Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Hotelervaring: Hyatt Regency Orlando International Airport, Orlando

  1. Top | #1
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Hotelervaring: Hyatt Regency Orlando International Airport, Orlando

    Heeft iemand ervaring(en) met het Hyatt Regency op of bij Orlando Airport?

  2. Top | #2
    Florida Fanaat
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    1.530

    Standaard Re: Hyatt op Orlando

    Helaas geen ervaring met dit Hyatt hotel. Ik heb wel ervaringen met andere Hyatt hotels en die zijn altijd positief. Hyatt is altijd een zekere keus voor een hotel.
    1998 Californie en Mexico, 1998 Californie, 1999 New York en Californie, 2000 Atlanta en Florida, 2002 New York, 2003 Florida, 2004 Ca, Ne, Ut, Ar, 2005 Florida, Dec 2005/ Jan 2006 Ar, Ne, Ca, Oct 2006 Zuid Oost Amerika, Sept 2007 Zuid Oost Amerika, Mei 2008 New York/Orlando, Mrt/Apr 2009 Texas, Oct 2009 Florida, Apr/mei 2011 Florida, November 2011 Florida, Juni/Juli 2012 GA, SC en FL, Sept/Okt 2013 FL, Feb/Mrt 2014 FL, Dec 2014/Jan 2015 FL, Aug 2015 FL, Juli 2016 CA en AR, April/mei 2018 FL.

  3. Top | #3
    Florida Groupie reneefrankrijk's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Chateau Guibert, Frankrijk
    Berichten
    397

    Standaard Re: Hyatt op Orlando

    Hallo Corry,
    Mischien ben ik wel te laat, maar toch maar even onze ervaring neerzetten.
    Wij hebben op 24 juni 2000 in dit hotel geslapen en vonden het geweldig. Onze kinderen waren toen net 3 en net 6. Het was om 18.30 al donker en druk bij de auto verhuur balie's en wij wilden niet in het donker naar een hotel gaan zoeken. Dus we hadden dit hotel 3 dagen tevoren, telefonisch, gereserveerd. Wat een verademing! Prachtige kamers, met een balkon wat uitkijkt over het atrium en lobby. Werkelijk schitterend. Daarna zijn we rustig door het vliegveld gelopen, hebben we wat drankjes en snacks gekocht voor op de kamer en toen de drukte weg was zijn we bij de auto verhuur gaan vragen of we de dag erna de auto konden ophalen. Dat was geen probleem en de volgende ochtend was er geen kip dus we waren zo weg.
    Wij vonden het ideaal. Helaas hangt er tegenwoordig een fiks prijskaartje aan, wij betaalden $ 99 voor 1 nacht, maar dat was een aanbieding.


    www.schoutenjanssen.nl Florida in: 1986, 1992, 2000, 2008, 2010 en 2012

  4. Top | #4
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jul 2007
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    191

    Standaard Re: Hyatt op Orlando

    Hallo Rene, leuk om te horen hoor. Wij gaan pas in mei 2008. Ik heb 'm geboekt via priceline en had 'm voor $ 90.00 dus met de huidige koers(het is al van mijn rekening afgeschreven) kom ik op een € 68.00. Helemaal goed dus.

  5. Top | #5
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Hotelervaring: Hyatt Regency Orlando International Airport, Orlando

    dit topic stamt al uit 2007, ik ben benieuwd of er ondertussen al meer mensen ervaringen hebben met het verblijf in het hotel..
    zit namelijk in overweging om na landing gelijk lekker in bed te kunnen duiken en de volgende morgen fris de auto in te kunnen stappen
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  6. Top | #6
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    248

    Standaard Re: Hotelervaring: Hyatt Regency Orlando International Airport, Orlando

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moonlight91 Bekijk Berichten
    dit topic stamt al uit 2007, ik ben benieuwd of er ondertussen al meer mensen ervaringen hebben met het verblijf in het hotel..
    zit namelijk in overweging om na landing gelijk lekker in bed te kunnen duiken en de volgende morgen fris de auto in te kunnen stappen
    Wij hebben dit hotel geboekt voor onze eerste nacht in Orlando. We vertrekken 7 november dus daarna kan ik je mijn ervaring vertellen.
    Ik heb een vriendin die hier vorig jaar heeft geslapen met haar 2 kinderen en zij heeft het mij aangeraden om ook te doen (omdat wij ook met een klein kind gaan). Ik heb de kamer geboekt via Hotels.com met nog 10% korting eraf omdat ik een kortingscode had ontvangen via mijn mailbox. Als je je aanmeldt voor de nieuwsbrief krijg je af en toe een kortingscode toegestuurd.

  7. Top | #7
    Florida Fanaat moonlight91's Avatar
    Ingeschreven
    May 2009
    Berichten
    1.072

    Standaard Re: Hotelervaring: Hyatt Regency Orlando International Airport, Orlando

    ik heb idd ook de kortingsbon van hotels.com gekregen
    helaas is die maar geldig tot op zekere datum
    wij vertrekken pas op 22 april dus helaas kan ik er geen gebruik van maken
    wel ben ik benieuwd naar jou ervaring in de tussen tijd
    aangezien we sàvonds landen en ook een kind bij hebben
    willen we deze keer op het vliegveld overnachten omdat we aan het begin vd vakantie toch maar 1 overnachting in orlando hebben
    afgelopen keer zijn we wel naar een hotel in orlando gegaan en opzich was dat goed te doen,maar toen hadden we een 14dagen funvakantie in orlando
    deze keer een rondrit door florida,dus zie ik het nut niet om sàvonds laat nog 20/30 minuten te gaan rijden naar een hotel
    2010 florida disney..2011 rondje florida..2011 great smoky mountains..2012 memphis/orlando
    2012 key west/everglades/Orlando.2013 Georgia/Florida,2013 halloween Orlando.febr 2015 Orlando
    December 2015 -XMAS in Orlando/oktober 2016-2017Orlando/mrt2018Xmas2018

  8. Top | #8
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Hotelervaring: Hyatt Regency Orlando International Airport, Orlando

    Wij zijn er voor een nacht geweest op 29 mei en is erg netjes en ruim opgezet hotel.
    Voor een of 2 nachten goed te doen hoor.
    Je kan ook op mijn blog kijken bij de maand mei zie je meteen wat foto's.

  9. Top | #9
    Stamgast
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Berichten
    248

    Standaard Re: Hotelervaring: Hyatt Regency Orlando International Airport, Orlando

    We hebben in dit hotel 1 nacht geslapen op 7 november. Na de lange vlucht konden we heerlijk gelijk ons bed inrollen.
    Een mooi hotel, erg netjes allemaal. Een aanrader als je na de lange vlucht eerst wil gaan slapen. Wij hadden ervoor gekozen dit te doen omdat we onze dochter van 3 jaar bij ons hadden.
    Vakanties in Florida: 1998, 2010 en 2014
    Weblog vakanties met de kids: http://wij4tjesopvakantie.blogspot.nl
    Vaste gastblogger van de website over (verre) reizen met kinderen: https://www.gezinopreis.nl
    Zomer 2018: camperreis van Las Vegas naar Denver

  10. Top | #10
    Florida Groupie Lea's Avatar
    Ingeschreven
    Jun 2009
    Locatie
    Den bosch
    Berichten
    326

    Standaard Re: Hotelervaring: Hyatt Regency Orlando International Airport, Orlando

    Het is niet een van de goedkoopste hotels maar ontzettend makkelijk zo op dat vliegveld, wij waren ook blij dat we de eerste nacht daar geslapen hebben na een vermoeiende reis.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •