Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 39 van de 105 EersteEerste ... 2937383940414989 ... LaatsteLaatste
Resultaten 381 tot 390 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #381
    Moderator Njit's Avatar
    Ingeschreven
    Sep 2004
    Locatie
    Den Bosch
    Berichten
    10.138

    Standaard Re: Kwaad boos teleurgesteld (MartinAir vertrekt dag later dan gepland)

    Volgens mij is het geen alternatieve vlucht maar een schema-wijziging.
    Wat jij noemt krijg je als je al op het vliegveld bent en de vlucht opeens anders wordt.
    Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/

  2. Top | #382
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: Kwaad boos teleurgesteld (MartinAir vertrekt dag later dan gepland)

    Mmmm..lastig Martijn, maar je hebt gelijk. Ik dacht het zo te zien dat de vlucht door een schemawijziging was geannuleerd. Maar er staan vast niet voor niets twee varianten op de site. Er staat inderdaad dat je bij een schemawijziging recht hebt op annulering of een andere vlucht. Punt...!

    Ik vrees dus dat er geen vergoeding voor Linda inzit.



  3. Top | #383
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    29

    Standaard Re: Kwaad boos teleurgesteld (MartinAir vertrekt dag later dan gepland)

    teleton ja bij ons loopt deze aankomende vakantie zeker niet op rolletjes.
    vandaag konden ze dus nog steeds niks zeggen omdat het oooooo zo druk is op het moment..Dus moet morgen bellen in de na middag..Weer een dagje in de spanning..
    Het is maar afwachten of er plaats is op de vlucht waar de klasse het zelfde moet blijven...We hebben eco geboekt dus sjaaaaaa...Nou we houden de moed er in maar moet zeggen dat deze vakantie veel stress met zich mee gebracht heeft
    Nog bedankt voor de tip voor de auto en hotel red roof...Kan ik deze nog aanpassen dan met usa reisen?
    Laatst gewijzigd door lindaend; 29-01-09 om 20:37.

  4. Top | #384
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    almere
    Berichten
    17

    Standaard De vluchten van Martinair op dinsdagen en donderdagen geannuleerd

    Hallo

    Even ter info. Wij kregen gister de mail van ons reisburo dat ale vluchten van martinair op dinsdag en donderdag geanuleerd worden. Ook dus de terugreizen op disndag en donderdag. Dit betekent voor ons dus dat we 1 dag erbij krijgen en deze kosten voor hotel en auto verhaald worden bij martinair.
    Voor ons pakt deze anulering nu dus gunstig uit, maar weet niet hoe dat met andere zal zijn die ook al geboekt hebben op een dinsdag of donderdag.

  5. Top | #385
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    flevoland
    Berichten
    29

    Standaard Re: De vluchten van martinair op dinsdagen en donderdagen geanuleerd

    Abel
    Wij gaan nu een dag later weg op vrijdag13e in plaats van donderdag 12e
    maar we gaan ook weer op vrijdag weg 20 ste..
    ik moet nog bellen wat voor vergoeding ik krijg..
    wat hebben jullie een mazzel zeg!!!!
    Dat betreft hebben we helemaal geen geluk met ons hele reis niet maar das andere koek...

  6. Top | #386
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Re: De vluchten van martinair op dinsdagen en donderdagen geanuleerd

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door brasem Bekijk Berichten
    Ik ga ze toch maar even bellen straks.:-?
    Luchtvaartnieuws.nl meldde op 29 januari m.b.t. twee geannuleerde vluchten naar Curacao:
    Van een structurele frequentieverlaging is geen sprake, meldt een woordvoerster van Martinair. We zien duidelijk dat het aantal boekingen achterblijft, als gevolg van de huidige economische omstandigheden. Dat geldt niet alleen voor de route naar Curaçao, maar ook voor onze andere bestemmingen”, aldus de woordvoerster. “Als blijkt dat voor een vlucht te weinig mensen hebben geboekt, annuleren we die. De passagiers krijgen dat ruim op tijd te horen.
    Op dezelfde site vond ik ook nog goed nieuws....:-&:-&:
    Het nieuwe uniform van het vliegend personeel van Martinair is in de prijzen gevallen bij de uitreiking van de Nederlandse Corporate Fashion Awards 2008. De luchtvaartmaatschappij won de award in de categorie Representative Corporate Wear, en liet daarbij twee andere genomineerden achter zich. Martinair ontving ook de algemene prijs voor beste bedrijfskleding.
    Zie je wel, dat er best nog wel eens wat leuks te melden is over Martinair....



  7. Top | #387
    Florida Groupie AlexFL's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2007
    Locatie
    NL
    Berichten
    355

    Standaard Martinair eind 2009 terug naar Orlando

    Ik wist het al een paar weken, althans de rumor, maar vandaag is het officieel bevestigd,

    Martinair wisselt Miami in voor Orlando en voegt Mombasa toe
    13-05-2009
    SCHIPHOL - Twee bestemmingen die vorig jaar werden geschrapt keren komend winterseizoen terug in het routenetwerk van Martinair: Orlando, in de Amerikaanse staat Florida, en Mombasa in Kenia. Dat meldde de dochtermaatschappij van KLM woensdag (13 mei). Orlando komt daarbij in de plaats van de huidige bestemming Miami.


    Orlando wordt vanaf het winterseizoen drie keer per week in het lijndienstschema opgenomen. Naar Miami vliegt Martinair nu nog vijf keer per week. Naar Mombasa gaat Martinair vanaf komende winter twee keer per week vliegen.

    Beide bestemmingen worden zonder tank- of technische stop uitgevoerd met vertrek vanaf Schiphol. Stoelen op vluchten naar beide bestemmingen zijn vanaf begin juni te boeken.

    De toekomst van de samenwerking van Martinair met American Airlines lijkt onzeker met het schrappen van Miami als bestemming ten gunste van Orlando. Dankzij een codeshare-samenwerking met deze Amerikaanse carrier kunnen Martinair-passagiers nu nog in Miami overstappen op American-vluchten naar tal van bestemmingen op het Amerikaanse continent. In Orlando beschikt American echter niet over een hub. “Maar of dit het het eind betekent van de samenwerking met American Airlines moet nog blijken”, meldt Martinair-woordvoerster Suzanne van de Velde aan Luchtvaartnieuws.nl. American Airlines is een concurrent van KLM en de Amerikaanse partner Delta/Northwest.

    Orlando heeft volgens Martinair als voordeel dat de diverse attractieparken in Florida vanaf deze luchthaven beter bereikbaar zijn dan vanaf Miami. “Het is ook een goede startlocatie voor een rondreis door Florida”, aldus Van de Velde.

    Mombasa keert net als Orlando na anderhalf jaar weer terug in het vliegschema van Martinair. Vluchten naar deze Afrikaanse bestemming werden in 2008 geschrapt vanwege politieke onrust in Kenia. Inmiddels is de rust teruggekeerd.

    Op de nieuwe route naar Mombasa gaat Martinair op salesgebied samenwerken met Kenya Airways, een partnermaatschappij van KLM. Martinair wil vanuit Mombasa ook doorverbindingen aanbieden naar het eiland Zanzibar. “Maar we gaan niet zelf naar deze bestemming vliegen”, zegt Van de Velde.

    Volgens de Martinair-woordvoerster heeft Martinair geen plannen om nog meer bestemmingen aan het routenetwerk toe te voegen of te schrappen. Wel moet de definitieve winterdienstregeling nog worden vastgesteld.

  8. Top | #388
    Florida Groupie ekkie50's Avatar
    Ingeschreven
    Mar 2005
    Locatie
    Utrecht
    Berichten
    498

    Standaard Re: Martinair eind 2009 terug naar Orlando

    Ik heb nooit begrepen waarom Martinair de directe vluchten naar Orlando schrapte. Ik heb alleen maar stampvolle vliegtuigen meegemaakt die kant op, dus hoezo niet winstgevend?? Maar dit vind ik goed nieuws, want dan ben ik van die vermoeiende en tijdrovende stop-overs af. Hopelijk blijven ze bij hun standpunt, want tegenwoordig weet je niks meer zeker, met al die fusies.
    Groeten van Eric!
    Ik hoop dit jaar weer naar Florida te gaan, net als alle voorgaande jaren.

  9. Top | #389
    Regelmatige Bezoeker LEOnie211's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2009
    Locatie
    best
    Berichten
    45

    Standaard Re: Martinair eind 2009 terug naar Orlando

    dat is nou jammer , hadden ze eigenlijk een paar maanden eerder moeten doen. Nu moeten we eerst naar atlanta voordat we naar orlando vliegen.We hadden liever non stop vanaf schiphol willen vliegen.

  10. Top | #390
    Vaste Bezoeker Meri's Avatar
    Ingeschreven
    Jan 2009
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    64

    Standaard

    Ik ben toch nog wel blij dat wij op Miami vliegen met Martinair, anders zou ik deze stad niet aan doen waarschijnlijk. Het is voor mij de 1e keer naar Florida, maar op een 1 of andere manier spreekt Miami mij niet zo aan. Maar we komen daar aan en we blijven 2 nachten aan Miami Beach, dus misschien denk ik daar straks anders over.

    Nou ja echt erg kan het niet zijn. Zal deze dag lekker maffen op het strand onder een parasolleje na een jaar hard werken:-P. En dan die dag erop naar Orlando.. Dus dat komt denk ik wel goed. Maar als ik net zoals anderen hier wordt aangestoken door de Florida virus, dan is voor de volgende keer wel fijn om rechtstreeks te vliegen op Orlando.
    Laatst gewijzigd door Michael66; 12-05-10 om 02:19. Reden: samengevoegd



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •