Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 6 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 51

Onderwerp: Cinnamonrolls

  1. Top | #1
    Vaste Bezoeker Tosca's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2005
    Locatie
    Breda
    Berichten
    98

    Standaard Cinnamonrolls

    Naar mijn mening één van amerikaas beste lekkernijen, de enige echte cinnamonroll van Cinnabon.


    Shot with Photosmart M627 at 2007-07-23

    Gezien wij pas volgend jaar zomer weer naar Florida gaan, kijk ik af en toe gewoon naar deze foto, hahahahaha. Voor degene die het wel eens op hebben... die begrijpen wat ik bedoel !!!

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Dec 2006
    Berichten
    1.254

    Standaard Re: cinnamonrolls !!!

    OMG een suikerbom ;-)
    Nog gegeten vandaag op werk :-)

    Cinnamon bun
    Laatst gewijzigd door calypso; 23-07-07 om 22:56. Reden: link erbij gezet ;-)

  3. Top | #3
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: cinnamonrolls !!!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bono Bekijk Berichten
    Mag ik vragen Tosca wat het precies is, als ik zo kijk lijkt het op een koffiebroodje/ puddingbroodje.
    Het lijkt op een koffiebroodje en het smaakt naar kaneel (vandaar ook de naam cinnamon roll)

    Cinnabon is het bekendste merk. Deze kun je bij de Wallmart halen maar ze hebben er zelfs speciale winkeltjes voor.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  4. Top | #4
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Cinnamonrolls !!!

    Ik heb dit topic gezien voor ik naar Florida ging, maar dacht dat iemand het over de walmart had... daar heb ik ze dus gekocht. En ik moet zeggen, ook al is het fabriekswerk, ze zijn donders lekker en doen me ergens wat denken aan Friesch Suikerbrood.

    Bij Cinnabon in de Florida Mall wel langsgelopen, daar gingen ze er echt vers en warm in... volgende keer haal ik er daar zeker weten eentje.. ze gaan in van dat soort witte Big Mac doosjes en je moet ze echt niet ter plekke daar opeten.. veelste plakkerig

    HIer nog ff een foto van die van de Walmart. 4 stuks voor $ 1,68 .
    Geen geld!!! Dat is 20 eurocent per stuk.

    Laatst gewijzigd door Njit; 09-07-08 om 11:42. Reden: op verzoek van JKG

  5. Top | #5
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Cinnamonrolls !!!

    Ik ben ook een nieuw verslaafde. Jemig zeg wat waren die lekker!!! Vooral met pecans er op. Sickening maar delicious!
    Nou willen wij de volgende keer niet naar Universal (daar hebben we ze nu 2 x gehaald) en ik lees dat er winkeltjes zijn. In de Florida Mall??? En ze hebben ze bij de Wall*Mart?? We hebben ze niet gezien. Waar kun je ze nog krijgen?
    Renée


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  6. Top | #6
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard

    Zie hier voor Cinnabon winkels: http://cinnabon.findlocation.com/

    Orlando Airport Restaurants and Shops

    there is an endless variety of places to shop, eat and drink at Orlando International Airport. the options for dining range from fast food at McDonalds (located in Airside 2) to sit down dining at Shipyard Brewport (located in Airside 4). Other sit down dining options include Stinger Ray's (Main Terminal), Chili's Too Lounge (Level 4), Shipyard Brewery & Brew Pub (Main Terminal), McCoy's (Hyatt Airport Hotel), and Hemisphere (Hyatt Airport Hotel). the Food Court in the Main Terminal is home to Nathan's Famous Hot Dogs, TCBY Yogurt, Mrs. Field's Cookies, Burger King, Pizza Hut, Cinnabon/Ruby Moon, Stinger Ray's, and Big Apple Bagels. In Airside 1 you will find Burger King, Cinnabon, TCBY Yogurt, P.S. Lounge, and Cafe Azalea. Airside 2 is home to Seattle's Best Coffee, Coco Oasis Bar & Lounge, McDonalds, Sbarro Pizza, Freshen's Treat Center, Johnny Rivers, and Smokehouse Express. the dining options in Airside 3 include Cafe Azalea, the Floribbean Court, Miami Subs, Villa Pizza, Freshens Yogurt, Manatee Lounge, and Don Pepes Cuban Cafe. Finally, in Airside 4 you will find Starbuck's Coffee, Burger King, Nathan's Famous Hot Dogs, Shipyard Brewport, and Fresh Attractions.
    For gifts, news and books, Orlando International Airport hosts Stellar Partners, the Keys Group, the Paradies Shops, WH Smith, and FWAC.

    Speciality shopping is catered for by stores Bunch-A-Books, Planters & the Grove, Sunglass International, Tie Rack, Warner Bros. Studio Store, Golf Gallery-Orlando, Bow Wow Meow, Book Store, and Bijoux Terner Fashion Jewelry.
    Unique to it's location, Orlando International Airport is also home to a variety of theme Park Retail Stores including the Magic of Disney, Sea World, Universal Studios of Florida, and Disney's Flight Fantastic
    Airside 1:

    Laatst gewijzigd door Michael66; 08-09-11 om 03:53. Reden: 1+1
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  7. Top | #7
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Cinnamonrolls !!!

    Ziet er lekker uit. Denk dat ze bij Cinnabon de lekkerste hebben, maar die van Walmart waren ook absoluut HEEEEEEL goed te eten. Ze liggen in de buurt van de verse taarten en koekjes enz. ze liggen bij het bakkergedeelte.

    Nog een paar maanden, ik ga ze weer halen bij Walmart maar ook zeker weten effe bij Cinnabon. Had bij Cinnabon een lekker cottoncandy drankje gekocht. Eigenlijk voor kinderen, maar boeie Helaas geen cinnamonroll gehaald daar. dom dom dom, ik zag nog hoe ze daar gemaakt werden met een berg glazuur erbij in een grote witte meeneemdoos... zucht...


    edit;
    Ik bekijk net de storelist van de FLorida Mall, maar geen Cinnabon. Dan ben ik in de war en is het blijkbaar Cinnzeo. Hij zit in elk geval in de buurt van de Foodcourt (als je die aan een kant uitloopt) en je hebt er een Starbucks tegenover zitten en een snoepwinkeltje. Dan moet het denk ik Cinnzeo zijn.. ook een cinnamonrolbouwer

    Op Orlando airport is in elk geval wel een Cinnabon. Na het uitstappen eens zien of ik er eentje mee kan nemen. Lekker voor het slapen
    Laatst gewijzigd door JKG; 16-06-08 om 23:16. Reden: Florida Mall zoektocht naar Cinnabon;)

  8. Top | #8
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    May 2006
    Locatie
    Wijchen
    Berichten
    66

    Standaard Re: Cinnamonrolls !!!

    In Animal Kingdom verkopen ze ze ook.

    In het afrika-gedeelte tegenover souvenierwinkel heb je een kiosk waar je koffie, thee etc. kan krijgen en croissantjes en Cinnamonrolls. Die waren heel lekker.

    Bij deze kiosk staan wat tafels en een bankje waar je heerlijk uit de drukte en zon van dit lekkers kunt genieten.

    Het zit trouwens ongeveer naast het restaurant waar die Afrikaanse acrobaten optreden dus als je de tijd een beetje in de gaten houdt, kun je die show meteen meepikken.

    Groetjes,

    Corrine

  9. Top | #9
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    20

    Standaard Re: Cinnamonrolls

    in de floridamall, tegenover dylans candyshop, ergggg lekker en warm, dat zijn de echte rolls, geen walmart troep,

  10. Top | #10
    Florida Fanaat trails's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Château Guibert, Vendée, F
    Berichten
    1.833

    Standaard Re: Cinnamonrolls

    Gewoon via Google: http://cinnabon.findlocation.com/
    Er zijn er 2 op het vliegveld: http://www.atlanta-airport.com/Passe...p/default.aspx (even "dine" aanklikken)
    Cinnabon - Concourse/Gate A11 - Phone: (404) 461-4124 Hours: 6 a.m. - 10 p.m.
    Cinnabon - Concourse/Gate D5 - Phone: (404) 461-4136 Hours: 6 a.m. - 10 p.m.
    En 2 in de stad.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 06-04-12 om 10:54. Reden: fqe
    Florida: 1986, 1992, 1997, 1998, 2000, 2008, 2010, 2012, 2014, 2016
    West USA: 1979, 1993, 2017, 2019 New York: 1999, 2002, 2012, 2017, Georgia: 2014, 2016
    Alabama: 2016, Arizona: 2017,
    SouthWest: 2017, 2019, Canada: 2017
    www.schoutenjanssen.nl



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •