Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 13 van de 19 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 130 van de 182

Onderwerp: Bagage: Toegestane maat en gewicht van koffers / tassen

  1. Top | #121
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    29

    Standaard Re: Bagage: Toegestane maat en gewicht van koffers / tassen

    Wij gaan met Air Berlin. Op hun site staat dat je een extra koffer kunt meenemen voor 70 dollar, maar er staat nergens of je die gewoon mee kunt brengen of dat je dit van te voren door moet geven. Dit zou ik dus graag willen weten.

  2. Top | #122
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Bagage: Toegestane maat en gewicht van koffers / tassen

    Ik ben 24 juli jl. teruggevlogen met Air Berlin, met een extra koffer. Niets vantevoren angegeven, gewoon bij inchecken aangegeven da ik er eentje extra had. No problem, gewoon een label eraan, mijn instakpaarten werden doorgegeven aan een mevrouw aan een andere balie alwaar ik $40 mocht betalen (geboekt voor 1-7-2011 was nog $40) en klaar was Klara ... ehm ... Michael.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #123
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    29

    Standaard Re: Bagage: Toegestane maat en gewicht van koffers / tassen

    Dat is fijn. Als het zo gemakkelijk gaat, dan ga ik dat ook zo doen. Bedankt.

  4. Top | #124
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Berichten
    26

    Standaard Re: Bagage: Toegestane maat en gewicht van koffers / tassen

    Ik heb zo,n trolleykoffer die ik eigenlijk mee wil nemen voor oa de laptop , fototoestel e.d. Nou is deze 46x38x26. Zou deze mee kunnen als handbagage of is dat net te groot (weet niet hoeveel speling er is in zo,n bagagebak. Wij vliegen met Delta maar op de terugvlucht met een KLM toestel.

    Delta hanteerd dan wel 56x36x23 en KLM 55x25x35


    alvast bedankt

    Maurice

  5. Top | #125
    Newbie
    Ingeschreven
    Aug 2011
    Locatie
    vlakbij Rotterdam
    Berichten
    9

    Standaard Re: Bagage: Toegestane maat en gewicht van koffers / tassen

    Op de site van klm staat:
    De som van de afmetingen mag niet meer zijn dan 115 cm (45 inch), inclusief wielen en handvatten. Volgens mij mag hij mee.

  6. Top | #126
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Sep 2010
    Berichten
    26

    Standaard Re: Bagage: Toegestane maat en gewicht van koffers / tassen

    Dat had ik inderdaad gelezen maar het gaat mij er meer om of hij in de overhead bin past

    evengoed bedankt

    Maurice

  7. Top | #127
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Hoorn NH
    Berichten
    292

    Standaard Re: Bagage: Toegestane maat en gewicht van koffers / tassen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Michael66 Bekijk Berichten
    Ik ben 24 juli jl. teruggevlogen met Air Berlin, met een extra koffer. Niets vantevoren angegeven, gewoon bij inchecken aangegeven da ik er eentje extra had. No problem, gewoon een label eraan, mijn instakpaarten werden doorgegeven aan een mevrouw aan een andere balie alwaar ik $40 mocht betalen (geboekt voor 1-7-2011 was nog $40) en klaar was Klara ... ehm ... Michael.
    Ik heb op de site van Air Berlin ook gelezen dat je voor 79 euro een service card kunt aanvragen. Dan mag je onder andere tot 32 kg gaan voor je koffer en is de stoelreservering gratis voor jezelf en een medepassagier. Dan heb je bijvoorbeeld met twee personen bij een retour al weer 60 euro terugverdiend en betaal je dus per saldo 19 euro om 9 kg extra bagage mee te nemen.

  8. Top | #128
    Florida Groupie Hans uit Koekelare's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2010
    Locatie
    Koekelare, Belgium
    Berichten
    390

    Standaard Re: Bagage: Toegestane maat en gewicht van koffers / tassen

    @Michael66
    Bij ons was het net zo in Ft Myers, labelen met de andere koffers en 40$ betalen aan het loketje er juist naast.

  9. Top | #129
    Regelmatige Bezoeker Tessa35's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Berichten
    38

    Standaard Re: Bagage: Toegestane maat en gewicht van koffers / tassen

    Hoi, wellicht een stomme vraag. Ik zie in dit topic alleen vragen over de afmetingen en kilo's die je mee mag nemen.
    Nu vlieg ik a.s. vrijdag met US Airways vanaf Brussel naar Miami (Tussenstop in Philadelphia)

    Wij willen beiden een backpack nemen en dan uiteraard gewoon onder de 23 KG blijven, maar is een backpack een probleem? Mag aannemen dat dit toch gewoon kan, aangezien ik onder het aantal kilo's wil blijven?
    Iemand ervaringen met US Airways en een BackPack?

    Verder, ik heb zojuist gebeld met US Airways (en ja waarom heb ik dan niks gevraagd over backpack..yeps vergeten...;-( )

    Maar goed, ik heb de dame gevraagd hoe het nu zit met handbagage, aangezien ik op hun site las 5 KG, ik had zoiets...dat is wel heel weinig. Vervolgens las ik: 5 KG maar hierbij mag je bijvoorbeeld ook nog een laptop mee nemen of tas met je camera ik noem maar wat.

    Dit schepte voor mij dus enige onduidelijkheid.

    Nu gaf de dame net aan: Handbagage is toegestaan met een maximum van 18 kg
    Hierbij mag ik nog een laptop in tas mee nemen.

    Ik gaf aan: ow, dat is veel 18 kg en nog een laptop...ze lachte en zei Thank you.

    Nu mijn vraag...euhm iemand hier ervaring mee, met de handbagage, is dit ECHT 18 kg en bijvoorbeeld nog een laptoptas?

    Niet dat het nu mijn bedoeling is om 18kg aan handbagage mee te nemen, maar een leuk boek en onze reidsgids etcetera zou wel fijn zijn, niet te vergeten de camera. (En een laptop)

    Dus heb ik het goed begrepen? 18 KG handbagage EN nog een laptop(in tas) ?

  10. Top | #130
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Bagage: Toegestane maat en gewicht van koffers / tassen

    Ja, dat heb je goed begrepen :-)
    En de backpack van 23 KG mag ook mee, mits als ruimbagage aangeboden uiteraard.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •