocht en de gehuurde stoel teruggebracht naar Alemo, wij doen de 1e dag toch nooit zo veel, was eigenlijk zo gebeurt, en 4 weken plezier gehad van de autostoel, deze achter gelaten bij het huis wat we hadden gehuurd we hadden van de eigenaar erg goede service gehad en hij had eigenlijk alles wat we konden bedenken voor een kind, dus gunde wij hem wel de stoel. Super leuke bedank brief van hem gehad, en ach volgende gasten met een kind vanaf 2 jaar hebben er dan ook weer plezier van.
    Misschien is het huren van een stoelverhoger voor 1 dag ook een optie voor jullie, en er dan zelf een kopen.

  9. Top | #49
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2008
    Berichten
    46

    Standaard Re: Buggy mee of niet ?

    Yep, top idee ! Dank je !
    Ik ga ook even kijken of ik online wat meer info bij Wallmart kan vinden over buggies..
    2002 NY, 2007 Las Vegas eo, 2013 Florida !
    Wij zijn net terug van 23 geweldige dagen zie www.michkiekzoe.waarbenjij.nu

  10. Top | #50
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2013
    Locatie
    Florida
    Berichten
    43

    Standaard Re: Buggy mee of niet ?

    Die supergoedkope van de Walmart vind ik persoonlijk echt knudde. Helemaal omdat ze heel laag zijn, je loopt helemaal voorover gebogen tenzij je rond de 1.60 bent. Zelfs m'n dochter van 12 kan er niet goed achter lopen. Al hebben ze nu wel leuke met Micky of Minnie Mouse, kan leuk zijn voor een vakantie in Florida
    Die goedkope zijn trouwens tot 40 of hoogstens 45 pound. Voor de sterkere ben je toch minstens $50 kwijt. De First Years Ignite is tot 50 pound maar die is $56 bij de Walmart.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •