Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Hotelervaring: Blue Moon hotel South Beach

  1. Top | #1
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2007
    Berichten
    15

    Standaard Hotelervaring: Blue Moon hotel South Beach

    Hallo Florida kenners,

    Heeft iemand ervaring met het Blue Moon hotel aan de Collins Avenue?

    thanks
    Miki

  2. Top | #2
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Blue Moon hotel south beach

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bono Bekijk Berichten
    op de site van Blue moon hotel ziet het er prachtig uit dus echt iets verkeerds gaan.....................denk ik niet!
    Websites komen niet altijd overeen met de werkelijkheid. Of misschien met de werkelijkheid van een aantal jaren geleden.

    De Tripadvisor review is niet echt slecht: Link. De Yahoo Travel review is vergelijkbaar: Link.
    Zoals altijd, houd rekening met duur parkeren (om de hoek is het meestal een stuk goedkoper) en kleine kamers.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  3. Top | #3

    Standaard Re: Hotelervaring gevraagd: Blue Moon hotel South Beach

    Blue Moon is geweldig!! Wij zijn net drie dagen terug uit Miami Beach. Het is een rustig hotel op een top locatie. Zo op het strand, zo op Oceans Drive, gewoon goed!
    Je kan strandhanddoeken en strandstoelen krijgen, ontbijt is prima. Wij hadden een kamer met veel ramen aan de kant van Collins Av., geen last van herrie, en super schoon. Ik zou het zeker aanraden!!

    Groeten, Martine

  4. Top | #4

    Standaard Re: Overzicht hotelervaringen

    Wij zijn net drie dagen terug uit Florida. We hebben het geweldig gehad!!

    Miami Beach: Blue moon
    Super hotel op Collins Avenue. Alles goed verzorgt en zeer schone kamers. Ontbijt is prima. Top locatie, strand op 2minuten afstand. Auto kan je laten parkeren. Kost wel 25dollar per dag, maar onbeperkt ophalen. Strandstoelen en -handdoeken kan je ook krijgen. Zwembad is klein, maar er is nooit iemand, en heerlijk om even af te spoelen na dag strand. Prijs is goed
    Laatst gewijzigd door Michael66; 13-10-08 om 15:47. Reden: afgeslpitst van ander topic



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •