Welkom op het Florida Forum!


Dé grootste online community over Florida


  •  » Heb je vragen over je vlucht, accommodatie of autohuur?
  •  » Wil je graag advies voor je reisschema?
  •  » Wil je graag anderen vertellen over je mooie Florida reis?

...dan ben je op het Florida Forum aan het juiste adres!


Ja, ik wil mij graag gratis aanmelden!

p.s.: Geregistreerde gebruikers zien ook nog eens veel minder reclameboodschappen!


Tip! Bouw je eigen Florida fly-drive
Reis met eigen huurauto en ontdek naast de bekende plekken ook charmante vissersdorpjes en verscholen eilanden.


Pagina 36 van de 105 EersteEerste ... 2634353637384686 ... LaatsteLaatste
Resultaten 351 tot 360 van de 1049

Onderwerp: Vliegen met Martinair

  1. Top | #351
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Feb 2005
    Locatie
    Zutphen
    Berichten
    36

    Standaard Re: Verandering martinair vlucht 15-03-2008

    goeiedag wij zijn nu in daytona.als het goed is kun je bij www.martinair.nl
    een klachten en eventuele schade formulier invullen teminste dat is ons gisteren gezegt.

  2. Top | #352
    Moderator Michael66's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2004
    Locatie
    Gouda, Netherlands
    Berichten
    7.923

    Standaard Re: Verandering martinair vlucht 15-03-2008

    Met het contactformulier op de website kun je alle klachten etc. indienen.

    Florida '98, '00, '02, '03, '04, '05, '06, '07, '08², '09, '11, '12, '13, '14, 15²

  3. Top | #353
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Aug 2007
    Berichten
    88

    Standaard Re: Verandering martinair vlucht 15-03-2008

    Hallo heb zo juist een mail gekregen van EU CLAIM .En hebben volgens hen geen recht op compensatie.
    - Recht op overnachten plus eten
    - Telefoon ......en nog wat
    - Daar het meer dan 5uur is kon je anuleren . Maar wat zijn we daarmee ,dan kan je hellemaal niet op vakantie .Waar haal je anders diedag nog een nieuw ticket :x:x:x

  4. Top | #354
    Florida Groupie
    Ingeschreven
    Sep 2006
    Berichten
    319

    Standaard Re: Martinair Comfort Class

    Het is alweer 10 jaar geleden, maar wij hebben ook niet zulke prettige ervaringen met Jan Doets. We kregen te maken met een orkaan, en moesten evacueren vanuit Key West. Noodnummer stond niet duidelijk aangegeven in de papieren, ergens klein ergens gepriegeld achteraf gezien, en wij dus elke keer het gewone nummer bellen, waar we lange tijd konden wachten. Geen 1x er op gewezen dat er een noodnummer voor zoiets was, ja na de 5e of 6e keer bellen toen wij aangaven dat dit wel zo lastig was. Ter plekke in Miami Beach waar we naar toe gestuurd waren werd ook al geevacueerd en wij moesten maar rustig blijven zitten tot we meer zouden horen, wat dus nooit gebeurde, je moest zelf overal achter aan. En nog wat kleine dingetjes.
    Na afloop van de vakantie hebben ze het wel opgelost door ons een vergoeding te geven en bloemetje, en het toegeven dat ze fout hebben gezeten, dat moet ik ze wel nageven. En misschien was dit een incident, maar ook qua prijzen die ik nu zie bij ze wordt het voor ons geen Jan Doets meer.

    Groetjes, Sandra

  5. Top | #355
    Florida Superfanaat Teleton's Avatar
    Ingeschreven
    Dec 2007
    Berichten
    4.244

    Standaard Martinair bekijkt langzamer vliegen, ze bekijken het maar!

    Martinair bekijkt langzamer vliegen[-o<[-o<[-o<

    AMSTERDAM - Martinair overweegt zijn vlieguigen langzamer te laten vliegen om brandstofkosten te besparen.
    FOTO ANP

    ,,We doen er een studie naar. We willen precies weten waar we aan beginnen,’’ zei een woordvoerder van de luchtvaartmaatschappij gisteren. ,,Het is een serieuze optie.’’ . Voor KLM-Air France is langzamer vliegen niet aan de orde. Een woordvoerder van de luchtvaartmaatschappij wees erop dat KLM dankzij ,,het krachtigste brandstofbeleid van de luchtvaartsector’’ al 25 procent zuiniger vliegt dan het gemiddelde in de sector.



  6. Top | #356
    Florida Fanaat JKG's Avatar
    Ingeschreven
    Feb 2008
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    1.539

    Standaard Re: Martinair bekijkt langzamer vliegen, ze bekijken het maar!

    Moeten die zeurpieten over de benzine hier in Nederland ook eens doen. Wel een grote smoel dat de benzine zo duur is, maar rustiger rijden? Ho maar!!!

    Maar even ontopic; Zo lang de Amerikaanse vluchtmaatschappijen het nog niet doen, vind ik het niet zo erg En Amerikanen kennende, gaan ze echt niet langzamer vliegen. Daarnaast moet anders de ticketprijs natuurlijk wel wat omlaag, er wordt immers minder kerosine verbruikt. Maar dat zal vast wel niet gebeuren.

  7. Top | #357
    Florida Groupie Marcelg's Avatar
    Ingeschreven
    Oct 2005
    Locatie
    Key West, Florida
    Berichten
    461

    Standaard Re: Martinair bekijkt langzamer vliegen, ze bekijken het maar!

    Zie je toch dat Nederland sociaal weer beter is dan hier, ze hadden het ook zo als bij Continental kunnen op lossen.
    http://news.yahoo.com/s/ap/20080605/...ental_airlines

    Wij kunnen het hier al goed merken kwa prijs verhogingen op vluchten, het zou binnen een jaar wel eens onbetaalbaar kunnen worden voor een gezinnetje om nog naar Florida te vliegen.
    Minder vluchten levert meer geld op, waarschijnlijk wel als je die stoelen peper duur weet te verkopen.

  8. Top | #358
    Regelmatige Bezoeker
    Ingeschreven
    Jun 2007
    Locatie
    Purmerend
    Berichten
    47

    Standaard Pluimpje Martinair

    We hadden vorrig jaar al geboekt bij Martinair, en daarna ben ik pas hier gaan lezen naar ervaringen met Martinair.
    Nou ik dacht echt dat het een vlucht naar de hel zou worden, maar het is me 100% meegevallen. Het eten op de heen weg was erg goed, en de bemanning was erg vriendelijk. Op de terug weg idem ditto, alleen vond ik toen het eten wel iets minder, maar ik denk dat dit kwam omdat al op de heen reis was meegenomen.

    Verder heb ik nog een tip voor toekomstige martinair vliegers.
    Vraag naar Stoelen op rij 21 en 22 ( bij de nooduitgang )

    Rij 22 is top als je bij het raam kan zitten, je kan je benen dan echt helemaal strekken. ( volgens mij zijn dit de stoelen A B F en G ).
    Op rij 21 zit je bij de raamkanten vrij goed ( beter als in de comfortclass ), en in hte midden zit je ook super ( +/- 1 meter beenruimte ).

    Ik vond dat na alle negativiteit over Martinair dit ook wel vermeld mag worden.

  9. Top | #359
    Vaste Bezoeker Albert38's Avatar
    Ingeschreven
    Apr 2007
    Locatie
    Steenwijk
    Berichten
    64

    Standaard Re: Pluimpje Martinair

    Wij hadden vorig jaar ook geen problemen met Martinair. Elke maatschappij heeft wel wat. Lees maar hier op het forum.
    13 juli t/m 27 juli 2007, Orlando Florida
    27 juni t/m 11 juli 2008, Orlando Florida
    09 juli t/m 23 juli 2017, Orlando Florida
    09 mei t/m 18 mei 2023, Orlando Florida

  10. Top | #360
    Vaste Bezoeker
    Ingeschreven
    Jul 2008
    Berichten
    50

    Standaard Re: Pluimpje Martinair

    Ja martinair is ook goed die had als enige rechtstreekse vluchten naar Amerika.
    Het is jammer dat ze niet meer op Orlando vliegen alleen maar miami en dat is als je in Orlando moet zijn 5 uur rijden.
    Martinair moet gewoon weer naar orlando vliegen dan kan je gewoon weer lekker in een keer door zonder overstappen en aansluitende vluchten te moeten missen.



Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •