Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Ligging en afstanden villas

  1. Top | #1
    Newbie
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Berichten
    4

    Standaard Ligging en afstanden villas

    Hallo allemaal,
    Wij gaan binnenkort naar Florida en we verbijven dan o.a. 8 dagen in Orlando. Nu heb ik een leuke villa op het oog om te huren maar deze villa ligt in Davenport. Nu hoor ik van sommige mensen dat Davenport redelijk ver van de pretparken en van Orlando af ligt. Zijn er mensen die al eerder in Davenport zijn geweest en zo ja, wat is jullie ervaring?

  2. Top | #2
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: ligging en afstanden villas

    Afhankelijk van waar je zit in Davenport is het rekening houdend met de drukte op de weg ongeveer tussen een half uur en drie kwartier naar Disney. Als het niet zo druk zou zijn op de weg doe je er maar een kwartier of zo over en de sites die je bezoekt noemen dan ook maar een kwartier, maar in werkelijkheid is dat dus het dubbele.

    Wij zitten op dit moment direct aan het eind an de US192 in het eerste bungalow park dat je tegen komt (polopark)
    Een poolvilla van een engelsman, 4 slaapkamers, 2 badkamers, ruime indeling door aaneen schakeling van 2 woonkamers en de eetkamer, poolbiljart, darts, playstation, enz, voor de prijs an 110 dollar incl tax per dag. Echt een koopje vinden wij.
    Inclusief gratis draadloos internet, dus neem je laptop mee als je contact wilt houden met het thuisfront en vraag de toegangscode aan de eigenaar.
    zie http://www.192villa.com/
    Als iemand dit huisje uitkiest op basis van mijn melding, dan zou ik het leuk vinden als je mijn naam noemt. Jaap.

    o, ja, je mag ook het golfsetje gebruiken en voor de kleintjes is er een ledikantje en een eetstoel.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-03-09 om 05:25.

  3. Top | #3
    Vaste Bezoeker Almereontour's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    64

    Standaard Re: ligging en afstanden villas

    Wij zitten op dit moment in Davenport. Een villa in Four Corners langs de US 27 en vlak bij de I-4. De parken zijn op redelijke afstand. Al na gelang de drukte 20-30 min. De parken zijn via de I-4 en de 192 te bereiken. Op de 192 is het meestal druk. Vooral als je terug naar huis wilt. Langs de 27 zit een Publix en een Wal Mart die 24 uur open is. Deze laatste is onze favoriet. Maar er zijn natuurlijk altijd betere lokaties.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-03-09 om 05:25.

  4. Top | #4
    Stamgast jaap's Avatar
    Ingeschreven
    Jul 2006
    Berichten
    149

    Standaard Re: ligging en afstanden villas

    Was jij dat van de week bij de yoghurt :wink: bij de wallmart.
    Dat is ook onze favoriete winkel.
    Verleden jaar hadden wij ook een vila in four corners.
    Nu zitten wij iets dichter bij.
    Het verkeer zat van de week aardig vast met dat verkeersbord.
    Wat een file. De I-4 was 11 uur lang geblokkeerd.

  5. Top | #5
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: ligging en afstanden villas

    Ik vind 't echt drie keer niks om in Davenport te zitten. Er is geen donder te doen daar. Daarom zit ik maandag voor het derde jaar op rij lekker aan de 192 in een villa, vorige jaren in Indian Point en nu in Lake Berkley, direct achter de WalMart. Lekker centraal en een kwartiertje naar Disney. En natuurlijk ...... vlakbij de piraten-golf! M'n zoon z\n favoriet!!

    Voor mij niets anders meer.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  6. Top | #6
    Vaste Bezoeker Almereontour's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    64

    Standaard Re: ligging en afstanden villas

    Op de 192 en international drive is van alles te doen maar ook daar kan je niet zonder " wheels" . Dus maakt het allemaal niet zoveel uit.

  7. Top | #7
    Vaste Bezoeker Almereontour's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2006
    Berichten
    64

    Standaard Re: ligging en afstanden villas

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Was jij dat van de week bij de yoghurt :wink: bij de wallmart. Ik was wel bij de yoghurt maar op zich niks bijzonders Ik was ook bij het bier,brood en andere zaken Hihi
    Dat is ook onze favoriete winkel.
    Verleden jaar hadden wij ook een vila in four corners.
    Nu zitten wij iets dichter bij.
    Het verkeer zat van de week aardig vast met dat verkeersbord.
    Wat een file. De I-4 was 11 uur lang geblokkeerd.
    Zag het later op tv. Was zelf die dag over 192 gereden.Toevallig
    Laatst gewijzigd door Almereontour; 29-07-07 om 04:34.

  8. Top | #8
    Regelmatige Bezoeker Boterletter's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Locatie
    Heemstede
    Berichten
    47

    Standaard Re: ligging en afstanden villas

    Hoe beviel de villa in Indian Point (qua ligging) jullie? We hebben via funvacations hier (of in Eagle point) een villa aangeboden gekregen. In het verleden zaten we op het Tropicalpalmsresort bij Old Town. Dat vonden we een perfecte locatie, helaas zijn de accomodaties daar verouderd en shabby geworden.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-03-09 om 05:25.
    Florida: 1995, 1996, 1997, 1999, 2003, 2004, 2008, 2011, 2012, 2015, 2016, ​2019
    New-York: 1988, 2000, 2004. California: 2002, 2003. Nevada: ​2018. Indiana: 2009. Colorado: 2002 Texas: 2001, 2003, 2018. Illinois: 1988. Georgia: 1999. Ohio: 1988, 1991


  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker Pluisje's Avatar
    Ingeschreven
    May 2007
    Berichten
    23

    Standaard Re: ligging en afstanden villas

    :grin:Wij gaan naar een Palm Key village,

    Is er iemand van het forum daar al eens geweest.
    Deze ligt aan de 27 meen ik.

    Hoe zijn deze villa's of huisjes. Volgens de brochure zien ze er best goed uit.

    Pluisje



    :razz: in Oktober voor de tweede keer naar Florida

  10. Top | #10
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: ligging en afstanden villas

    Wij waren 2x in indian point en beide keren zeer tevreden. Zie onze reisverslagen van 2005 en 2006: http://florida.chantalsweb.nl Dit is echter ook wat aan het verouderen. Net als Lake Berkley trouwens waar we deze zomer bivakkeerden. Lake Berkley heeft echter als groot voordeel dat het een gated community is, dus niet zomaar iedereen kan er in.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-03-09 om 05:25.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •