Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 20

Onderwerp: Reisschema bono: Orlando en omstreken

  1. Top | #1
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Reisschema bono: Orlando en omstreken

    Hallo,

    Nou na lang puzzelen op de kaart ( met dank aan Micheal66 ;-) ) denk ik dat het dit gaat worden!??

    Maandag 26 november
    Amsterdam/ Orlando vliegen met Martinair! auto ophalen( nog niet geboekt!)

    Dinsdag 27 november
    Orlando

    Woensdag 28 november
    Orlando Sea World

    Donderdag 29 november
    Orlando Animal Kingdom

    Vrijdag 30 november
    Orlando naar St. Augustine via Ocala ivm auto onderdelen

    Zaterdag 1 december
    St. Augustine naar Daytona Beach (eventueel de markt bezoeken)

    Zondag 2 december
    Daytona Beach (markt bekijken) Fr. Lauderdale speciaal voor auto onderdelen

    Maandag 3 december
    Fr. Lauderdale naar Tampa Florida Aqaurium (kortingsbon)

    Dinsdag 4 december
    Tampa Busch Garden

    Woensdag 5 december
    Tampa naar Clearwater Beach

    Donderdag 6 december
    Clearwater Beach terug naar Orlando

    Vrijdag 7 december
    Orlando (Discovery Cove)

    Zaterdag 8 december
    Orlando eventueel, markt in St. Petersburg van 9 tot 2 uur
    Avond naar Kissimee voor de auto parade
    Zondag 9 december
    Orlando (Discovery Cove)

    Maandag 10 december
    Orlando en nog even shoppen!! en de terug vlucht naar huis.

    Dinsdag 11 december
    aankomst en BONO OPHALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :smile: :lol:

    De hotels zijn nog niet bekend in ieder geval wordt het in Orlando het Country Inn & Suites ( met dank aan Marjol :wink: )
    Voor de rest zijn alle op/aanmerkingen van harte welkom.
    Weet je nog een leuk hotel en niet te duur, dan hoor (lees) ik dit ook graag.
    In Clearwater Beach het liefst iets aan de zee!
    De huurauto moet ook nog geboekt worden en wordt gewoon ook een simpel ding( het liefst had ik een Crysler 300 gehad maar dat is nooit niet zeker dat je die krijgt dus dan houdt het op) met 2 of 4 deurs en het liefst ook via Dollar dat was vorig jaar goed bevallen.

    Nou dat is het ongeveer dus vuur maar los!!

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  2. Top | #2
    Florida Fanaat Mickey99's Avatar
    Ingeschreven
    Aug 2006
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    1.908

    Standaard Re: Reisschema Orlando en omstreken

    Ziet er leuk uit! Krijg er ook zin in :lol: :lol:

    Als je in Ft. Lauderdale bent kun je ook gaan shoppen in Sawgrass Mills wij vonden dit een super mooie mall. Verder verbleven wij in Ft. Lauderdale in Sheraton Yankee Trader hotel, pal aan de boulevard en we hadden een kamer met uitzicht op zee. Erg mooi maar niet echt goedkoop. De kamer was erg mooi en de bedden waren helemaal top!

    Ik zou ook even op de site van USA.reisen.de kijken voor een auto. Je kunt via hun bij diverse maatschappijen boeken zoals Dollar en Alamo. Over het algemeen hebben ze scherpe prijzen.

    Alvast veel plezier met alle voorpret!

    Groetjes,
    Sonja
    Florida:1995/1996/1997/1998/1999/2000/2002/2003/2 x 2004/2 x 2006/2 x 2007/2008/2011/2012/2013/2014/2015/2016
    New York: 2006 / 2007 / 2009 /2015 Zuidwesten: 2008 / 2009 / 2013 /2016. Noordwesten: 2013
    Noordoosten: 2009. Mid- en zuidwesten: 2010. Zuidoosten: 2011. Alaska: 2014

  3. Top | #3
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Reisschema Orlando en omstreken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mickey99 Bekijk Berichten
    Ziet er leuk uit! Krijg er ook zin in :lol: :lol:

    Als je in Ft. Lauderdale bent kun je ook gaan shoppen in Sawgrass Mills wij vonden dit een super mooie mall. Verder verbleven wij in Ft. Lauderdale in Sheraton Yankee Trader hotel, pal aan de boulevard en we hadden een kamer met uitzicht op zee. Erg mooi maar niet echt goedkoop.Nee Mickey dat klopt, het kost voor 1 nacht 259 dollar!! De kamer was erg mooi en de bedden waren helemaal top! Dat klopt gezien de foto's het is wel heeeeeel mooi maar vind het echt te duur!
    Maar toch bedankt hoor!!

    Ik zou ook even op de site van USA.reisen.de kijken voor een auto. Je kunt via hun bij diverse maatschappijen boeken zoals Dollar en Alamo. Over het algemeen hebben ze scherpe prijzen.Ik heb er laatst op gekeken en toen kwamen ze niet echt goedkooop uit de bus maar wel bij USA fun vacations dat scheelde bij 100 euro dacht ik nog te herrinderen

    Alvast veel plezier met alle voorpret!Dank je dat zal wel lukken hoor!!

    Groetjes,
    Sonja
    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  4. Top | #4
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Reisschema Orlando en omstreken

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marjol Bekijk Berichten
    Het ziet er leuk uit!

    Gaan jullie twee dagen (7 en 9 dec) naar Discovery Cove? Ja was dat maar waar zeg, dat zou helemaal top zijn.
    Nee hoor 1 dag, alleen weet ik nog niet welke omdat ik eerst even wil kijken of er bepaalde opmerkingen waren waar door we mischien iets moeten wijzigen.........:wink:

    En geen dank voor de hoteltip, al ben ik er zelf ook nog niet geweest
    Als het jou nou heel erg tegenvalt, kunnen wij altijd nog iets anders zoeken
    Dat vind ik een hele goede deal!!
    Daar hou ik me aan.
    Zal het in mijn "mini papieren" logboek alvast zetten dat ik het moet melden bij terug komst aan jou!!
    Als we een rondrit hebben gedaan en terug in Orlando komen wil toch ook nog een ander hotel proberen dus kan je misschien zelf nog kiezen!!
    Foto's zal ik proberen te nemen van het hotel!


    Bedankt nogmaals!!

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  5. Top | #5
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Reisschema Orlando en omstreken

    Nou ik heb de mail al weg gedaan en heb net zitten zoeken en lezen op DC site en het volgende gevonden:

    SeaWorld Orlando/Busch Gardens Africa Tampa Pass Usage(Top)
    • If your package includes the seven or fourteen day come-and-go-as-you-please pass to SeaWorld Orlando or Busch Gardens Tampa Bay, you must use it consecutively with your visit to Discovery Cove, either before, after, or a combination of both.
    • Your personalized ID card will serve as your ticket if you decide to visit SeaWorld Orlando or Busch Gardens Tampa, or a combination of both, after your reservation date. However, if you plan on visiting the park(s) of your choice prior to your Discovery Cove adventure, simply present your confirmation letter at their Guest Relations window located at the front gate.
    All-Inclusive detail description
    • 30 minute Dolphin-swim session
    • Snorkeling with thousands of tropical fish in the Coral Reef.
    • Wading with the rays in the Ray Lagoon.
    • Hand-feeding birds in the free flight Aviary.
    • Relaxing in the Resort Pool and swimming along the Tropical River.
    • Continental breakfast, sumptuous lunch, plus all snacks and beverages throughout the day.
    • Snorkel gear, swim vest or wet suit, towels, lockers, sunscreen, beach chairs.
    • All day self-parking.
    • Admission to either SeaWorld Orlando or Busch Gardens Tampa Bay* for seven consecutive days. Or a combination pass with admission to both parks for 14 consecutive days for $30 more.
    Passes valid for either SeaWorld Orlando or Busch Gardens Tampa Bay are valid before or after your Discovery Cove visit.

    Maar begrijp ik het nou goed dat als Dennis geen zwemmen met dolfijnen neemt hij ook geen kaartje krijgt voor Seaworld en Busch Garden??

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  6. Top | #6
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Reisschema Orlando en omstreken

    He Gerrit,

    Maar natuurlijk mag je dat vragen:
    Het volgende heb ik via de zoekfunctie hier gevonden:

    "als je naar daytona en st augustine gaat kunt je het beste op een zaterdag of zondag gaan
    in het weekeinde is in daytona een hele grote farmersmarkt
    deze licht meteen als je daytona binnen komt aan de rechtse kant vlak bij een museum voor oude auto's
    op deze
    markt is alles erg goedkoop en je kunt er wel een paar uur vertoeven
    st. augustine is een mooi oud stadje met veel bezienswaardigheden"


    Dit heb ik over geplakt uit een topic hier op het forum.
    Hoezo, is dat niet meer het geval dan??
    Volgens mij staat het ook nog vermeldt in een topic van (als ik me niet vergis!) Micheal66 plus een linkje!

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  7. Top | #7
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Reisschema Orlando en omstreken

    Ja zeg daar lust mijn Dennis ook wel pap van
    Nee we gaan voor de onderdelen etc naar Ft Lauderdale en naar Davi daar zitten wat auto speciaal zaken om het zo maar te noemen.
    Hij wilde eerst helemaal naar Tennessee gaan Kingsport maar dat is vanuit St. Augustine bijna 10 uur rijden dus wordt wat té van het goeden!
    Dus dan maar deze optie!

    Bedankt in ieder geval Gerrit, als je nog iets weet betreffende auto onderdelen zaken buiten de gewone hoor wij het graag.
    ( je verhaal op je site was weer geweldig en de foto's helemaal zeg, super!!)

    Gr. Monque
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  8. Top | #8
    Moderator Ta2 Gerrit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    5.257

    Standaard Re: Reisschema Orlando en omstreken

    Als Dennis nog een mooi stuur wil voor de Suburban, kun je ook naar de "bekende zaken" Ze hebben (of kunnen bestellen) daar hele mooie sturen (leer met spaken, hout met spaken etc. etc.) voor leuke prijsjes (100/150 dollar) met adapters voor echt alle auto´s.
    Ik heb voor mijn ´67 Chrysler T&C ook een spaakstuur bij NAPA gehaald voor $110 en twee dagen later (moest besteld) de adapter voor 2 tientjes.
    Paste perfect en hier onmogelijk te verkrijgen.

    Voor de minder bekende autoboeren spit ik altijd de Yellow Pages door.
    Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times...... Reisverslagen:DILLIGAF

    AAA Member (All America Addicted) Mission Completed ! All 50 States Visited

  9. Top | #9
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Reisschema Orlando en omstreken

    Hoera ik heb het gedaan!!!! (bedankt Pascal :wink: )
    Ik ga zwemmen met dolfijnen in Discovery Cove en wel op 28 november a.s. de dag dat we 15 jaar bij elkaar zijn!!!

    Heb wel zitten zweten of het allemaal goed zou gaan maar het is me gelukt.
    Plus de extra tickets voor Sea World en Tampa Busch Garden voor 7/14 dagen.
    Ooo wat ben ik blij dat het gebeurt is ik kan wel :cry: van geluk, mijn droom komt nu echt uit.
    pascal heel erg bedankt, klinkt misschien wat raar maar jij hebt me er over heen geholpen om te mailen en zo en toen kreeg ik zelfvertrouwen en dacht ik ga het gewoon doen!
    Poehé en het is me gelukt.
    Alleen nu nog proberen om als eerst daar te zwemmen met ze, maar goed dat ga ik dadelijk even op mail zetten.

    Misschien wil iemand gelijk nog even mijn onder staande vraag beantwoorden dat scheelt misschien weer een dagje Tampa!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bono Bekijk Berichten
    Hallo,

    Wij zouden graag naar Florida Aquaruim en Lowry Park Zoo willen maar zijn deze parken zo groot dat je er hele dag over doet of zouden we dat op 1 dag kunnen bezoeken??

    Gr. Monique
    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!

  10. Top | #10
    Florida Groupie bono's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2005
    Locatie
    Noord-Brabant
    Berichten
    603

    Standaard Re: Reisschema Orlando en omstreken

    Bedankt!!

    Ik ben al de hele verdere dag in de wolken heb het meteen tegen mijn zuske vertelt en daarnet een mailtje naar mijn vriendin en morgen zijn mijn ouders aan de beurt.
    Nou Sonja en Pascal dat wordt het toppunt van de vakantie als ik bedenk hoe ik me voelde vorig jaar na de meet the dolphins was ik ook de hele vakantie in de wolken dus dat moet dit keer heleeeeeeeemaaaaaal goed komen!

    Gr. Monique
    2006 miami,key-west,the everglades,naples,maimi.
    2007 orlando, st augustine, daytona beach, fort lauderdale, clearwater beach.
    2008 Oregon en Washington met alle NP's. En het was super gaaf!!



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •