Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 12 van de 13 EersteEerste ... 210111213 LaatsteLaatste
Resultaten 111 tot 120 van de 124

Onderwerp: Auto huren: Miami

  1. Top | #111
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Auto in Miami nodig?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpaceAce Bekijk Berichten
    We zijn ook een dagje naar Miami Beach geweest en hebben daar inderdaad 'de hoofdprijs' aan parkeren betaald.
    Overdrijven is ook een kunst. Hoewel de parkeertarieven recentelijk fors zijn verhoogd, betaal je op Miami Beach nog steeds een redelijk bedrag voor parkeren. Zeker als je het vergelijkt met wat je in Nederland voor parkeren moet betalen. Bij public parking betaal $1 per uur voor de eerste 4 uur. Na 4 uur schiet het tarief ineens door naar $15. Dat laatste is overigens wel iets om rekening mee te houden als je maar een paar uurtjes op Miami Beach wilt verblijven.

    Public Parking Garage Rates
    0 - 1 hrs: $ 1
    1 - 2 hrs: $ 2
    2 - 3 hrs: $ 3
    3 - 4 hrs: $ 4
    4 - 24 hrs: $ 15

    Toen jullie in Miami Beach zijn geweest was het maximale tarief $8 per dag. Niet echt de hoofdprijs dus.

  2. Top | #112
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Auto in Miami nodig?

    Ligt er maar aan waar je gaat staan. Quote uit ons reisverslag:

    We reden via de ingangpoort van de route (ja, we begonnen graag ergens middenin de route) naar Miami Beach. We reden het eiland op en zagen dat het behoorlijk druk was. Toen we bijna op de weg welke parallel loopt met het strand waren, zagen we een parkeerplaats waar nog bijna niemand stond. Toen we zagen wat het kostte, snapten we ook waarom. Maarja, om nou een uur in de auto te blijven zitten en te vechten voor een parkeerplek, was natuurlijk ook niet prettig. We besloten om de dure parkeerplaats op te rijden (30 dollar!! Maar wel voor de hele dag).
    En dat vonden wij dus wel aan de dure kant. Als je de weg weet en er bekend bent zul je vast wel goedkoper kunnen parkeren. Maar gezien de drukte hadden wij geen zin om dat uit te gaan zoeken.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #113
    Regelmatige Bezoeker michachael's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    29

    Standaard

    30 dollar voor een hele dag (24 uur? of bedoel je van s' morgens tot s' avonds ?) valt nog vrij goed mee... dat is iets meer dan €10 per persoon als je met 2 bent! Hier in België betaal je ook €15/dag om in de ondergrondse parking van Ladeuzeplein in het centrum van Leuven te parkeren....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Guus Bekijk Berichten
    Public Parking Garage Rates
    0 - 1 hrs: $ 1
    1 - 2 hrs: $ 2
    2 - 3 hrs: $ 3
    3 - 4 hrs: $ 4
    4 - 24 hrs: $ 15
    Dus als ik het goed begrijp, betaal je $15 voor 24uur te parkeren in deze parkings?
    Laatst gewijzigd door Michael66; 19-06-08 om 07:24.

  4. Top | #114
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door michachael Bekijk Berichten
    Dus als ik het goed begrijp, betaal je $15 voor 24uur te parkeren in deze parkings?
    Dat klopt. Voor Ocean Drive en omgeving zijn de parkeergarages op 7th St (tussen Washington & Collins Avenue) en 13th St (tussen Collins Avenue & Ocean Drive) het handigste. Indien je daar niet kunt parkeren dan heb je nog de optie om uit te wijken naar de 17th St (tussen Pennsylvania & Meridian Avenue). Ik zag overigens net dat ze ook een early bird special hebben (Monday thru Friday: enter between 6am and 10am and depart by 7pm at a rate of $ 8). Of dit klopt weet ik niet. Het staat in ieder geval niet aangegeven bij de ingang van de pakeergarages.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Njit Bekijk Berichten
    Ligt er maar aan waar je gaat staan. En $30 vonden wij dus wel aan de dure kant. Als je de weg weet en er bekend bent zul je vast wel goedkoper kunnen parkeren. Maar gezien de drukte hadden wij geen zin om dat uit te gaan zoeken.
    Bij drukte spinnen de particulier parkeerplaatsen garen. Op zich is $30 niet weinig, maar als je voor dat bedrag gelijk je auto kwijt kunt, dan is dat die paar dollar extra m.i. wel waard. Rondjes rijden op Miami Beach als het druk is, is ook niet alles.
    Laatst gewijzigd door Mickey99; 19-06-08 om 14:37. Reden: samengevoegd

  5. Top | #115
    Florida Groupie utah's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Vlaamse Ardennen
    Berichten
    528

    Standaard Re: Auto in Miami nodig?

    Er werd me aangeraden om voor de "valet" parking te gaan die bij het hotel is.

    Is soms wel duur naar ik hoorde...

  6. Top | #116
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Jun 2005
    Berichten
    560

    Standaard Re: Auto in Miami nodig?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door utah Bekijk Berichten
    Er werd me aangeraden om voor de "valet" parking te gaan die bij het hotel is.
    Is soms wel duur naar ik hoorde...
    De prijs hangt erg af van het hotel waarin je verblijft en de locatie hiervan. Gemiddeld zal ‘valet parking’ op $20 tot $35 uitkomen. Niet overdreven veel meer dan wat je betaalt voor ‘self parking’ (als die mogelijkheid er überhaupt al is). Voor die paar dollar extra kun je echter altijd je auto voor de deur van het hotel kwijt en staat je auto altijd voor de deur klaar indien je weg wilt. Persoonlijk zou ik niet anders meer willen.

  7. Top | #117
    Florida Groupie Chicco68's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Locatie
    Het Zonnige Zuiden
    Berichten
    290

    Standaard Tankstations genoeg in Miami en omstreken?

    Is er iemand die me kan aangeven of er in Miami en omgeving Key Largo - Key West genoeg tankstations zijn of moet ik "iedere keer" als ik een tankstation zie maar gelijk tanken omdat ze nagenoeg niet te vinden zijn?

  8. Top | #118
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Tankstations genoeg in Miami en omstreken?

    Er zijn overal voldoende tankstations. In een land als Amerika is dat altijd goed geregeld.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  9. Top | #119
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Tankstations genoeg in Miami en omstreken?

    En is het niet goed geregeld, dan staat er wel een bord tot hoeveel mile het nog is naar de volgende pomp.. net als in Nederland

  10. Top | #120
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Re: Tankstations genoeg in Miami en omstreken?

    RaceTrac is lekker goedkoop, het is best wel even oppassen met de prijzen, daar waar Shell zich bijv 4.39 vraagt voor een gallon regular op sommige plekken kreeg ik deze bij RaceTrac voor 3.89.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •