Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 11 van de 13 EersteEerste ... 910111213 LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 124

Onderwerp: Auto huren: Miami

  1. Top | #101
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Waar kan je tegen aan lopen bij het afhalen van je auto

    Dat is een prima advies. Die Economy auto's hebben ze inderdaad niet. Ze hebben je dus geld bespaard =D>

    Marjol en Gerbert hebben ook al 2x achter elkaar een Economy gehuurd via USAFV en 2x een mooie upgrade gehad. Zie hun reisverslag.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #102
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Waar kan je tegen aan lopen bij het afhalen van je auto

    Ik bij USAFV ook de 1e keer economy 2 deurs... bestaat daar helemaal niet. Kreeg dus een special, PT Cruiser (zie andere Orlando topic haha) voor hetzelfde geld.

    Nu de 2e keer bij USAFV weer een economy 2 deurs besteld, ben benieuwd wat we nu krijgen. Bevalt het me niet, dan neem ik wat groters.. of wat mooiers.. ik blijf zo'n Ford Mustang GT een gave auto vinden, maar daar mag je denk ik aardig wat voor bijbetalen.

    USAFV weten wel waar ze over praten Jeny, gewoon economy 2 deurs nemen en laat je verrassen op het vliegveld hoe groot je auto wordt!

  3. Top | #103

    Standaard Re: Waar kan je tegen aan lopen bij het afhalen van je auto

    Hahaa! zo'n mustang is idd een juweeltje! tijdens onze trip vorig jaar naar californie hadden we een full-size, dus werd geupgrade naar een chrysler 300. daar begon vervolgens een lampje te knipperen op het dashboard en die konden we kosteloos omwisselen voor een Mustang convertible...... ons hoorde je niet klagen
    in orlando hopen we volgende week ook weer een leuke auto te kunnen krijgen: ik wil graag een pt cruiser, maar vriendlief ziet meer in een muscle-car......

  4. Top | #104
    Regelmatige Bezoeker michachael's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    29

    Standaard Auto in Miami nodig?

    Hoi,

    na een trip van Key West zullen we aankomen in Miami. Daar blijven we 2 dagen om dan naar huis te vliegen. Nu is de vraag of we niet best éérst naar de luchthaven (dropoff auto) rijden, en dan een shuttle/taxi nemen naar Miami Beach en onze bagage in het hotel afzetten? Twee dagen later dan weer de taxi/shuttle nemen naar luchthaven Miami. Of gewoon de auto houden tot einde van de reis? Ik heb namelijk gelezen dat parkeren heel moeilijk en duur is, en dat je de wagen niet echt nodig hebt daar.. ?

    dank je

  5. Top | #105
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Auto in Miami nodig?

    Voor parkeren in Miami moet je "tot" $25 per dag rekenen. Kan iets goedkoper uitvallen. Afhankelijk van je eigen wensen m.b.t. vervoer in die twee dagen kun alleen jij zelf beslissen wat het beste is om te doen. Taxikosten bij de verschillende taxibedrijven kun je vinden door te googelen op :miami taxi

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #106
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Auto in Miami nodig?

    Ligt er idd aan wat je nog wilt doen. Wil je naar bijv. Aventura Mall, daar gaat ook een shuttlebus heen. Wil je 2 dagen aan het strand liggen, dan is geen auto nodig.
    Als je valetparking hebt bij een hotel, moet je niet het 'tip'geld vergeten elke keer als je je auto vraagt. Naar Ocean Drive met de auto.... ik zelf zou dat niet zo snel doen ivm weinig parkeerplekken.

  7. Top | #107
    Regelmatige Bezoeker michachael's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    29

    Standaard Re: Auto in Miami nodig?

    Eigelijk puur een kostenbaten analyse maken... Het lijkt me echter veel praktischer om in Miami geen eigen vervoer te gebruiken. Ik merk dat er veel wordt gereplied met links naar google; ik kan ook perfect opzoeken wat de kosten van alles is, maar ik vraag niet echt om prijsgegevens, eerder advies uit eigen ervaringen. Ik ben zelf nog nooit in miami geweest en heb er maw geen beeld over. Wat luieren, ocean drive, outlet store om mss het laatste geld op te doen, toeristische dingen,....

  8. Top | #108
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Auto in Miami nodig?

    Tsja, zoals je zelf al aangeeft kun je het eigenlijk alleen maar zelf bepalen wat het beste voor je is. Waar wil je nog naar toe, wat wil je doen, welke vrijheid wil je hebben ... allemaal variabelen die wij niet voor je kunnen bepalen of inschatten, vandaar onze "hulp" met links en dergelijke om je zelf makkelijker je eigen keus te kunnen maken.

    Maak je eigen keuze op basis van je eigen wensen en eisen, verwijt ons niet het aanreiken van info ... Eigen ervaringen zijn en blijven eigen ervaringen op basis van andere "eigen" eisen en wensen. Ik denk dat dat de boodschap is.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  9. Top | #109
    Florida Groupie SpaceAce's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    593

    Standaard Re: Auto in Miami nodig?

    Persoonlijk was ik erg blij dat wij een auto hadden in Miami. Maar wij sliepen dan ook niet op Miami Beach, maar in de wijk Coconut Grove (tegenover de Cocowalk). Parkeren was 5 dollar per keer. Met de auto zijn we rondje Coral Gables gaan rijden en naar het restaurant Rusty Pelican geweest (waar je heerlijk kunt eten met uitzicht op de skyline van Miami). Ook een bezoek aan Monkey Jungle was geweldig!

    We zijn ook een dagje naar Miami Beach geweest en hebben daar inderdaad 'de hoofdprijs' aan parkeren betaald.

    Qua openbaar vervoer heb je niet zoveel in Miami. Alleen de Miami Metromover (die overigens gratis is), maar op Miami Beach heb je geen metro of iets dergelijks. Ik vermoed dat je het daar alleen redt met bussen, taxies en shuttles.

    Maar als je van plan bent om alleen maar op Miami Beach rond te hangen, is een auto natuurlijk overbodig. Maar als je ook nog iets van Miami zelf wilt zien, is een auto geen overbodige luxe
    Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.huizedenbosch.nl
    en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar omgeving Great Lakes & more: https://usatour2018.wordpress.com/

  10. Top | #110
    Regelmatige Bezoeker michachael's Avatar
    Ingeschreven
    May 2008
    Berichten
    29

    Standaard Re: Auto in Miami nodig?

    bedankt!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •